Akşamdan beri nezaret hanede bulunduğuma inanamıyorum . Adamı döven başkası ceremesini çeken benim . Bacaklarımı karnıma doğru çekerek duvara sırtımı iyice yasladım . Oturduğum bank gibi şey kıçıma iyice batmaya başlamıştı . Yüzümü ekşiterek yanımda ki ablaya baktım.
Kadın geldiğinden beri her yarım saatte bir parmaklıklara tekme yumruk giriyor , ana avrat sövüp tekrar yerine oturuyor . Gene hışımla kalkıp parmaklıklara saldırdı. Gözlerimi devirip RTÜK duysa kalp krizinden gideceği küfürleri sıralamaya başladı .
Kafamı dizlerime yaslayıp gözlerimi kapattım . Bıktım da !
Yarım saat boyunca ağız dolusu küfürleri dinleyip uyumaya çalıştım . Kafayı kaldırıp bıkkın gözlerle karşımda ki kadını izlemeye başladım . Hem sen kalk elin adamının kafasını yar hemde gel burda polisler nie elinden aldılar diye küfür et . Ulan yazık bu polislere de gecede her türlü manyakla uğraşıyorlar . Kapıda ki hareketlenme ile gözlerimi kısıp bize doğru gelen gri takım elbiseli adama baktım.
Fikret abi !
Parmaklıklara yaklaşıp yüzüme bakmaya başlayınca yerimden kalkıp direk demirlere yapıştım . " abi senin burda ne işin var ? "
" bu soruyu benim sana sormam gerekmez mi ? Avukatım ben unuttun mu ? "
Vallaha unutmuştum . Pisi pisine bir geceyi burda geçirmiştim iyi mi ? Üzgün gözlerle yüzüne baktım . Adam haklıydı tanıdık avukat varken mal gibi kalmıştım burda .
" abi uykudan uyandırıp alıp getirdiler . Ne telefonum nede başka şeyim var yanımda . Tipime baksana pijamalarla duruyorum "
Elini parmaklıklardan uzatarak saçlarımı karıştırdı " sakin ol çıkarıcam seni burdan . Belli ki bi yanlış anlaşılma olmuş . Yani umarım öyle olmuştur "
Kafamı sallayarak gülümsedim . " kesin öyle abi ."Gözlerini devirip " bir erkeğin hayatta ki en büyük sınavı iki kız kardeşe sahip olmakmış küçük cadı ! Öteki akşamdan beri kuduruyor evde . Zahmet edip beni arayıp senin burda olduğunu söyledi . Yıllar sonra benimle konuşma zahmetinde bulundu . "
Sırıtarak yüzüne baktım " iyi ki düşmüşüm buraya diyeceğim aklıma gelmezdi abi ama iyi ki düşmüşüm "
Kafasını iki yana sallayarak " ben sizden daha çok çekerim belli oldu . Elimden geleni yapıcam ama çıkaramazsam bilki büyük bir halt yemişsindir beril hanım ! "
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Fikret abi gideli tam bir gün oldu ! Çıkaramazsam büyük bir halt yemişsindir demişti . Al yemişim belli ki . Ulan abi ulan abi . Herşey bir tarafa bari beni şu deli karıdan kurtarsaydın ya .
" Beril Erol " adımı duyduğum da yavaşça başımı kaldırıp karşımda ki memura baktım .
" benimle geliyorsun " derin bi nefes alıp ayaklarımı yavaşça yere indirdim . Uyuşan kalçamı kaldırıp yüzümü ekşiterek bir iki adım yavaşça ilerledim . Adamın tip tip bakışlarını görünce hızlanarak açtığı kapıdan çıktım .
Kafamı arkaya çevirip celallenmiş ablaya bakarak " Allah aşkına sen küfür etme ! Eşikten girip beşikten çıkıyorsun . O nasıl ağzı öyle tövbe yarabbim ya "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ AŞK
RomanceHayat ne kadar acımasızsa bir o kadar da yorucuydu . Elimi karnımın üstüne koyup bu hale nasıl geldiğimizi düşündüm . Babamın oynadığı bir oyun yüzünden tüm hayatım alt üst olmuş , yaprak misali aylarca savrulmuştum . Alazdan kaçmak için herşeyi ya...