*Carter's P.O.V
"...So that's why Harry needed me" zei ik. Ik was bang van wat Marcel ervan zou vinden. Ik had natuurlijk neit gezegt dat Harry me had gezoent want dat wilde ik liever uit mijn leven zetten want ik hoor bij Marcel en blijf bij Marcel.
"Wow uhm... So what do you wanna do? Do you wanna fake date Harry?" Vroeg hij. Ik zag dat hij het niet leuk vond.
"I don't know i mean... You're my boyfriend and i want you to stay my boyfriend and not Harry" zei ik. Ik keek tranen in mijn ogen en Marcel nam me in een knuffel.
"Well...?" Vroeg Marcel na een tijdje.
"I think i have to do it i mean if i don't do it Harry can lose his job and how much i hate him i can't let management do that to him" zei ik en Marcel keek me verdrietig aan.
"So we must break up i mean i can't see you kiss him in front of people and think she's my girlfriend" zei hij verdrietig. Ik keek meteen op.
"What? We can do it!" Zei ik en als we zo nog een tijdje door gingen begon ik in huilen uit te barsten.
"I'm sorry" was het laatste wat hij zei voordat hij huilend de kamer uit liep. Ik begon nu ook te huilen en ik voelde een hand op mijn rug. Ik keek op en zag me 3 beste vriendinnen staan.
"Ik haat me leven" zei ik en begon weer te huilen.
"Shht het is al goed" zei Stacy en nam me in een knuffel.
"Het spijt me van vanochtend ik was gewoon geshocked" zei Chelsea.
"Het is al goed" zei ik en nam nu har in een knuffel.
"Oke in plaats van al dit zullen we iets leuks doen of uit eten gaan ofzo voor de dag nog een beetje gezellig te maken?" Vroeg Skipper. Iedereen knikte en we liepen naar beneden.
Toen we in de lift stonden kwam er snel iemand in rennen. Ik keek goed en zag dat het Liam was.
"Oh my god you're liam payne!!! Oh my god liam payne is in de zelfde lift oh my." Zei Chelsea.
"Hi a fan i guess and wait... Do i know you?" Vroeg Liam aan mij.
Ik knikte en hij lachte.
"I'm that girl from that store here downstairs."
"Ow yeah you bumped into me right?" Zei hij lachend.
"Jup that's me" zei ik terug voordat we de lift uitstapte en Liam eruit werd getrokken door bewaking.
Hij zei nog snel even doei en wij ook.
"O mijn god" zei Chelsea over en over.
We kwamen aan bij de mac-donalds (A/Nja mss hebben ze dat daar niet maar in mijn gedachte wel)
We gaven onze bestelling en iedereen behalve ik ging al op zijn stoel zitten. Ik wachte op het eten totdat ik op mijn rug werd getikt. Ik keek om en zag Harry staan met een hoed en zonnebril.
"Hey i just want to say that i'm sorry for what happened this morning i just couldn't stop myself. But please i beg you please play my girlfriend!!" Zei hij. Het laatste stukje fluisterde hij wel niet dat iedereen dat hoorde.
"Okay but on 1 condition" zei ik en hij kreeg een glimlach en begon me te knuffelen.
"Thank you thank you thank you. I will do anything for you" zei hij in mijn oor terwijl hij me nogsteeds knuffelde.
"Okay 1. Don't be to flirty. 2. Just be yourself because i know you're better than you look like now. And 3. Let Kay sleep in your room" zei ik.
"Yes yes and okay but why doesn't he sleep with you?" Zei hij.
"Well he broke up with me" zei ik en ik zag dat Harry verdrietig maar ook heel blij keek.
"Ahw i'm sorry" zei hij.
"It doesn't matter but when do i start with... You know" vroeg ik.
"Well as soon as possible so if you want to start now..." Zei hij ik knikte en ging eerst langs me vriendinnen met het eten dat ik in mijn handen had en vertelde hun het verhaal. Ze vonden het allemaal goed en ik liep met Harry mee naar een tafel toe.
"So...." Zei ik
"Sooo..." Zei hij terug
"Do you want to go to my room tonight so we can discus things?" Vroeg ik. Hij knikte en we aten het eten op en liepen naar buiten. Hij pakte mijn hand vast en ik kreeg helemaal trillingen in mijn handen.
"Do you want some icecream?" Vroeg Harry en ik knikte.
We kwamen bij een ijskraam aan en ik bestelde 2 bolletjes chocola en aardbij en harry aardbij en vanille. Ik wilde betalen tot dat ik gestopt werd door Harry.
"Uh uh i pay" zei hij.
"Ow no i'll pay mine" zei ik terug maar hij schudden nee.
"No i'm paying you're the women here" zei hij terug en ik stopte mijn portomonee weer in mijn tas en pakte mijn ijsje aan.
Toen we aankwamen deed ik de deur open en hij liep naar binnen
"Do you want something to drink?" Vroeg ik en hij knikte.
"Just water please" zei hij en hij ging op de bank zitten.
Ik kwam er bij zitten en we gingen de plannen doornemen
~*~*~*~* de volgende ochtend
Ik werd wakker en mijn kussen was harden dan eerst. Ik hoorde ook zacht gesnurk en keek toen waar ik op lag. Ik lach op harry die zelf op zijn rug op de bank lag.
"Harry?" Zei ik en schudde hem zachtjes heen en weer.
"Mhhh" mompelde hij.
"Wakker worden. We zijn gister in slaap gevallen."
Hij schoot omhoog en ik viel daardoor op de grond.
"Auw"
"Sorry i've got a interview at 10 o clock. What time is it?"
"Uh half past 10" zei ik en hij rende de kamer zo snel mogenlijk uit. Ik ging gewoon rustig op de bank zitten te denken aan gister avond voordat ik in slaap viel.
Toen we onze 2e kus aan elkaar gaven...
___________________
Sorry voor de late update maar ik zit nu in spanje en ik had het heel druk. Ik ga volgende week weer naar school dus ik denk dat ik dan 1x in de 2 weken update en bullied and kidnapped ook.
Er kunnen spelfouten in zitten heb ik nog nie gecontroleerd
Maar ik hoop dat mensen mijn verhaal nog lezen zoja
Dankjeeeee xxx ik hou van jullie
Vote, comment, fan
XxKoekie/NutellaMonsterxX
JE LEEST
Summer Love • Complete
FanfictionWat nou als je met je 3 beste vriendinnen op vakantie gaat en dan Harry Styles van One Direction ontmoet? Dat gebeurt met de 18 jarige Carter. Zij gaat met haar 3 vriendinnen: Chelsea(18) en Skipper(19) en Stacy (18) op vakantie naar Gran canaria e...