A titok

875 31 3
                                    

Reggel egymást karjában ébredtünk. Isteni volt. Karjaimban tudni azt,aki a legfontosabb számomra. Érezni az apró szívdobbanásait, levegővételit, éreztem az illatát. Hihetetlen nyugalmat,szeretet,szerelmet és tiszteletet éreztem. A gyönyörű kék szemei. Az a fajta amiben el lehet veszni. És nekem hamar sikerült is.
-Jó reggelt szerelmem! -mondta.
-Jó reggelt!
-Ma hány órán lesz együtt?
-Négy. De tarthatok délután egy kis korrepetálást....
-Igen... az jó lenne.
-Egy kis sminklemosót hol találok?
-A fürdőben a csap mellett.
A fürdőt megtaláltam,de valami furcsát pillantottam meg. Egy kontaklecse-tartót és abban a pillanatban lépett be Adri is a füdőbe.
-Kontaklencse? Ez belefér a szexi tanárnéni imidzsbe?
-Hát.... eddig belefért,de ha felveszem a szemüvegem,lehet szakítani fogsz. Aztán felvette a szemüvegét és még jobban,még egyszer szerelembe estem.
-Na, készülődjünk.
Aztán még indulás elött egy közös szájrapuszis szelfit még lőttünk.
-Ne feledd. Senki nem tudhatja meg. Órák után nálam tali.
Az óráim gyorsan elteltek, főleg,hogy a több mint fele matek volt. Az utolsó óráról alig akartak kicsöngetni. Mivel Adrinak eggyel kevesebb órája volt, nála már várt. De az utolsó óráról is csak kicsöngettek és siettem is a szerelmemhez. Esküszöm ilyen gyorsan még nem futottam sehova. Bekopogtam és nemsokkal utána Adri ajtót is nyitott. Beinvitált,elindult befelé és én engedelmesen követtem. Aztán megállt az ágy előtt. Lepakoltam és felültünk az ágyra. Hozzámbújt és ráhajtotta a fejét a vállamra. És csak gondolkodtunk és hallgattuk az utca zaját. Egy melegzászlós póló volt rajta. Én is akartam ilyet,talán órán utaltam is rá.
-Tetszik? -kérdezte hirtelen.
-Nélküle jobban tetszenél.
Közelebb léptem hozzá és átöleltem.
-Mi legyen? Film vagy sorozat?- kérdezte
-Öhmmmm. Mindegy legyen sorozat. Vagy várjunk.... nézzünk Game of Thronest. Azt úgyis sokan ajánlották.
-Uramisten!!! Te még nem láttad?
-Nem. Elnézés Tanárnő. -mondtam mosolyogva.
-De akkor szinkron nélkül.
-Aaaaaa. Nemár. Najó. -és egy nap alatt ledaráltunk egy egész évadot majd együtt lefürödtünk és mit sem sejtve hazaindultam. Már sötét volt, így az orram hegyéig sem láttam,míg haza nem értem és csak remélni tudtam,hogy a szüleim már rég aludtak. De nem. Lélegzetvisszafolyta benyitottam és elindultam a szobám felé. Elhaladtam a bátyám szobájának, a fürdő és végül a szüleim szobájának ajtaja elött. Már majdnem bennt voltan a szobámban amikor nyílt mögöttem az ajtó.
-Szia Laura! Hát te? Hol jártál? -szólt apám a hátam mögül.
-Öhmmm.... Az egyik.... Az egyik barátnőmnél...
-Aham... és miért most jösz haza?
-Hát... az volt,hogy ottalszok,de összevesztünk és nem bírtam tovább ott és eljöttem.
-Rendben. Jó éjt!
-Jóéjt Apa!
-Ja! Laura! Nincs ötleted,higy miért dicsért a matektanárnőd,mintha belédzúgott volna? Bár meg kell hagyni elég csinos kis tanárnő... Ha valami probléma van és esetleg be kell mennünk az iskolába,csak szólnod kell.
-Öhmmm... Nem,nem tudom.-zártan rövidre és minnél hamarabb becsuktam magam mögött a szobám ajtaját.
-Király.... a barátnőm bejön a saját apámnak.... csak én lehetek ilyen szerencsétlen...-gondoltam.
Majd hamarosan le is feküdtem aludni,mert már amúgy is éjfél után értem haza és holnap is suli. És még nem is sejtettem,hogy mi is lesz holnap....
Reggel gyorsan felöltöztem és indultam is az iskolába. Amint beléptem a matekterembe a látvány elborzasztott. Nem tudtam mit csináljak....

A tanárnő kedvenceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora