Sa
Bayadır yazmıyorum aq baya oldu galiba.Ama İzmire filan geldim bakamadım kusura bakmayın.
Okul bitti.Siktirname aldım asfdfasdafa.4 Tane zayıfla babayı alırım zaten anca.Ama ilk dönem teşekkür aldım yemeyin hakkımı.
Şimdi benim tayfa Kayseride Kuran kursundalar sfkhskjhks.1 ay boyunca beraber olak diye gittiler.Ben orda olsaydım bende gitcektim.hgahgfshfd Biliyoz zaten Kuran okumayı.Bu sene seçmeli dersimiz Kuran'dı.ÇOK KISKANIYOM AMINAKODUKLARIMI BENSİZ AKIYOLAR :((((((((((8:((:(:897 Telide hocalara vermişler.Haftasonu görürler büyğk ihtimal YB yi.
Lan bi özledim onları bi özledim aşırı.Patatesime sarılmayı,yeşil zeytinimin beni öpmesini,rapunzelimin saçlarımla oynamasını.Hepsinin götünü başını çok özledim ya.
Ablanızın sevgilsi var..........Hemide okuldan ahuhauhauhauha.Adını uzun koycam.Çünkü 1.84 boy var bebede.Kıvırcık saçları filan çok tatlı.Yani bence çok tatlı yani jwrekfçjbejgb Nası çıkmaya başladığımızıda ilerki bölümler anlatıcam.
Ef'le kavga ettik.O konuya hiç girmek istemiyorum.Bölümlerde sık sık adı geçicek ama artık öyle bi kardeşim yok benim.Bu laf kendi ağzımdanda çıksa aşırı koyuyo bana.O şimdi yanındakilerle çok mutlu.N E Y S E
Avokadada nerde kaldıydım lan ben.He taam hatırladım en son konuşmaya gelcekdi.
Ertesi gün sabah benim dershanem vardı.Ef'le dershanelerimiz aynıydı.Kalktık beraber gittik.Ama dershane hiç geçmedi aq.İçim içimi nası yiyo ama.Olum ben en son yüzyüze görüşmemizin üzerine bi depresyon geçirmişim yani.Neler atlatmışım hgdhdfher.
O 5 ders geçmel bilmedi.Hocaları boğasım filan geliyodu.Heycandan çişim filan geliyodu sürekli (Patates kzdhfljd).Sonra avokado mesaj attı.
''Gizem ben lojmana geçtim gelince haber ver''
''Ben hemen çıkamam eve geçmem lazım akşam 8 de bizim kamelyada ol''
''Tamam Gizem hanım başka arzunuz?''
''Ya he''
Dedim ve bida mesaj gelmedi fdsfzzg.Tamam it gibi seviyo olabiliriz ama ben herzaman kuulum oq.
Sonra dershaneden çıktım.Ef'in dersi benimkinden 1 saat önce bittiği için o eve dönmüştü.Gittim otobüse bindim lojmana geldim.Bizim lojmanda kocaman aq.Nizamiyeden girdikten sonra bi 10 dakka yürümen lazım eve varmak için.Neyse aval aval yere baka baka yürüyodum ben sonra biri seslendi bana.
''Noldu Gizem düşüncelisin kartınımı kaybettin?''
Lojmandan arkadaşım Gözlüklüydü.Gözlüklüde çok tatlı oğladIR HEHEHEH.Kart mevzusuna gelirsek iki gün önce filan gazinoya gitmiştik biz.Askeri kartımı orda kaybetmiştim ben.
''Lan gözlüklü napıyon?''
''İyi ya Avokadoyla oturuyoduk seni gördüm yanına geldim.''
''HI NE NERDE?''
''Amk sakin ol bi kamelyada oturuyo.''
''Ya aq senin.Saçım başım nasıl bak lan düzgünmüyüm''
''Lan düzgün olsa nolur aq.Hermazaman çirkinsin''
''Piç piç gülme sikecem.''
''Çok güzeşsin gülüm hadi gel gidek yanına''
''YOK.Ben eve gidiyom.Kart filan dedin buldun mu la kartımı''
''He askerabi verdi.Avokadoda''
''Hay amınakoyayım senin getir kartımı''
''Akşam alın gizem siye git evine hade.''
Dedi ve Avokado'nun yanına gitti piç.Bende eve filan gittim akşam 7.30 dada damladım hemen buluşcağımız yere.Biliyom ben sonradan gitmeliydim ama valla dayanamadım.
Neyse beklerken canım sıkıldı telle oynamaya başladım ama fena kaptırmışım kendimi.Saate bi baktım 8.16.Kafayı bi kaldırdım.Avokado beni izliyo.
''Çok kaptırmıştın bölmek istemedim''
''Ya gerizekalı mısın aq.Niye sessiz sessiz geliyon''
''Yapım bu kızım''
sonra yarım saat kadar sustuk.Çünkü ben konuyu açmasını bekliyodum.Soktuğumun malıda bi türlü konuya giremiyodu.
''Ya böyle mal mal bakmak içinmi çağardın beni''
''Lan yok.Konuya giremiyorum''
''Allah aşkına kurbanın olam gir konuya''
''Ya of tamam''
dedi ve konuya girdi.Böyle küs olmak istemiyomuş.Bende dedimki o zaman bana Ef' e sarışına davrandığın gibi davran bende senden soğuyayım ve arkadaş olalım dedim.Oda bana ben arkadaş olmak istemiyorum dedi.İlk baş sevgili olmak istiyo sandım heycanlandım sonra onuda istemiyorum ben dedi.Aslı diye bi kızı seviyomuş bu.Ben o kızı buna unutturuyomuşum.Biraz daha zaman ver bana herşey çok güzel olucak biz şimdi çıkarsak ben seni üzerim filan fulan dedi.Lan aq benim amacım zaten sevgili olmak değil sadece beni sevmen DİYEMEDİM.Onun yerine sadece tamam dedim.Sonra 3 saat oyunca lafladık gülüştük eğlendik filan.Ama ben malım.O kadar şey yaşattı bana hemen afettim bende.SALAĞIM ÇÜMKÜ BEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OÇE MİSİN?
HumorBen Gizem.Aslında sedece ismimi vericem.Beni okudukça tanırsınız zaten.Buraya yazdıklarımın hepsi gerçek.Yani hikaye yazmıyorum.Siz benim günlüğüm bende sizi tutan 16 yaşındaki ergen oluyorum.