hoofdstuk 1 de verhuizing

11 1 1
                                    

zondag 18:57

'Nina kom nou gewoon!' roept mijn vader. Jahaaaa! roep ik.

ik heb namelijk echt geen zin in deze verhuizing.. normaal hou ik van verandering maar ik vond Amsterdam echt leuk! maar toen we Friesland binnen kwamen zag ik alleen maar weilanden en koeien..

ik stap de auto uit en ren het grote witte huis in, want als ik hier toch moet gaan wonen.. kan ik maar beter de grootste kamer krijgen!

ik ren naar boven en bekijk alle kamers, snel leg ik mijn tas op het bed van de grootste kamer en begin uit te pakken zodat iedereen weet dat ik mijn keuze heb gemaakt ;)

maandag 06:30

mijn wekker gaat af, hij speelt Shawn Mendes want daar ben ik super fan van!

ik moet vandaag naar school.. ik heb echt geen zin om de nieuweling te zijn!

gelukkig gaat mijn broer naar dezelfde school dus ben ik niet helemaal alleen.

maandag 08:30

Leo (mijn broer) en ik lopen de school binnen, we worden opgevangen door de directeur en hij geeft een rondleiding en brengt ons dan een voor een naar de klas toe. ik zit namelijk een klas hoger dan Leo.

de directeur brengt me naar een Engels lokaal maar de leraar die lesgeeft spreekt spaans..

weird! 'aah hallo Nina, ik verwachte je al' zegt meneer de boer

'ga maar zitten naast Jade! daar in het hoekje'

ik loop naar Jade toe en ze begint tegen me te praten alsof ik al eeuwig haar vriendin ben! vind ik niet erg want hierdoor ben ik niet zo lonely!

'he ik heb een idee! zullen we anders samen na school naar je huis? dan kan ik je helpen uitpakken en leren we elkaar meteen kennen!' zegt Jade

uhm tuurlijk zeg ik, lijkt me eigenlijk best wel leuk!

maandag 15:25

Jade en ik lopen naar mijn huis en beginnen met uitpakken..

new girlWhere stories live. Discover now