2. "-tager ham fra mig!"

248 8 10
                                    

| June Chrush |


| Afsnit 2. |

| "-tager ham fra mig!." |

| @OceaneParker |

| Nina Yong Li |



"June, pas på!" Råber Lola og Daniel i kor.

Jeg kigger på dem, imens jeg løber og kommer til at løbe ind i noget hårdt og falder. Jeg ser langsom op. Hvorfor, hvorfor?! Af alle personer jeg kunne ramme ind i, skulle det være ham? Jeg løb ind i Xavier. Jeg stirrer på ham. Hvorfor er han så perfekt. Hans blonde hår, høje kindben, hans smil, hans grin, hans perfekte personlighed. Han er selvfølgelig god til alt, han også virkelig klog og med i football holdet. Han er Kaptajn.

Jeg kommer tilbage til virkeligheden. Xavier rækker hans hånd ned til mig. Jeg rækker hånden frem, vores fingre er kun få centimeter fra hinanden, men Patricia kommer og hiver ham væk fra mig.
Lola og Daniel kommer hen til mig. Daniel rækker hånden frem. Jeg tager imod og han trækker mig op at stå.

"Er du okay?" Spørger Lola.

"Selvfølgelig, hvorfor skulle jeg ikk' være det?" svare jeg og smiler falsk.

"Drop det, vi er godt klar over, at du lyver," siger Daniel indlysende. Hvorfor skal lige mine 2 allerbedste venner lige kende mig så godt?

"Jeg lyver da ikke, det er bare Patricia, Xavier og jeg var kun få centimeter fra at røre hinanden, også kommer Patricia og vader ind i det hele og tager ham fra mig!" Fortæller jeg såret og trist.

"Du skal ikke tage dig af hende, sådan er hun bare," konstatere Lola. Det værste er, at engang var Patricia og jeg bedste veninder.
°
°

Efter skole

Jeg krammer Lola og Daniel, farvel. "Vi ses imorgen!" Smiler jeg til dem begge og vinker. De skal netop den modsatte retning end mig.

"Vi ses!" Siger de i kor og så er de væk i mængden.
°
°

Hjemme

"Jeg er hjemme!" Råber jeg.

Min lille hund, Candy! Hun løber hen til mig. Jeg nusser hende bag øret.

"Jeg har savnet dig, Candy." Jeg smiler til Candy, min elskede lille hund. Jeg tager mine sko og jakke af. Derefter
går jeg op til mit værelse. Nu vil jeg se Netflix med chips.
Jeg skulle til at starte Teen Wolf, lige indtil min ældste bror åbner min dør.

"Heeey Juni, jeg hjemme!" Informere Jake mig om. Jeg stopper modvillig min Teen Wolf episode og sukker lavt.

"Heeey Januar, tak for den gode information, men var det virkelig nødvendigt at informere mig om der?" Spørger jeg og smiler sarkastisk til Jake. Min bror Jake, han er 17. Alle pigerne er selvfølgelig vilde med ham. Jeg elsker ham, det er ikke det, men han er en player og flirter en del med piger. Jake er ret høj, han er 1,82, han har mørkebrunt hår ligesom jeg, grønne øjne, tydelige øjenbryn, høje kindben og en veltrænet krop. Så kommer min anden bror ind, Mark.

"Hvad så søs!" Smiler Mark og kaster sig på sengen. "Uh, ser vi Teen Wolf?" Han tager en chip og spiser den.

"Hvad så brormand!" griner jeg tilbage og efteraber ham. Yeah, det er måske tydeligt at se, at jeg bedst kan lide Mark. Nok fordi vi næsten er på samme alder, han er 16, og vi forstår hinanden bedre, end Jake og jeg. Han elsker at spille football. Mark er også ret høj, han er 1,78. Han ligner lidt Jake, men Jake har en mørkere hud og får meget mere sol.

Det samme kan man ikke sige om mig selv. Jeg er ikke særlig høj i forhold til mine brødre. Jeg er 1,66, jeg har langt mørkebrunt hår, grønne øjne, jeg har ikke så tydelige kindben, jeg er vel okay tynd. Jeg er 14, men bliver snart 15 i år.

"Er i ikke søde og smutte, så jeg kan se min Teen Wolf, taaaak!" Spørger jeg dem pænt. De går begge ud.
Endelig! Nu kan jeg se min Teen Wolf. Døren åbner endnu en gang.

"Arrrgh, hold op! Hvad er der nu?" Spørger jeg let irriteret. Hvorfor skal alle lige komme ind, når jeg er igang med at se Teen Wolf?

"Søde skat, kan du ikke holde Elena, så dine forældre kan lave aftensmad? " Spørger min mor og ser på mig. Jeg ser på skærmen og tilbage på min mor. Fine.

"Oh jo, selvfølgelig, " svare jeg, stiller min Mac på natbordet og svinger dynen til side. Jeg går ned ad trapperne også ind til stuen. Hvor jeg ser Mark holde Elias. Jeg går hen til sengen, hvor Elena ligger og græder. Jeg bærer hende op, vugger hende frem og tilbage. Hun bliver stille, og forsvinder langsom ind i drømmeland. Elias og Elena er næsten lige fyldt 2 år.

June Chrush | ✔Where stories live. Discover now