4. Tør i halsen

180 8 0
                                    

| June Chrush |


| Afsnit 4. |

| Tør i halsen |

| @OceaneParker |

| Nina Yong Li |

"Nej," siger jeg ligeglad til hende. Hun smiler, nok fordi jeg ikke rigtig skal noget.

"Nå, du er vel nok heldig, for så kan vi være sammen," smiler hun overdrevet. Jeg ryster på hovedet.

"Yeah? Nej. Jeg har ikke tid til at hænge ud med en billig tøs idag, måske når jeg er døende, ellers tak," svare jeg og griner over det jeg sagde. Hun fnyser fornærmet, drejer om på hælen og går hen til hendes tilhænger.

"Er du sindsyg eller noget? Hun slagter dig levende, at du ved det," infomere Chris og griner. Det er jeg godt klar over.

"Jeg er enig med Chris der," siger Cody og griner med. Jeg elsker dem, men nogle gange er de for sindssyge. Jeg smiler lidt over det.

"Lad os nu se. "
°
°

<<June P. O. V>>

Mit grin falmer. Hvorfor tror jeg overhovedet mig og Xavier nogensinde vil komme sammen? Når han har Patricia. De er helt sikkert sammen. Sådan som hun røre ham. Jeg kan ikke fatte hvorfor jeg er så dum, at tro han nogensinde vil falde for mig.
Lola og Daniel kigger på mig, de stopper langsomt med at grine, indtil de er stoppet helt. Man kan kun hører folk i kantinen, som spiser og snakker.

"Er der noget galt, Tun?" Spørger Lola, og kigger på mig. Jeg svare hende ikke, kigger bare hen der, hvor Patricia sidder tæt op ad Xavier. De kigger begge to i retningen af der hvor jeg kigger hen. De forstår med det samme hvad der er galt.

"Jeg fatter stadig ikke i har været bedste veninder, dig og Patricia," kommentere Daniel, og har et tænksom ansigtsudtryk.

"Det skal nok gå Ju.." Lola når ikke at fuldføre sin sætning, inden klokken ringer.
°
°

Klokken ringer

Vi går hen til matematik-lokalet. Vi har Mrs. Jensen til matematik. Vi går ind i lokalet, folk løber rundt, snakker, råber, fjoller og griner.
Lola, Daniel og jeg, går stille ind i lokalet og sætter os bagerst.

"Nej, se hvem vi har her. Juni, hvem kalder deres barn for Juni. Nå ja, det er nok fordi, de ikke kunne lide hende," siger Patricia højt nok til hele klassen kan høre det og griner. Hendes tilhænger griner selvfølgelig med. Publikummet laver en kreds omkring os. Oh my lord.

Jeg kigger ned. Jeg er pludselig virkelig tør i halsen, så jeg slet ikke kan snakke. Hvad gør jeg? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

"Lad hende være. Hvad har hun nogensinde gjort dig? Og hun hedder forresten June, og ikke juni," forsvare Daniel mig.

"-Ja, lad hende være," forsvare Lola mig også.

June Chrush | ✔Where stories live. Discover now