Aslında kendime dair bişeyler yazmaktan nefret ederim.Günlük tutuyorum normalde.Biliyorum şimdi herkes bi kerede olsa günlük yazmaya kalkmışdır.Sonra sıkılıp bırakmıştır.Bendede oldu aynısı.Geçen sene MMFD yi izlemeye başladım.Buarada MMFD yi bilmiyosanız bi zahmet geberin.Ona özendiğimden değilde ilerde günlüğümü okuyup kendimle dalga geçerim diye başladım bende yazmaya.Sonra o günlük öyle bişeye dönüştü ki bidaha hiç bırakamadım.Adı bile vardı fafsfsf İlk günlüğüm bitince bildiğiniz bunalıma girdim.Sonra gidip yeni bi günlük almayı akıl ede bildim.Böylede gerizekalı bi kızımdır.
Wattpad'i bayadır kullanıyorum ama sadece okumak için.Daha hiç yazmadım.Çünkü çok çabuk sıkılan bi ergen olduğum için buraya bi hikaye yazmaya başlasam iki güne sıkılır hikayede sik gibi kalırdı.Neyse konu o değil.
İki gün önce mutlu mutlu kekomançi kılığımla günlük yazarken sayfayı bi çevirdim günlük bitmiş mk.Hiçte fark etmedim ha.Yazacaklarımda yarım kaldı zaten.Böyle ufo görmüş masum köylü gibi günlüğe bakarken birden ağlamaya başladım.Ama nası ağlıyorum sanırsın Dicle,Fırat.Ağlama sebebimde günlüğümün bitmesi değil gidip yeni günlük almaya erinmemdi.Oturdum bunun için bi saat ağladım.Sonra anam geldi tip tip baktı hiç bişey sormadan "Yemin ederim gerizekalı bu çocuk yiaa'' dedi gitti.Çünkü kadın malını biliyo.O öyle deyince bi durdum ''Napıyom lan ben burda bi saattir'' dedim.Banyoya gittim.Gözümdede makyaj vardı.Hani kadınlar ağlar ağlar sonra elini yüzünü yıkar,makyaj yapar,sonra aynanın karşısında gülümser.Çünkü kadın olmak bunu gerektirir falan filan.Hepiniz görmüşünüzdür o fotoğrafı.Heh bende işte stey stronk Gizem demedim.Baktım makyaj akmış cohhoş duruyo leme take selfi yaptım.Because ergen görl olmak bunu gerektirir.Noldu o fotolara derseniz hepsini sildim.Son gittim bi köşeye yarım saat kendimden iğrendim geldim.
Tableti aldım elime gene hikaye okuyorum birden aklıma mütişimsi bi fikir geldi.''La Gizem gidip yeni günlük alcağına herşeyi buraya yazsana''dedim.Vee elektronik günlük tutmaya karar verdim.Şuanda siz benim günlüğum oluyonus beybimler.Günlüğün adınıda OÇE MİSİN? koydum.Vatana Millete hayırlı ossun.
Buraya sabah kalkdım gittim işedim sonra okula gittim filan yazmıycam vsggagdh Yaşım 16 olmasına rağmen çok şey yaşadığımı düşünüyorum.
xxxxxxxxxxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OÇE MİSİN?
ComédieBen Gizem.Aslında sedece ismimi vericem.Beni okudukça tanırsınız zaten.Buraya yazdıklarımın hepsi gerçek.Yani hikaye yazmıyorum.Siz benim günlüğüm bende sizi tutan 16 yaşındaki ergen oluyorum.