Тэр цаасыг нээгээд хартал хөгжмийн нот байв. Олон удаа баллаж , олон жил хадгалсан юм шиг хэсэг газраа сэмэрсэн, давхарлан хичээнгүйлэн зурсан нотнууд. Хамгийн дээр нь * бяцхан сахиусан тэнгэртээ буюу ард нь хаалтан дотор хайрт ач охиндоо* хэмээн бичсэн байлаа. Доош нь харвал 2005 он гэсэн байлаа. Би тэр цаасыг аван төгөлдөр хуурлуу алхлаа. Төгөлдөр хуурийн өмнө сууж тэр нотыг тоглож эхэллээ. Би эмээгээсээ жоохон байхаасаа л энэ нандин зүйлийг гуйдаг байсан. Харин эмээ минь энэ агуу уянгалаг содон аяыг олон жилийн өмнөөс бичиж, зохиож эхэлсэнийг би мэдсэнгүй. Тэр аяыг тоглож эхлэхэд өөрийн эрхгүй эмээгийн минь үзэсгэлэнтэй инээмсэглэл нүдэнд минь харагдаж, эмээгийн минь намайг гэсэн агуу хайр ая эгшиг мөр бүрээс миний зүрхэнд мэдрэгдэж байлаа. Гэвч 2р бадаг байсангүй. * Үргэлжлэл* гэж бичээд цааш бичээгүй байлаа. Энэ магадгүй миний дуусгах зүйл байх. Би энэ аяан дээр олон хоног ажиллаа. Олон хоног нойргүй сууж зохиож, төгөлдөр хуураа чарлуулсаны эцэст энэ ая бүрэн бүтэн төгс уран бүтээл боллоо. Хэзээ нэгэн өдөр би энэ аяыг дэлхийн том тайзан дээр тоглох болно.
Би 7 хоног ажлаасаа чөлөө авч гэрийнхээ ажлыг цэгцлэв. Жонгүг жимин 2 өдөр болгон ирж надад тусалж байгаа сайн залуус шүү. Би эмээгийн өрөөрүү орлоо. Хүмүүс бүх зүйлийн гаргаж хая гэж хэлсэн ч, би үнэндээ тэгэж чадахгүйнээ. Бүх зүйлийн хэвэнд нь байлгамаар байна, яаг л эмээ минь амьдарч байгаа юм шиг.... Хмммм би эмээгийн үнэт зүйлсээ хадгалдаг сувдан гоёлын хайрцгыг нээлээ. Эмээгийн маань залуудаа зүүж гоёж байсан гоёл чимэглэлүүд байв. Харин доошлох тусам үзүүр хэсэгт сонины нэг хэсэг харагдлаа. Дээрх бүх зүйлсийн аваад хартал дээр үеийн урагдсан, тал талаасаа сэмэрсэн, жижиг болгон нугласан сонин байлаа. Би өөртөө болохгүй гэу хэлсэн ч тэр сонин миний сонирхолыг маш их татаж байсан тул тэр сонинг нээж харлаа. Нээгээд харвал эмээгийн маань дуучны зургийг тавиад мэдээ бичсэн байв. Үнэхээр учир битүүлэг юм! Тэр сонинд " дуучин ким ёнжү өөрийн буруугаас дуучин болохоо хаясан", " ёнжү бол гэмт хэрэгтэн " хэмээн бүх мэдээ дээр буруутгасан зүйлүүд байлаа. Итгэмээргүй юм гэхдээ энэ сонинд ойлгомжтой мэдээлэл нэгч байсангүй. Харин энэ сонин нь жонгүгын ажилдаг тв-ийн гаргадаг сонин байлаа. Би хувцасаа өмсөн гэрээсээ гарч жонгүгыг ажилруу яаралтай явлаа. Очтол жонгүг ажил дээрээ байсангүй. Ажлыхан хүмүүсээс асуутал яаралтай сурвалжлага хийхээр явсан хэмээн хэллээ. Би хүлээхээр шийдээд үүдэнд нь суулаа. Хмм нэг мэдэхэд цаг оройны 8 цаг болжээ. Хүмүүс ажлаа тараад явцгааж байв. Жонгүг харин ирсэнгүй. Оохх би яаг унтахнээ. Түр нүдээ анин хэсэг суулаа. Энэ үед гэнт уруул дээр минь үнсэв. Би гайхаад нүдээ нээтэл жонгүг өмнөөс минь инээмсэглээд зогсож байв.
Жонгүг: юүнхи чи энд юу хийж байгаа юм бээ?? Хэзээ ирсийн?? * гайхах*
би: ёооо жонгүгаа чи ямар уддаг юм бэ?? Би чамайг зөндөө хүлээлээ * урвайх*
жонгүг: уанана алив манай өрөөрүү явцгаая * намайг дагуулаад өрөөрүү нь орцгоолоо*
би орж ирээд: воов захирлын хүүхэд тансаг газар ажилдаг юм байна * шоолох*
жонгүг: яаааа юүнхи!!
Би: ххэ заза
жонгүг: чи ядарсан харагдаж байна. Халуун кофе уу * өгөх*
би: хмм баярлалаа * уух*
жонгүг: ямар ажил гарсын?? Миний туслалцаа гарсан уу?
Би: тиймээ * би нөгөө сониноо цүнхнээсээ гаргаж өгөөд жонгүгд өгөв*
жонгүг аваад: оохх дээр үеийн сонин байна даа энэ ямар учиртай юм??
Би: дараа нь хэляа. Энэ танайх гаргаж байсан сонин. Харин энэ мэдээлэлийн учир шалтгааныг олоод өгөөч
жонгүг: заа харин удах байх
би: зүгээрээ
жонгүг: энэ яасан юм??
Би: энэ мэдээлэл надад худлаа санагдаад байна. Энэ худал үл ойлгом цуурхал мэдээлэлээс болж хүний нэр хүнд амь амьдрал сүйрсэн..... Гэж бодоол гэхдээ
жонгүг: чамд их чухал юм шиг байна?
Би: тиймэа
жонгүг: за хайр нь хичээнээ * инээмсэглэх* оройтчиж явцгаах уу?
Би: зааа тэгэе
жонгүг: юүнхи??
Би: яасан??
Жонгүг: би танайд хонож болох уу?
Би: хммм төлбөртэйй
жонгүг: төлбөрөө??? Төлбөр нь юу вэ??
Би: надад амттан авж өг * эгдүүтэй царай гаргах*
жонгүг хоёр хацрыг минь чимхээд: ниа2 бололгүй яахав гарцгаая. Ингээд бид2 жонгүгын ажлаас гараад замдаа дэлгүүр орон амттангууд авж гэрлүү явцгаалаа. Гэрийн гадаа ирэхэд үүдэнд нэг эрэгтэй хүн зогсож байв.
Жонгүг: тэр хэн бэ * гайхах*
би: жонгүгаа машиндаа байж байгаарай. Би оччоод ирэе.
Жонгүг: үгүй ээ яааа юүнхи болгоомжтой байгаарай
би: заа * би тэр хүний зүг аажим алхасаар ард нь ирлээ*
би: та хэн бэ???
Тэр хүн надруу эргэж харлаа.
Би: ааваааа?
Аав: сайнуу миний охин? Сайн сууж байгаа биздэ.
би: та энд яах гэж ирсэн юм??
Аав: аав нь охинийгоо санаад...
Би: одоо л сүрхий санаж гэнэ. Би сайхан амьдарж байгаа. Эмээгийн ажил явдал дээр яагаад ирээгүй юм! Эмээ таныг зөндөө хүлээдэг байсан. Яадаж сүүлийн удаа чигсэн уулзсан бол хмм
аав: уучлаарай миний охин
энэ үед жонгүг машинаасаа бууж ирээд миний хажууд ирж зогсоод: юу болсон бэ?? Энэ хэн бэ??
Би: ямар чигсэн орцгоё. Ороод ярилцацгаая.
аав бид 2 гэрт орж ирээд ярилцахаар сууцгаалаа. Жонгүг түр ажилтай болоод буцаад гарлаа.
Би: та хэзээ гадаадаас ирсэн юм??
Аав: би өглөө ирсэн. Эмээгийн чинь өнгөрсөнийг өчигдөр мэдсэн.
Би: худлаа яри. Би танируу зөндөө залгаж, илгээмж илгээсэн харин та огт хариу бичээгүй!
Аав: үгүй ээ би үнэхээр боломжгүй байсан юм
би: одоо өнгөрсөн борооны араас цув нөмөрөөд яахав дээ.
аав: аавыгаа уучлаарай.
Би: бм уучлаарай гэдэг үг т дургүй. Би наад үгээр чинь яах юм???
Аав энэ үед хэсэг санаа алдаад өөрийнхөө амьдралын тухай яриж эхэллээ. Аав өөрийн гэсэн том ресторантай болж нилээн сайхан амьдарж байгаа юм байна.
Би хэсэг сонсоны эцэст: сайхан амьдарж байгаа юм байна. Болоодоо
харин над дээр ямар хэргээр ирээв??
Аав кармаанаасаа мөнгө гаргаж ирээд: аав нь чамд туслах гэж ирсэн юм. Миний охин аав дээрээ очиж амьдар. Аавтайгаа хамт байвал юуугаар ч тутахгүй сайхан амар тайван амьдрах болно.
Би: та наагуураа юу хэлэх гээд
байгаа юм?? Эмээ маань намайг юугаар ч дутаагаагүй сайхан амьдруулсан. Өдөр болгон би аз
жаргалтай байдаг.
Аав: одоо чи ганцаараа шдээ. Эмээ чинь одоо чиний хажууд байхгүй. Чи бие ээ даагаагүй. Ганцаараа амьдарж чадахгүй. Явцгаая
Би: ээж та 2ыг намайг орхиж явсан өдрөөс би амьдралаас суралцаж, бие ээ дааж эхэлсэн . Би энд үлдэнэ. Явахгүй
аав: хмм заза өөрөө мэддэ. аав нь охиноо харахаар л ирсэн. Миний охин улам хөөрхөн болжээ аав нь яваядаа. *аав үүдрүү алхлаа*
би аавыгаа маш их санасан. Аавыгаа явуулмааргүй санагдаж, олон жил хараагүй учраас үнэхээр их баярлаж миний нүдэнд нулимс цийлэгнэв.
Аав үүдрүү очоод: аав нь яваядаа.
Би аав дээр гүйж очоод чанга тэврээд уйллаа. Би уг нь ингэе гэж бодоогүй юмсан. Өөрийн эрхгүй цээж минь гашуун оргиж том2 нулимс унаглаа. Аав намайг чанга тэврээд.....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Angel ❤️ (END)
Roman d'amourАмьдралд гэнэтийн зүйл олон тохиолддог. Чи хэзээ ч төсөөлж байгаагүй хүнтэйгээ учирж, хэзээ ч бодож байгаагүй үйл явдлууд чамд тохиолдож, эцэст нь хэзээ ч төсөөлж байгаагүй зүйлтэй нүүр тулах болно. Энэ чинь л амьдрал. Чи ганц л амьдрана. Хүссэн бүх...