hoofdstuk 2 de ontmoeting

13 1 0
                                    




donderdag 7:30

onee onee onee! Jade word wakker! we hebben ons verslapen! roep ik

Jade word wakker en kijkt op de klok, 'o shit! we hadden om dit uur een geschiedenis toets!'

Jade en ik rennen door het hele huis om te ontbijten en ons klaar te maken.

donderdag 8:13

Jade en ik rennen de school binnen en iedereen kijkt ons aan, het is al pauze en we zij veel te laat! we rennen snel naar ons kluisje en dumpen onze jassen.

dan rennen we de aula in maar ik struikel over iemands voet en BAM! ik lig op de grond..

iedereen kijkt ons aan.. ineens komt er iemand op me af, 'he gaat het wel?' vraagt een jongen

ik sta op en zeg hem dat het goed gaat.

'mijn naam is Jason' ik vertel hem dat mijn naam Nina is maar dat ik snel weg moet en ren dan weg.

een halfuur later,

Jade is naar de wc en ik kom erachter dat mijn boek nog in mijn kluisje zit dus ik ren snel naar mijn kluisje maar onderweg bots ik keihard tegen iemand op.

'hey dude kan je niet uitkijken!?' hoor ik

ik sta op en geef hem een bitchy blik zo van Girl beter pas jij op.

hij kijkt me aan en ziet dan eindelijk dat ik een meisje ben..

'o sorry, mijn naam is Jake' hij kijkt me met een grijns aan en steekt dan zijn hand uit maar ik schud hem niet.

'zo zo, blijkbaar weet jij niet wie ik ben..' zegt Jake

nou nee eigenlijk niet nee, en het boeit me ook niet zoveel eerlijk gezegd. zeg ik hem en loop naar mijn kluisje.

net wanneer ik mijn kluisje eindelijk open heb (omdat het zo een draaikluis is) drukt iemand hem weer dicht.

ik kijk boos naar degene en zie dat het Jake is, ik sta op en wil weglopen maar hij pakt mijn arm ruw beet en trekt me terug. hij drukt me tegen de kluisjes aan en brengt zijn hoofd dichter naar de mijne. ik probeer nog een keer weg te komen maar hij is te sterk, ik geef hem een knietje en ren snel weg..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

new girlWhere stories live. Discover now