Bir insan bu kadar merak edebilir mi?

30 3 0
                                    


Sabah bacaklarımı ve kollarımı toplayarak uyandım.Evet okadar da dağınık yatıyorum.Saçım başım dağınık bir halde lavobaya gidip yüzüme su çarptım.Daha sonra saçımı daha düzgün bir hale sokup odama gittim.Bugün Oğuz'la buluşacaktım.Son zamanlarda çok farklı davranmasını anlayamamıştım.Oğuz'la 2 yıla yakın bir birlikteliğimiz vardı ve ben onun ilk defa bu hallerini görüyordum.Altında ne var çok merak ediyordum.Telefonumu alıp biraz sosyal medyada dolandım.Oğuz'dan iki cevapsız çağrı vardı.Telefonu kulağıma götürüp geri aradım.İlk arayışıma açmadı daha sonra tekrar aradım

-Defom?

-Günaydın!Akşam aramışsın da duymadım.Noldu?

-Şey ya bugün buluşmasak benim biraz işlerim var da olurmu?

-Bişey yok demi?Olur,sıkıntı değil.

-Tamam.Ben yanına gelirim.Görüşürüz.

Neydi bu?Ne işi vardı?Gerçekten iyi değildi.Artık bazı şeyleri öğrenmem lazımdı. Meraktan çatlardım bir şey öğrenmessem.Oğuz'un en yakın arkadaşı Aras'ı aradım hemen,

-İfennimmm?

-Aras!Bugün Oğuz'la ne yapacaksınız?Yani planınız vardır demi?

-Yani.Neden sordun ki?

-Ne işiniz var?Nereye gidiyorsunuz?Ne yapacaksınız?

Ben soruları ard arda sıralarken Aras'tan değişik sesler gelmeye başladı

-Anlaşıldı.Yengeciğim Oğuz bişey demediyse ben bişey diyemem kusura bakma.

dedi biraz alaya vurarak.Sonra telefonu kapattım.Ozaman bekleyecektim.Geleceğim demişti.Evet evet bekliycem.Pek benim tarzım değil ama beklemekten başka seçeneğim yoktu.Gelicekti.

Mutfağa gidip masaya oturdum.Annem kalkmamıştı daha.Annemle birlikte yaşıyoruz.Babamla ikisi ben çok küçükken ayrılmışlar.Çok kavga ediyorlarmış.Yani annemin anlattığı bu.Babamla yaz tatilinde görüşebiliyorum genellikle yurt dışında oldugu için. Mutfakta iki üç bir şey tikindiktan sonra odama çıktım. Uykum var gibiydi hala. Yatağa bir bes dakkaligina uzandım..

Saat 4 ve ben yeni kalktım.Sadece bes dakka dediğim bu olsa gerek. Halen Oğuz'dan haber alamamıştım.Ve saat 4 olmuş.Gelmedi de.Arasam mı diye düşünüp telefonu aldım elime.Yok ya ne işi varsa hemen bitirsin yada. Arayarak anca meşgul ederim. Cok merak ettim acaba o gizemli iş ne? Aşağı indim annem televizyon izliyordu.
-Gunaydin kuşum! Yatsaydin az daha erken daha.
-Gunaydin Ane.Niye okadar fazla yattım inan bende bilmiyorum. Yiyecek bişeyler varmi açım da?
-Ne zaman doydun ki annecim? Mutfakta börek var çayida ısıtıverirsin.
-saol cinim.
Annemle arkadaş gibiydik her zaman olsun yanimda olur. Hiç bir zaman doymadigimi bir o bir ben birde Allah bilir. Yemek yemeyi seviyorum. Hobi olarak falan yapiyorum yani. Mutfağa gidip börekleri mideye indirirken Oğuz'a mesaj atma karari verdim. Mesajlara girip "Nerdesin? Ne zaman geleceksin? Merak ettim." Yazdim. Daha sonra beğenmedim. Sildim. "Merak ettim ne zaman geleceksin?" Yazdim. Bu oldumuki. Ama meraktan öleceğimi biliyor ve bir mesaj bile atmıyor. Bende atmiycam vazgeçtim. Kendi kendime triplere giriyom yaf. Neyse mutfakta bir saat vakit geçirdikten sonra odama çıktım. Sıkıntıdan ölüyorum arkadaş. Açtım yarım saat caaanim kipatimi okudum. Halen Oğuz'dan haber yok. Delircem artik.
Saat gecenin 1i ve ben sabah uyuduğum icin no uyku yani yokk. Oğuz öküzü halen gelmedi. Bende yatağa yattım ve uykumun gelmesini bekledim. Gelmiyor arkadaş ya gelen de gidende yok. Sinirlerim tepe tasimda toplandılar horon tepiyolar. Sinirden yastıkla boğuştum. Tamam sakinim ve uyu. Uyu. Evet. Uyu. Amaa kovaladigim uykum bi türlü gelmiyor. Hayal kurarak uyumayı cok severim ve hayal kurmaya başladım. Gelişi güzel oyle birsürü hayalim vardi. Hayal kurarak uyumayada bayılırım..

Sabahın ilk ışıklarında telefonum çaldı.Saat daha altı idi ve Oğuz arıyodu.Telefonu alıp açtım.

-Efendım?Sabah olaydı bi öküzcüğüm ne bu acele?

-Defom hemen aşağı in.Soru sorma sadece aşağı in.
Telefon suratıma kapandı bende öylece telefona baktım.

VOSVOSLU HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin