*carters POV
Ik stond nogsteeds in het park met Marcel te zoenen totdat we werden afgekapt door gehoest. We draaide alle 2 ons hoofd en zagen mijn vader staan
''We stoppen hem de cel in dus daar heb je geen last meer van'' Zei hij en hij gaf me een knuffel en liep weg.
''I guess we're girlfriend and boyfriend again?'' Vroeg Marcel verlegen.
''Yea'' Zei ik en hij gaf mij nog een laatste kus op mijn mond voordat we hand in hand naar huis liepen.
''Do you want to go with me to the airport to pick my friends up?'' Vroeg ik aan Marcel.
''Yes sure'' Zei hij en we kwamen thuis aan.
''Carter!!!" Hoorde ik iemand gillen vauit de woonkame en ik zag Victoria op mij afrennen
''Hoe was het? Heeft hij je pijn gedaan?'' Vroeg mijn moeder die ook op mij af kwam rennen. Ze bleven alle twee staan en keken naar Marcel
''Uhm hallo'' Zei mijn zusje.
''Hello I'm Marcel'' Zei hij en hij gaf mijn moeder een hand.
''Oh you're the English-'' Begon mijn moeder maar ze werd afgekapt door mijn zusje.
''Jij bent Harry's broer!!!!'' Riep ze en Marcel keek haar raar aan.
''Ja en mijn vriendje'' Zei ik en ik pakte Marcels hand vast.
''Nee dit kan niet! Wie ken jij nog meer? Heel 5 Seconds Of Summer?'' Grapte Victoria en ze liep met Marcel naar de woonkamer.
''Mam ik weet wat je gaat zeggen'' Begon ik en ze keek mij aan.
''Wat dan?'' Zei ze en ze ging erbij zitten.
''Dat ik net uit een verschrikkelijke relatie ben en dat ik nu met z'n broer date en dat dat een domme zet is maar ik hou van hem mam'' Zei ik en ze keek mij aan.
''Najaa, liefde kan je niet tegen houden. Maar als er wat gebeurt, ik heb je gewaarschuwd'' Zei ze en ik gaf haar en knuffel
''Dankje dankje dankje'' Zei ik en ik hoorde haar zachtjes lachen.
Ik liep de woonkamer in en zag Marcel ongemakkelijk kijken en mijn zusje zo ongeveer op zijn schoot.
''Marcel do you want to come with me'' Hij keek mij aan.
"To the Airport?" Vroeg ik nog een keer en hij knikte zijn hoofd en stond op.
"We zijn naar het vliegveld mijn vriendinnen op halen kunnen we jou auto nemen mam?" Vroeg ik en ik hoorde een ja uit de keuken komen.
We liepen naar buiten en stapte de auto in, Marcel achter het stuur en ik daar naast.
"I really missed you" Zei Marcel. Ik keek hem aan met een glimlach en gaf hem een kus op zijn wang.
"I missed you too" Zei ik terug en ik zag een glimlach op zijn gezicht
---
Na een tijdje kwamen we aan op het vliegveld. We zochten een plekje die best dicht bij de deur stond. We liepen naar de ingang en er waren al een paar mensen met camera's en fans.
"Why are they here?" Vroeg Marcel
"One direction is arriving here today" zei ik en hij keek mij aan.
"I can go on my own if you want?" Vroeg Marcel maar ik schudde mijn hoofd
"No, I need to see him sometimes" Zei ik en hij knikte.
Hij pakte mijn hand en we liepen naar binnen.
'Vlucht 19 is gearriveerd' hoorde ik en we liepen er naar toe.
"CARTER!" Hoorde ik snel. Ik keek achter mij en zag skipper op mij afrennen. Ik gaf haar een knuffel en ik voelde Chelsea en Stacy ook.
"Ik heb jullie zo gemist!" Zei ik en we lieten los
"Ik jou ook!" Zei Chelsea.
"Hoe is het nou gegaan met Chase?" Vroeg Stacy.
"Zullen we wat drinken dan leg ik alles wel uit" zei ik en ze knikte. Ik pakte Marcels hand vast en we liepen samen naar een restaurant.
---
"En zo zijn Marcel en ik weer bij elkaar gekomen" zei ik en ik pakte zijn hand en hij lachte naar mij. We zitten nu in een restaurant wat te drinken en ik heb het hele verhaal verteld
"Zo lief!" Zei Chelsea en ik lachte.
"Ja zo-" begon Stacy maar ze werd afgekapt en stond verstijft achter mij te kijken.
"Wat is er?" Vroeg ik en ik wilde me omdraaien totdat Stacy ineens begon te gillen.
"Wat is er?" Zei ik snel en ik vestigde mijn aandacht op haar. Ik voelde Marcel naast mij zichzelf omdraaien en snel weer terug.
"Ik denk dat we maar eens moeten gaan" zei Stacy.
"Come I need to... Do something at your home so we need to go" zei Marcel en ik keek hem vaag aan.
"Uhm okay i guess" zei ik.
"Kan ik afrekenen?" Vroeg ik aan de serveerster.
"Ik reken wel af gaan jullie maar" zei Skipper en ik stond op.
"What do you want to-" begon ik tegen Marcel totdat ik werd afgekapt.
"Marcel what are you doing here- wait Carter?!" Hoorde ik en die stem herkende ik maar al te goed
_______
AN
Hele tijd niet geupdate maar hier is ie dan.
Ik denk dat er nog 1 hoofdstuk komt en dan nog een epiloog en dan is het boek alweer voorbij en begin ik aan 24 Days :P dus ik hoop dat julliedie ook gaan lezen :P.
De nieuwe naam van Kay is Marcel want elke keer als ik een hoofdstuk schrijf dan schrijf ik steeds Marcel ipv Kay dus ik hou het op hem :p
De vraag van vandaag is:
Wat is je favo lied van je en niet van 1D, Little Mix, 5SOS of the vamps?
Ik heb namelijk nummers nodig en van hun heb ik alle liedjes al xP
Vote, Comment, Fan
Heb je ooit een cover nodig kan je me altijd een berichtje sturen :)
YOU AND I OP MTV MUSIC OMGGGG 💖💖
JE LEEST
Summer Love • Complete
FanfictionWat nou als je met je 3 beste vriendinnen op vakantie gaat en dan Harry Styles van One Direction ontmoet? Dat gebeurt met de 18 jarige Carter. Zij gaat met haar 3 vriendinnen: Chelsea(18) en Skipper(19) en Stacy (18) op vakantie naar Gran canaria e...