Sa genşler gene phen bagsga.Aslında yazmaya baya üşeniyodum ama sınıftaki bed görl(aşkolarım)lerin yb istiyoğğğz Gizem diye başımı sikince yazam bari dedim.
Bed Görl demişken.Biz kızlar olarak kendimize verdiğimiz isim bu.Mallıkta sınır tanımama qeyf.Okulu sırf bu gerizekalı topluluğu için seviyorum.(6 tane zayıfım var aq neyini seviyim soktuğumun binasının).Okula ilk geldiğimde patates ilk arkadaşımdı diye bilirim.Sonra sınıflar karma oldu baya karışık.Patatesi ilk gördüğümde hiç sevmedim aq.Böyle saçma saçma tavırlar filan.Tam gerizekalı modundaydı yavrum sbsbsvsb.(Lan aq hala sbs yazıyom gülme şeylerinde.İstem dışı oluyo.Hala etkisindeyim soktumun sınavı)İlk baş C'deydik biz sonra karma olunca A'ya geçtik.Ben maymun suratlıyla oturuyodum.Patatesde benim önümde.Bi gün sınav haftasındayız.Hepimizin göt 3.5 atmış bir şekilde ders çalışıyoduk.Patatesinde Tarihi iyidir ben bunu yanıma aldım ders çalışalım diye.Nah.Ders filan çalışmadık aq hdhdhshdh gülmekten nefes alamıyoduk o derece kudurduk tüm gün.O günden sonrada en yakınım oldu.Bitanem benim ya yerim götü.Göt demişken patatesde de bi göt var.Hay Maşallah hela vela velvela bsvsbsb.İlk dönem kınama yedik hocalara el haraketi çektik diye(ZAAA EVET O GÖT VAR BİZDE) mecbur sıraları ayırdık.Şimdi hala konuşuyoz beraber oturalım diye ama sıra yok sbbsv.Bu arada kıza patates dememim sebebi kızın yanakları kendi bağamsızlığını ilan etmiş durumda wsbbsh.Çok tatlı aqqqqq.Neyse sıraları ayırınca ben rapunzelle o da yeşil zeytinle oturmaya başladı.Fatantistik 4'lü o yeaa beybim.hshshd AQ o kadar malız ki anlatamam hshshs çok garip haraketlerimiz var hshhdgeh.Mesela geçen gün erkeklerden konuşuyoruz.(Vazgeçilmez konu snbsbsb)Yeşil zeytin döndü birden Vazgeçtiğin an vazgeçilmez olun yavrum dedi ama öyle bi dediki hepimiz olay yerini terk ettik.Salak aq dnhwnd Patates başlı başına bi olay zaten sjhdjs Bugün ing dersindeyiz bizim çeneler durmuyo gene tabi hoca birden celallendi sbnsns Hepte Patatese olan oluyo yazık aq :D Adam sözlüne 10 gircem diyince resmen adamın tepesine çıktı nshshs Adamın elindeki tableti alıp 10 u 100 yapmaya çalışıyo sndndns Lan gülerken gözlerimden işedim :D avfsbzbsb Rapunzel.Kızda bi saç var.Sadece saç var ama shxnjhsbxnsn durup durup kendini bozuyo hansbssn Bide okuldan bi bebeyi seviyo ama bebe onun farkındsa değil salak iste snshnxnd Ya neyse ben niye bunları anlatıyom acaba?!?!?!??
Yaz geldi aq.3 hafta sonra İzmirde olucam.Ya biran önce gitsem şurdan çok bunaldım ya.Annem babam boşanıcak galiba.Bi türlü toplayamıyorum kafamı.Annem yazın boşanıcam diyo.Babamdan ses yok.Hayır yani boşanınca nolcak.Annem okumamış zamanında üni yi.Bu yaştan sonra iş bulmasıda çok zor.Bide 3 kardeşiz biz.(Tarlalar verimli aq bdndn).Ben bile çalışmayı düşünüyorum.Derslerde bok gibi zaten.Bide hastalık çıktı başıma.2 hafta hiç gidemedim okula.Hastanede filan yattım.Zorunlu ilaç kullanıyorum.Bi ilaca bağlı kalmak o kadar boktan bişey ki anlatamam.Hayatınız ufacık bi hap a bağlı lan.Kısıtlanıyo her bi bokun.
Boşanmalarının sebebi babam annemi aldatmış.Annem duyunca babama çok güzel fantaziler yaptı diyebilirim.Evde huzur kalmadı aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OÇE MİSİN?
HumorBen Gizem.Aslında sedece ismimi vericem.Beni okudukça tanırsınız zaten.Buraya yazdıklarımın hepsi gerçek.Yani hikaye yazmıyorum.Siz benim günlüğüm bende sizi tutan 16 yaşındaki ergen oluyorum.