29

419 61 10
                                    



- Благодаря ти за това кексче, Очилатко. Беше прекрасно. Доставчикът ме стресна със страховития си поглед.

- И аз ти благодаря за тази картичка! Почеркът ти е наистина добър. Моят е грозен. Много.

- Няма проблем.

- Ти си толкова готино гадже.

- Ъмм..

- Какво?

- Всъщност, забравих за годишнината и не можах да взема нищо и така направих картичка в последния момент.

- Забрави годишнината ни?

- Да, съжалявам. Не мислех, че едноседмична годишнина е толкова голям проблем. Да, знам. Съжалявам. Не ми се сърди или цупи. Не харесвам това.

- Все пак си ми направила картичка! Благодаря ти!

- Какво? Не си ядосан?

- Тц, тц, мисля че е твърде скоро да имаме караница. Обичам те, Уилоу и един юбилей няма да ме ядоса, така че аз-

- Уау. Чакай, чакай, чакай. Т-ти ме о-обичаш?

- Не ме прекъсвай, така че не искам да се караме и-

- Логан ти просто ми каза, че ме обичаш.

- Може би е така, защо си толкова шокирана?

- Може би... защото съм?

- Да, защо?

- Не казваш, че обичаш момиче толкова рязко и-

- Ти отново се изчервяваш, мога да го почуствам.

- Не, не се изчервявам!

- Да, ти се изчервяваш!

- Спри!

- Напълно си червена! Представяш си ме гол, а?

- ЩЕ СПРЕШ ЛИ?

- Не, няма да спра.

- Спри или иначе...

- Какво?

- Ще спра да поръчвам пица!

- Тогава ще дойда и сам ще ти ги предавам. Знам адреса ти, Уилоу.

- Няма да направиш такова нещо.

- Знаеш ли какво? Ще го направя. Да се видим.

- Уау! Какво?

- Да, апартамента ти е в близост до пицарията. Ти ме харесваш, аз те обичам. Ти си моята приятелка, аз съм твоят приятел. Ние ходим от една седмица и се познаваме от доста дълго време. И все пак не сме се срещнали както трябва. Така че, не мислиш ли, че трябва ВСЪЩНОСТ да говорим лице в лице сега? Не искам да говоря по телефона. Искам да видя приятелката си и да я заведа на среща. Не мога да направя нищо по-добро от това.

- Ти си полудял, първо ми казваш, че ме обичаш и сега-

- Говорим от доста дълго време, Уилоу. Аз съм доста бърз любящ човек, както виждаш. Не ми трябва много време, за да се влюбя, но ми отнема малко повече време да се откажа от някой.

- Искаш да кажеш, че си се влюбвал и преди толкова бързо?

- Разбира се, че не, глупаче. За разлика от теб, мога да разбера чувствата си, а те чувстват любов, скъпа.

- Очилатко, поеми си дълбоко дъх. Знам че си супер развълнуван, но мисли рационално. Не взимай решения толкова набързо и-

- Аз идвам.

- Т-точно сега? Не слушаш ли какво се опитвам да ти кажа?

- Мда, приготви се да се срещнеш със своето брилянтно гадже.

- Но аз не съм добре облечена и-

- Срещам се с теб, Уилоу, не с роклята ти. Остани както си.

*БИИИП*

.

.

.

.

.

МАМКА МУ! МАМКА МУ! ПО ДЯВОЛИТЕ!!





Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mamma's pizzeriaWhere stories live. Discover now