3 - Bakal Lakiku yang hot

149 12 1
                                    

Sekarang waktu rehat. Jadi aku dan Haera sekali lagi menjadi serai di kantin sekolah.

Semarakkan serai wuhu

Aku terkumat kamit menyanyi sambil memandang sekeliling yang dipenuhi dengan manusia-manu-

"oH.yEM GEE SEJUN SEJUN" aku menggelupur disebelah Haera.

AAAAA MA HEART MA HEART

Rambutnya, side profile nya sangat menggugat hati dan jiwa seorang gegirl bernama Alice Park.

aaaa sis takuadd

Serta merta tanganku ringan memukul bahu Haera yang juga sedang mengusya Lu-

Lukis?

Lukos?

Glukosa?

Aku tak ingat nama manusia tu

"Kau kenapa shibai"

"LAKI AKU WEH LAKI AKU" Aku menunjuk keaarah meja yang diduduki oleh 7 orang jejaka boleh-tahan-hensem-tapi-tak-sehensem-sejun-aku.

"Yang mana? Ada tujuh we"

"Yang baru duduk tu lah"

"THANK YOU ALICEEE HUAAAA MMUAH MMUAHH"

"engkau apahal ni apAhal"

Aku merengus. Haera ni lahai

"Takde la sebab aku dah jatuh hati kat mamat rambut hijo tu uwuwuuwu"

"tah la Haera manala aku reti nama dia yang penting, aku akan kawen tak lama lagi"

Haera berdecit.

"dengan siapa?"

"Sejun"

Dengan mata yang bersinar penuh harapan aku memandang Sejun. Dan tiba-tiba............

....

...

..

.

"BABE DID U SEE DAT DIA..... DIA.... DIA JILAT JARI DIA GOSH HE.DAMN.HOT"

"BODO e geli sia aku dengan kau ni e bla ah"

"alaaaaaaa haeraaaaaaa"

"ha tengokle kalau kau tak berperangai kotor macam babi buat anak, aku ok je"

"kau ni kotor"

Apehal cerita pasal babi? Aku pun tah la kenapa cerita pasal babi.

"BTW jap aku ke tandas jap aaa nak kENCING !"

"Ha pergilah. Kalau kau tak jumpa jalan keluar aku masuk kelas lu. Jumpa kat kel-"

Belum sempat aku habiskan ayat dia dah bla dulu. Biadab.

K

Husnudzon.

☆☆☆

Pendek lagi ahkshah redho la ye hihi

Husband × lim sejunWhere stories live. Discover now