Tři měsíce?!

10 0 0
                                    

Když jsem se probudila Liss a Hanna ještě spali. Anette seděla na svojí posteli a koukala do mobilu viděla jsem její úsměv kterej nahodila každejch pár sekund. "Dobré ranko" pozdravila jsem. "Ahoj" řekla Anette a usmála se na mě. Nabídla jsem, jestli spolu vyrazíme na snídani a po Anettině souhlasu jsem šla najít něco na sebe. Hodila jsem na sebe tričko na jedno rameno a černé roztrhané kraťasy. Když jsme vyšli z pokoje tak jsme začali kecat. Přišla jsem na to, že Anette je vlastně fajn holka, daleko lepší než její ségra. Když jsme došli do jídelny tak se na nás překvapený kuchařky podívali a řekli nám, že jsme tu brzo a že si zatím máme dát čaj. Tak jsme si sedli ke stolu s dvouma židlama a pokračovali jsme v pokecu. Asi o 10 min později u našeho druhého čaje se začali trousit další obyvatelé tohohle ústavu. Mezi nima byl i David a pak jsem uviděla i Sebastiana. David na mě mávl a toho gesta si všiml i Seb. Ten se jen usmál a mávl na mě taky. Gesto jsem jim oplatila a dál se věnovala Anette, která začala být zvědavá a tak jsem jí řekla svou malou story. Když jsem skončila uslyšela jsem ten nejhorší zvuk života což byl Melissin ječák. "Hej Hanno koukni támhle jsou" vypískla Liss a obě se rozešli našim směrem. Anette i já jsme jen doufali, že si sednou jinam ale ony místo toho prisunuli k mrňavýmu stolu další židle. Byla to nejdelší snídaně ze všech a upřímnej rozhovor mezi mnou a Anette skončil.

Bylo nám řečeno, že bude nějakej program. Takže v 9:45 jsme se všichni slezli na dvoře týhle chaty. "Takže děcka čáu" začal mluvit nějakej týpek, kterej to tu měl nastarost. "Takže pro ty co jim nikdo nic neřekl na týhle chatě budete celej měsíc + celé prázdniny a věřím že si to tu celé 3 měsíce užijeme" po těchhle slovech se mi udělalo zle a ještě mě to vyděsilo. "Tři měsíce?!" zeptala jsem se nevěřícně Anette, která jen stála vedle mě. "No jo.. počkat tobě to neřekli když tě sem poslali?" Anette se začínala smát. "Ne jsem tu za trest" Anette na mě kývla a dál jsme poslouchali  toho .. jak že se jmenoval? No jo vlastně Anton.. Pěkně pitomý jméno myslela jsem si a trochu víc nahlas jsem se zasmála. "Hej ty tam jak se jmenuješ?" ukázal na mě a já se smát přestala. "Lili. Lili Moorová" zamyšleně se na mě podíval ale pak mě jen napomenul a mluvil dál.

Konečně byl oběd a já už jsem si rozmýšlela kam si sednout. Najednou se stala ta nejhorší věc co mohla. David a Seb za mnou přišli a řekli mi "Hej Lili pojď za náma bude sranda a popovídáme si zas" rozhlídla jsem se a když jsem zjistila, že se na mě řítí zlo jménem Melissa souhlasila jsem a šla si za nimi sednout. Seb moc nadšený nebyl a proč taky ... David mě mu přebral, i když s Davidem to nebylo o vztahu měl mě na hraní. I tak je mám celkem ráda oba dva... dobře tak je zbožňuju no a co?

Oběd probíhal vcelku v klidu až na uražený a zároveň překvapený Melissin ksicht. Nijak mě to neštvalo. Pokec s klukama se točil většinou kolem her, když sme šli odnést oběd tak mi Seb pošeptal "Zítra se sejdeme u lesa" zaraženě jsem se na něj podívala, ale pak jsem přikývla.

Po obědě byl "odpolední klid" tak jsem sebou řízla na postel v úmyslu spát, ale v tom začala Hanna a Liss ječet o jakýchsi kravinách tak jsem na ně namířila svůj pohled a řekla "říká vám něco slovo klid?" Hanna se na mě zhnuseně podívala a řekla mi okamžitou odpověď "Jestli ti to vadí tak vypadni" protočil jsem očima, ale napadlo mě proč ne, tak jsem šla k černému kufru a vytáhla jsem svůj černý sešit a pentelku s gumou. Oblíkla jsem si tentokrát černé šaty a své ohnivé vlasy jsem stáhla do ohonu. Pak jsem se hnusně podívala na Hannu a odešla ven.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Enternal TortureKde žijí příběhy. Začni objevovat