Untitled Part 6

29 5 0
                                    


AKIO KAI DAI

Ήταν η Τρίτη συνεχόμενη μέρα που ο Άκιο περνούσε τη νύχτα του στο αστυνομικό τμήμα. Είχε περάσει άλλη μια βραδιά σύγχυσης προσπαθώντας να ανακαλύψει τα ίχνη του Iwao .Δεν είναι δυνατόν να τον ψάχνουν τόσο καιρό και να μην έχει ανακαλύψει το παραμικρό για κείνον. Πώς γίνεται να εξαφανίζεται κάθε φορά χωρίς να αφήνει ίχνη πίσω του? Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κινητό του. Ο Akio το σήκωσε αμέσως τρίβοντας το κουρασμένο τoυ κεφάλι . '' Yukimura''. Απάντησε αφήνοντας έναν έντονο τόνο αγανάχτησης. '' Akio ο Take είμαι . Ο Dai Iwao ξαναγύρισε''. Ο Αkio σηκώθηκε όρθιος και άρπαξε το σακάκι του . ''Πού είσαι τώρα? ''. ''Στην οδό Mori .Τον παρακολουθούμε τώρα .Μόλις έφτασε στην αποβάθρα''. '' Μη κουνηθείτε από κει . Έρχομαι''. Είπε και το έκλεισε τρέχοντας προς την έξοδο. Πήρε μαζί του 3 περιπολικά και ξεχύθηκε στους δρόμους. ''Πού βρίσκεται τώρα?''. ''Τον ακολουθούμε κινείται γρήγορα και δεν είναι μόνος. Να προσέχετε''. Ο Akio έκανε νεύμα στα περιπολικά να σημάνουν τις σειρήνες βγαίνοντας προς την κεντρική λεωφόρο. Το αυτοκίνητο έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα . ''Αρχηγέ δεν τον προλαβαίνουμε''. ''Μείνετε εδώ θα τον κυνηγήσω εγώ''. '' Όχι Akio , είναι πολύ επικύν....''. Ο Akio έκλεισε το τηλέφωνο του και το πέταξε στο διπλανό κάθισμα. Κανείς δεν θα τον εμπόδιζε. Το όχημα του Dai ελάττωσε ταχύτητα και κατέληξε σε ένα σκοτεινό σοκάκι όπου και σταμάτησε. Ο Αkio τους μιμήθηκε. To αυτοκίνητο του σταμάτησε λίγα μέτρα πιο μακριά. Άπλωσε το χέρι του και έπιασε το όπλο του που βρισκόταν χωμένο στη θήκη του γιλέκου του . Πήρε μία βαθιά ανάσα και βγήκε έξω . Η πόρτα του άλλου αμαξιού άνοιξε και από μέσα βγήκε ο Dai .Μπροστά του φάνταζε πελώριος .Ο Ακιο ξεροκατάπιε και έσφιξε την γροθιά του. Ο Dai του έριξε μία ματιά μέσα από το σκοτάδι. Ο Άκιο μπορούσε να δει το χαμογελά του να λάμπει. ''Καλησπέρα σας επιθεωρητή. Πώς και είστε μόνος μια τόσο όμορφη βραδιά''. '' Dai Iwao παρακαλώ ακολουθήστε με ήρεμα στο τμήμα... θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις''. ''Λυπάμαι αστυνόμε αλλά μόλις ήρθα πίσω στο σπίτι μου''. Ο Άκιο σήκωσε το χέρι του και τον σημάδεψε με το όπλο του. Τα μάτια του ήταν γεμάτα από την υπερένταση και τον θυμό του γι' αυτό τον άνδρα.'' Τώρα είπα''. Ο Dai σκυθρώπιασε. ''Λυπάμαι αγαπητέ μου''. Είπε. ΟΙ δύο πόρτες του αμαξιού του άνοιξαν και 2 τεράστιοι άνδρες με μαύρα γυαλιά βγήκαν κατευθυνόμενοι προς τον Akio. Xωρίς να κινηθεί από τη θέση του πυροβόλησε και τους δύο στα πόδια. Εκείνοι έπεσαν το έδαφος κραυγάζοντας από τον πόνο. Ο Dai κοιτούσε τη σκηνή τελείως απαθής. Χωρίς να μιλήσει έβαλε τα χέρια του στις τσέπες και προχώρησε κι εκείνος με τη σειρά του προς το μέρος του .''Μείνε μακριά!''. Φώναξε ο Άκιο κρατώντας το όπλο του σφιχτά .Ο Dai πλησίαζε όλο και πιο κοντά .''Πυροβόλησες τους φρουρούς μου''. Είπε με μία ναζιάρικα ενοχλημένη φωνή. Ο Akio ξεροκατάπιε καθώς τον είδε να τον πλησιάζει .Το όπλο τον ακούμπησε στο στήθος. Ο Dai άπλωσε το χέρι του και ακούμπησε το δικό του που βρισκόταν στην σκανδάλη. Το άγγιγμα του ήταν απαλό σε αντίθεση με αυτό που περίμενε ο Akio .''Έλα λοιπόν! Πυροβόλησε με''. Του είπε κοιτάζοντας τον χαμογελώντας. Τα μάτια του γυάλιζαν απειλητικά στο σκοτάδι. Ο Akio γρύλισε και χάιδεψε με το δάχτυλο του την σκανδάλη. ''Αν νομίζεις ότι θα με φέρεις σε δύσκολη θέση κάνεις λάθος''. Είπε όσο πιο αποφασιστικά μπορούσε και χαμογέλασε .Η αλήθεια όμως ήταν ότι είχε λίγο τρομοκρατηθεί. Τα πόδια του έτρεμα από την ένταση .Αυτός όμως ο αλήτης μπροστά του δεν τον τρόμαζε. Δεν θα τον άφηνε να δει την ανησυχία που κρυβόταν στα μάτια του. Ο Dai χαμογέλασε. ''Δε με ξεγελάς αστυνόμε''. Το χαμόγελο του χάριζε μια αφύσικα παιδική όψη. Έσκυψε προς το μέρος του. Ο Akio τραβήχτηκε στην αρχή αλλά ο Dai είχε αιχμαλωτίσει τα δάχτυλα του στο όπλο. Τα χείλη τους ενώθηκαν. Για λίγα δευτερόλεπτα ο Akio νόμιζε ότι ονειρευόταν. Ξαφνιάστηκε τόσο πολύ που αναφώνησε γεμάτος έκπληξη και τον έσπρωξε με δύναμη. ''Όπως το περίμενα''. Του είπε ο Dai και κάνοντας μεταβολή χάθηκε μέσα στις σκιές. Ο Akio δεν μπορούσε να κινηθεί .''Μπάσταρδε!' '.Φώναξε και ύψωσε το όπλο του πάλι αναζητώντας τον. Εκείνος όμως είχε χαθεί. Ο Akio βαριανάσαινε .Σκούπισε το μέτωπο και τα χείλη του με το χέρι .''Γαμώτο''. Είπε μέσα από τα χείλη του. ''Πρέπει να δω τον Tamotsu''.

Koibito ClubWhere stories live. Discover now