Děláte si prdel?!

15 0 0
                                    

Když jsem se vzbudila stály v pokoji už 3 holky. Dvojčata se mi hned představila. "Ahoj jsem Hanna a tohle je Anette (čte se Anet). "Ahoj" zareagovala jsem se znuděným výrazem ve tváři. Působily na mě celkem v pohodě, i když bylo vidět že Anette bude ta ulítlá a Hanna bude ta rozumnější z těch dvou. No a pak tu byla naše Barbie girl. Ale vypadalo to že přežiju tenhle.. Jak dlouho tu vlastně mám být? Anette byla celkem zvláštní byla taková ta obyčejná holka trošku emo styl a Hanna byla hnědovlasá holka kterou jsem tipovala na pomluvačnou slepici. "No to jsme se tu sešli skvadra" pronesla s úsměvem Hanna. "Bloncka." ale v tom jí do jejího monologu vtrhla Liss "Hele když už tak blondýnka" pronesla aby se vyhnula oslovení bloncka. "Dobře tak blondýna, bruneta, černovláska" poukázala na Anette "a abychom nezpomněli" pronesla s mírným opovržením a podívala se na mě "Zrzka" (Ano jsem zrzavá). Podívala jsem se na Anette, která jen nad svou sestrou protočila oči. "No nic děvčata" stoupla jsem si a sladce jsem se usmála a mluvila dál "jdu obkouknout tenhleten ústav." vzala jsem si z kufru svůj plášť s kápí a s bouchnutím dveří jsem odešla.

Hned za dveřma jsem si dala sluchátka do uší a plášť si hodila přes ruku. Šla jsem po temné chodbě a na konci vešla do dveří s přáním ať je tam nějaké temné tiché místo, ale k mému zklamání jsem vylezla na dvorek téhle "chaty" kde se potulovalo víc lidí. Zapla jsem si teda svůj plášť a rozhodla se projít tohleto peklo. Šla jsem po trávě a schytávala zvědavé pohledy kolemjdoucích kluků a holek až najednou se stalo něco co bych nepředvídala ani v tom z nejzkurvenějších snů. Aby ste pochopily viděla jsem dva kluky který znám kurva moc dobře, do obou jsem byla celkem zamilovaná a s jedním z nich jsem chodila. Nasadila jsem si kápi a utíkala do blízkýho lesa. Sedla jsem si na kámen a začala brečet... byla jsem  sama na sebe naštvaná že jsem pořád tak slabá. Najednou mi někdo zaklepal na rameno.

Enternal TortureKde žijí příběhy. Začni objevovat