Sakra!

11 0 0
                                    

Otočila jsem se a s hrůzou zjistila že za mnou stojí Jacob, jeden z mých dávných kamarádů, o kterém jsem se dozvěděla až teď když za mnou běžel. "Nech mě být!" Zakřičela jsem a rozběhla se hlouběji do lesa.

Běžela jsem dál a dál a slyšela jsem jak za mnou ten hajzl volá "Lili notak neutíkej prosím chci ti něco říct" otočila jsem se a v běhu na něj zakřičela "ale já s tebou mluvit nechci" když jsem se obrátila zpátky bylo pozdě na to abych si všimla že jsem na okraji srázu. Zakymácela jsem se a myslela že udržím rovnováhu, ale v ten moment mě ten kus debila žduchl a já spadla.

Chytla jsem se větve co tam byla a sledovala jsem jak ten zmetek utíká pryč. Ruka mi sklouzávala. Podívala jsem se dolů a čekala kdy spadnu. Dolů to bylo kurva daleko a tak jsem se jen modlila aby můj konec byl rychlý. Když mi sklouzla ruka něco mě zachytilo. Otevřela jsem oči a zjistila že je to další z těch tří. Kluk co se jmenoval David a měla jsem pro něj velkou slabost.

"Věděl jsem že tomu zmetkovi nemůžu věřit.. drž se Lili vytáhnu tě" do pár minut jsem seděla na kameni a třásla se šokem. "D-děkuju" vykoktala jsem ze sebe. Podívala jsem se na něj .. byl pořád stejně neodolatelný. Černé vlasy mu spadaly do čela. Posunnul si brýle a sedl si vedle mě. Jako vždy měl svou košili jednu z mnoha, ale jemu košile neobyčejně slušeli. "Není zač " usmál se. "Proč jsi vůbec tady?" zeptal se mě. "Za trest... znáš přece naší ředitelku ". Dlouho jsme si povídali pak jsme se zvedli a šli zpátky. On a můj ex mi ublížili co nejvíc mohli ...

Enternal TortureKde žijí příběhy. Začni objevovat