YOU'RE IN MY MEMORY...
Part 3...
''မနက္ျဖန္ မင္းတို႔ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ မိဘေတြ လာပီး ငါ့ကို ဒူးေထာက္ ေတာင္းပန္ေစရမယ္''
~~သူက smirk တစ္ခ်က္ျပံဳးကာ က်ေနာ့ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ပီး ထြက္သြားတယ္... garr... စိတ္တိုလိုက္တာေနာ္ ေကာ့ေတာ့ေကာ့ေတာ့နဲ႔ လမ္းေလ်ွာက္သြားတဲ့ သူ႔ေက်ာျပင္ကို ၾကည့္ပီး ခဲနဲ႔ ေပါက္ခ်င္လာတယ္ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ့ အေျခအေနအရ...
"kim kai!!"
~~က်ေနာ္ သည္းမခံနိုင္တဲ့အဆံုး သူ႔နာမယ္ ေအာ္လိုက္မိတယ္ သူက က်ေနာ့္ကို သူ႔ရဲ႕ အညိဳေရာင္မ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ ခပ္စူးစူးၾကည့္ပီး...
''မင္းအခု ငါ့ကို ဘယ္လိုေခၚလိုက္တာလဲ''
~~ၾကားတဲ့အတိုင္းပဲေလလို႔ က်ေနာ္ေျပာခ်င္ခဲ့ေသာ္လည္း
''မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ နွစ္ေယာက္တည္း သက္သက္ စကားေျပာရေအာင္''
~~သူခဏစဥ္းစားကာ က်ေနာ့ကိုဆြဲေခၚသြားေလတယ္ သူဆြဲေခၚသြားတာကလည္း သူ႔ကားေပၚကို... သူကားကို စက္နွိဳးေလေတာ့ က်ေနာသူ႔လက္ကို ကိုင္ပီး...
''ဘယ္လဲ''
~~သူက က်ေနာ့အေမးကို မတံု႔မဆိုင္း ျပန္ေျဖလာတယ္
''အိမ္ကို''
~~bor?? စကားေလးေျပာရဖို႔ သူ႔အိမ္အထိ လိုက္သြားရေအာင္ သူက president ရဲ႕ သားမို႔လို႔လား
''ဒီမွာပဲေျပာ''
~~က်ေနာ့စကားကို မသိေက်းကြ်န္ျပဳပီး ေမာင္းေနတဲ့ သူ႔ကို က်ေနာ္ ဘာမွမေျပာမိေတာ့ ဆက္ေျပာရင္ က်ေနာ္ ကားေပၚက ေမာင္းထုတ္ခံရမည္ မဟုတ္လား က်ေနာ္သိသေလာက္ေတာ့ သူအခုေမာင္းေနတာ သူ႔အိမ္မဟုတ္ပါဘူး သူအခု ဘယ္ကို ေမာင္းေနတာပါဘိမ့္ က်ေနာ္ လူတစ္ေယာက္ mes ပို႔ပီး စံုစမ္းခိုင္းေတာ့ သူပိုင္တဲ့ အပန္းေျဖအိမ္တစ္အိမ္ရိွတယ္တဲ့ သူ႔အိမ္ေရာက္ေတာ့လည္း အတင္းကို သူ႔အခန္းထဲ ဆြဲေခၚသြားတယ္ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့မွ က်ေနာ့လက္ေလးကို လႊတ္ကာ သူမဟုတ္တဲ့အတိုင္း sofa ေပၚထိုင္ပီ ဖုန္းကလိေနေလတယ္ ေရာ္ က်ေနာ္က ဘာလုပ္ရမွာတုန္း...
''jongin''
~~သူက်ေနာ့္ကို ေမာ့ၾကည့္လာေလတယ္ aww jongin ဆိုတာ သူ႔ အဘြားေခၚတဲ့ နာမယ္ေလ... သူကက်ေနာ္နဲ႔ သူ႔အဘြား နွစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ ေခၚခြင့္ေပးတာေလ... ဒါေပမဲ့ သူ႔အဘြားက လြန္ခဲ့တဲ့ 3 နွစ္ကတည္းက ဆံုးသြားပီ အေၾကာင္းအရင္းကို က်ေနာ္မသိသလို သူ႔က္ုိလည္း မေမးမိ... က်ေနာ္အေတြးလြန္ေနတာနဲ႔ လက္ရိွ အေျခအေနကိုေတာင္ ေမ့သြားတယ္...
ESTÁS LEYENDO
YOU'RE IN MY MEMORY
FanficKaisoo ( Yaoi ) Angst / Gloomy / Romance တစ္ခါမွ မရင္ဆိုင္ခဲ့ရတဲ့ အရွံဳး မင္းနဲ႔က်မွ အၾကိမ္ၾကိမ္ ရွံဳးနိမ့္ေနတယ္ ငါကိုယ္တိုင္ကမ်ား မင္းကို အနိုင္ရေစခ်င္ခဲ့တာလား???