Cała historia zaczęła się 1 sierpnia 2065 roku podczas obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Tego dnia w całym kraju panowało niezwykłe poruszenie, albowiem pierwszy raz w historii w obchodach miała wziąć udział gwiezdna flota. Jednak nie wszyscy mieli czas obchodzić rocznice w domach. Oficerowie z kwatery głównej gwiezdnej floty z Admirałem Świtalskim na czele przygotowywali ekspedycje, która miała za zadanie całkowicie zmienić życie ludzi na ziemi, a może powinienem zacząć od wydarzeń, które miały miejsce 45 lat temu i zmieniły one oblicze świata w sposób niewyobrażalny dla ówczesnych ludzi? Na samym początku wybuchła epidemia bardzo dziwnej choroby na obydwóch kontynentach Ameryki. Początkowo myślano, że będzie tak samo jak z epidemią hiszpanki w latach 20 stych XX wieku. Jednak po pewnym czasie sprawy zaczęły przyjmować wręcz dramatyczny obrót. Liczba ofiar w samych Stanach Zjednoczonych zaczeła być liczona w Milionach. W europie jednak nie było wiele lepiej mimo to, że choroba nie dotarła do europy,afryki i azjii to gospodarki krajów zachodnich takich jak Francja czy Niemcy upadły momentalnie czego skutkiem było pogrążenie się tych krajów w anarchii i chaosie. Jedyne kraje które przetrwały w praktycznie niezmienionym stanie z przed zapaści były kraje takie jak Polska, Węgry, Czechy, Rumunia, Chorwacja czy Bułgaria które to kraje już wcześniej opuściły ten unicestwiający się od wewnątrz twór zwany Unią Europejską i uniezależniły się od krajów unii i innych. Bez większych szkód wyszły też Chiny które były na tyle samo wystarczalne że nie upadły, a bardzo sybko się odbudowały po pierwszym szoku spowodowanym kompletnym krachem na giełdach. Polska, reszta krajów środkowej i południowej europy dostrzegły swoją szanse na wybicie się i zaprowadzenie pokoju w krajach ogarniętych wojnami i anarchią. W niekrótkim czasie Wojsko Polskie wsparte przez oddziały państw członkowskich międzymorza wkroczyły na tereny Niemiec, gdzie przejęły całe wyposażenie po armii niemieckiej, która się momentalnie wręcz rozpadła, a żołnierze woleli wrócić do domów by chronić swoje rodzin niż bronić starego systemu, który bardzo szybko umierał. Polska została bardzo gorąco powitana przez niemieckich obywateli któży uważali ich za wybawicieli i gwarancje bezpieczeństwa w tych niepewnych czasach. We Francji nie było już jednak tak łatwo, chodź z armią francuską stało się dokładnie to samo, co z niemiecką. To ludzie przeżarci dotychczasową polityką, ich żądu, który wmawiał zwykłym francuzom, że polacy to barbarzyńcy któży mordują i niszczą wszystko na swej drodze, dlatego też niektórzy mieszkańcy i tak zwani imigrańci, którzy zostali wcześniej wyrzuceni przez WP z niemiec stawili opór, lecz nietrwało to długo, ponieważ polacy bardzo szybko ich spacyfikowali, a następnie przystąpili do pomagania ludności cywilnej oraz przejmowaniem arsenału francuskich sił zbrojnych. Następnie przyszedł czas na ukrainę i inne kraje europy wschodniej. Rosją zajeły się wspólnie Chiny i Kraje Między Morza. Po zaprowadzeniu porządku na świecie Kraje Między Morza postanowyły zjednoczyć się pod jedną flagą i jednym rządem. Kraj ów został nazwany Rzecz Pospolita Dziesięciu Narodów, co na arenie między narodowej wyglądało dosyć dziwnie, więc wszyscy mówili poprostu Rzecz Pospolita. Po odbudowaniu światowej gospodarki i zaprowadzeniu pokoju, wszystkie kraje świata postanowiły porzucić dzielące je zaszłości historyczne i religijne. Postanowiono utworzyć Republike ziemi, która obejmowała wszystkie kraje istaniejące na ziemi. Każdy kraj wówczas wyznaczył po jednym polityku do Parlamentu światowego rządu, który mieścił się w Warszawie. Wszyscy ludzie zaczeli ponownie spoglądać ku gwiazdom, tak samo jak w drugiej połowie XX wieku. Po zjednoczeniu wszystkie tęgie głowy zaczeły pracować nad technologiami i statkami kosmicznymi, umożliwiającymi w stosunkowo krótkim czasie podrużowanie po układzie słonecznym i dalej. Do roku 2036 powstały już kolonie na Marsie i rozpoczęto terraformowanie planety by można było na niej żyć tak swobodnie jak na ziemi. Powstały także stacje badawcze na orbitach Jowisza i Saturna. Wtedy dokonano dosyć niespodziewanego i szokującego odkrycia na jednym z księżyców Jowisza odnaleziono zniszczoną placówke badawczą wewnątrz której znaleziono ciała nieznanego dotychczas gatunku istot przypominających mieszankę człowieka z dziwnego rodzaju insektem oraz baze danych, która mimo zniszczenia placówki wydawała się nienaruszona. Przełomu w odczytaniu ich języka dokonał Profesor Sztajner z uniwersytetu Berlińskiego 10 maja 2038 roku. Okazało się, że dane nie były kompletne, z tej części którą dało się w miare sensownie przetłumaczyć na nasz język. Dowiedziano się, że przez galaktyke przetoczyła się najpierw wojna domowa, a następnie zaraza, która całkowicie wybiła rasę obcych panującą w Galaktyce, jednak nikt nie wiedział kiedy dokładnie do tego doszkoło. Do czasu, gdy sekcja zwłok znalezionych w placówce wykazała, że zgon tych akurat obcych nastąpił między 2 a 2,5 tyśąca lat temu. Dzięki czemu udało się poznać przynajmniej przybliżony czas ich śmierci. Rozpoczęto próby odzyskania pozostałej części bazy danych, jednak spełzły one na niczym. Udało się wyciągnąć z magazynu plany napędu który umozliwia bardzo sprawne poruszanie się w podróżach międzygwiezdnych. Po przerobieniu tego napędu tak, byśmy mogli zainstalować go na naszych statkach stał się on standardowym napędem międzygwiezdnym na okrętach bojowych i transportowych Republiki. Rozwój w latach od 2036 do dzisiaj czyli do 2065 roku przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania i wówczas spowolniono prace nad nad nowymi technologiami by przetestować w praktyce napęd między gwiezdny i nowe okręty floty oraz zbadać niedostępne dotychcasz planety nadające się do zamieszkania poza naszym układem słonecznym. I tak dochodzimy do 1 sierpnia 2065 roku kiedy to jest przygotowywana ekspedycja w niezbadany i tajemniczy zakątek galaktyki.
YOU ARE READING
Heroes of new world
Science FictionRozpoczyna się przygoda starych, dobrych przyjaciół. Czy uda im się stworzyć nowy lepszy Świat ?