30 Nisan

114 3 1
                                    

Eveaat pen geldiim.xd Daha okuma sayısı 6 olsada günlüğüm yok amk yazacam.

Yarın doğum günüm.Ya şöyle bi bakıyorumda adam gibi eğlendiğim tek bir doğum günüm bile olmamış.O yüzden bu sene kutlamamaya karar verdim.Ne boşuna para harcıycam.Kendime üst baş alırım.(Bizim lojman bebelerinden süprüz bekliyom ondan yapmıyorum za xd)

Lojman demişken.Babam subay.2-3 en fazla 4 sene bir taşınıyoruz.Türkiye'nin tüm bölgelerini gezmişimdir.Adanada doğdum mesela ordan Siirte,Edirneye,İzmir'e,Kıbrıs'a derken şimdi Kayserideyim.Zor olmuyo mu derseniz.Oluyo.Ama alışıyosun.Mecbursun.Mesela Kayseriden nefret ediyorum.Ama hersabah gözümü burda açmak zorundayım.N E D E N?!Çünkü babamıs asker.

Herzaman imrenmişimdir hep beraber olan arkadaşlara.Hani koruyup kollarlar birbirlerini.Bebelik arkadaşıyız derler.Heh onlar gibi olmak istedim hep.Benimde var bebelik arkadaşlarım ama şimdi kim bilir ülkenin hangi ucundalar.Şuan ki lojmanda bi tane bebelik arkadaşım var.Ondada tainler yeniden denk geldi diye yoksa görüşemiyosun hiçbiriyle fsgaffs.

Lojman ortamıda hiçbi sikimde olmaz ama.Buranın arkadaşlığı çok farklı.Hepimiz ayrılacağımızın farkındayız.Burdan taşınınca belki bidaha görüşemıyeceğimizin de farkındayız.Genede bağlanıyoruz birbirimize.

10-15 kişilik ergen grubuyuz burada.Herboku yiyoz beraber fsvsvsv.Ama sonsuza kadar sürmeyecek bu arkadaşlık.7-8 yıl sonra isimlerimizi bile unutmuş oluruz.Bu koyuyo hepimize.Bazen oturuyoruz hepberaber gelecekten konuşuyoruz .Herkes farklı yerlerde farklı şekilde düşünüyo kendini.Sonra hepimizin içi buruluyo birden.Helede daha herkesin taşınmasına sene varken biri önden taşındımı eksik hissediyoruz.Böyle ağzına sıçmışlar ama devam ediceksin herşeye o durumdayız yani.

Düşünün şimdi çok yakın arkadaşlarından biri gidiyo.Sen daha onun yokluğuna alışamamışken o orda yeni insanlarla tanışmış filan unutulmuşsun yani.Kötü oluyosun sonuçta.

Bugüne kadar en çok eğlendiğim şehir Kayseri oldu.Ne kadar çok seviyosam bi o kadarda nefret ediyorum o amınakodumun şehirden.Daha taşınalı iki sene oldu.Neler neler geldi başıma gsgags tamam benim götümde rahat durmuyo ama hak etmediğim şeylerde oldu.

Kıbrısta bi kızla tanıştım adını vermicem.Ef diyim kuzuma.Biz bunla tanıştığımızda ergenliğin tam göbeğinde asi görl modundaydık.Onun babada asker aynı lojmandaydık.Neyse daha yeni gelmişiz dağın tepesinde bi lojman,adada oturuyoz deniz görmüyoz,evler bok gibi,cehennem gibi bi sıcak.Sinirlerim nası bozuk ama.İzmirden sonra öyle yerde çekilcek gibi değildi mk.Neyse böyle yere göğe diss atıyorum ''Anam nerelere geldik biz,bu ne böyle,ayyyy böcük,ay hate kıprıs''diye diye bi yandan da odama kıyafet yerleştirmeye çalışıyorum.O zamanda da daha 6 ya yeni geçmiştim yüzümde tek tük sivilce(sonra onlar tarla misali fışkırdı yüzümden xd).Neyse sonra gazinoya (çay bahçesi ve lokanta gibi bi yer garı gız oynamıyo yani gshsgs askeriyede gazino diyok .s) gidelim de yemek yiyelim dedik.Gittik yemekleri sipariş ettik karşı masada da iki çift okey oynuyo.Mekanı düşünün işte hem yemek yiyip hem okey ata biliyosunuz vagafsgag.Neyse bi kız geldi bu çiftlerin yanına.Birisi anasıyla babasıydi.Tip tip bakıyo.Benim yaşlarımda saçlarını alttan iki lastikle toplamış hafif kilolu bişey.Ama nası sikici bakıyo.Sanki kocasını kullanıp kızı evden attırmışım.Bakışlarıyla ben siktikten sonra bi ağzını yüzünü eydi bu.Haliyle bende ona bakıyorum.Sonra gitti.Ama nası sinir oldum.Zaten ergenim herşeye sinir oluyorum.

Yemekler geldi sonra öküz gibi tıkındıktan sonra parka indim.Tabi bebeyis o zamanlar parklarda akıyos.Kardeşim var bide onada esmerşeker dicem.Oğlan esmer ama çok tatlı ya aramızda çok yaş farkı yok zaten.Neyse onla akıyos.Bu kız gene geldi elindede Samsung Corby (nası yazıldığını unuttum yanlış olabilir sggsgsg) beyazından.Aynı telefondan bendede var ama benim ki pembe filan sonra esmerşeker'' AAAA abla bak telefonlarınız aynı''dedi.Mal amk mal.Sanki telefon bana özel üretilmiş gibi nerde görse aynı şeyi söylüyodu.Kızda bi esmerşeker e baktı bi bana baktı sonra ''Yeni mi taşındınız?"dedi.Bende ''evet'' dedim.

O gün bugündür beraberiz.Anamlar da aynı bizim gibi Ef'in  anası babası benim anam babam benimkilerde onun anası babası.(Cümle çok siktiri boktan xd).Kıbrıstan sonra aynı tainleri istiyerek Kayseriye geldik.5 yıldır yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez.

Ef benim herşeyim diyebilirim.Kıbrısta ne anılarımız oldu.Orayı hala arıyoruz.Burada ne kadar kalabalıkta olsak,Kıbrısta ikimiz birbirimize yetiyoduk.

Olurda bunu okursa tanır zaten.Azıma sıçacağğğğk hsgshsgsgsxgsg

OÇE MİSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin