SEN BENİM HUZURUMSUN...

488 23 5
                                    

Çünkü Nefise Elif'in evine gitmiştir,gecenin bir yarısı.

Elif:Neyin var Nefise,geceden beri hiç konuşmadın,kötü bişey mi oldu?

Nefise:Bilmiyorum, iyi bişey mi kötü bişey mi bilmiyorum, kafam çok karışık.

Elif:Anlat lütfen🙂

Nefise:sana daha önce bahsetmiştim,Muzafferden hani çarpıştığım adam

Elif: Evet hatırlıyorum ne olmuş ona?

Nefise: Ben ondan hoşlanıyorum galiba

Elif: E çok güzel bir haber bu,😀zaten sana ilgisinin olduğunu biliyorduk,sende ona karşı bişeyler hissetmeye başlamışsın,sorun ne?
Nefise: Evet öyle ama
Elif:Ama'sı Ne
Nefise: Dün okula bir kadın geldi,Muzaffer'le çok samimiydiler.
Elif:E arkadaşıdır,
Nefise: Bilmiyorum, aslında o kadın geldikten sonra bana ne oldu bilmiyorum, belki arkadaşıdır,ama kendimi kötü hissetim işte.😥
Elif: Kızım hoşlanmayı bırak sen baya bu adamı seviyorsun,😃Sorsaydın Muzaffer'e kimdir diye, sormadın demi?

Nefise: Hayır sormadım,aslında eve beraber dönmek zorunda kaldık,Beni sevdiğini söyledi.ama!

Elif:Ama sen anlatmasına izin bile vermedin delisin sen

Nefisenin telefonu çalar arayan Muzafferdir Nefise açmaz.

Elif:Kızım açsana kaç kere aradı meraktan öldürecekmisin,adamı belki anlatacak kadının kim olduğunu anlamadan dinlemeden,arkanı dönemezsin.
Ve telefon yine çalar bu defa Telefonu Elif alır ve açar.
Elif: Efendim.
Muzaffer: Nefise
Elif: Ben Nefisenin arkadaşıyım Nefise benim yanım da merak etmeyin.

Muzaffer: Oradaysa konuşabilirmiyim?
Nefise istemiyorum şeklinde kafasını sallar.
Elif:Şu an Uyuyor Uyandığında sizi aramasını söylerim.
Muzaffer: Aradığımı mutlaka söyleyin,onunla konuşmam lazım çok önemli.iyi günler
Elif: Tamam söylerim sizede iyi günler.

Nefise adam çok merak etmiş seni,nereye kadar kaçıcaksın,aynı binada oturuyorsunuz,ve aynı okula gidiyorsunun,illa karşılaşacaksınız.

Nefise: Biliyorum, biliyorum,ama şimdi konuşamam,onunla biraz düşünmek, istiyorum.
Elif:Tamam o zaman sen düşün benim biraz işim var dışarda,bir saat sonra, dönerim.
Nefise evde yalnız kalır,Muzaffer tekrar arar,Ama Nefise açmaz,Muzaffer çaresiz,Msj atar.
Muzaffer: Nefise lütfen telefonlarımı aç nerdesin nasılsın merak ediyorum lütfen, sana anlatmama izin ver.

Nefise cvp yazar:Ben İyim sadece biraz düşünmeye ihtiyacım var,lütfen.

Muzaffer: Seni seviyorum sende beni seviyorsun,sana herşeyi anlatacağım.seni bekleyeceğim.
Muzaffer daha fazla ısrar edemezdi,Nefise'nin ondan uzaklaşacağından korkar.

Nefise hafta sonunu Elif'in evinde geçirir. bu sürede duygularını tartar.Evet Muzaffer'i seviyordu.Belki Herşeyi,yalnış anlamıştı,ama kolay kolay Muzaffer'e evet demeyecekti.😉
Nefise evine döner,kapının önünde bir buket gül vardır,🌹üstünde bir
Not:Seni incitmek bu dünyada en son isteyeceğim,şey  Gozlerine baktigimda huzur bulduğum.. Sen benim kalbim, nefesim, ömrümsün..Seni seviyorum
Muzaffer...
Nefise bu sözlerden sonra dayanamaz çiçeği alır ve evine girer.Muzaffer eve henüz gelmişti,Kapıda çiçeklerin olmadığını görünce Nefisenin geldiğini anlar.Kapıyı çalar,ve seslenir.

Muzaffer: Evde olduğunu biliyorum Nefise aç lütfen konuşalım.
Nefise cvp vermez.
Hadi ama Nefise kapının önüne çiçek bırakmıştım,evde olduğunu biliyorum, açarmısın kapıyı,
Nefise: Seninle konuşmak istemiyorum,
Muzaffer Nefise'nin sesini duyduğu için mutluydu🙂
Muzaffer:Orda olduğunu biliyordum,sana not bırakmıştım okudun mu?
Nefise: Hayır  okumadım çiçek falan da görmedim.
Muzaffer: Okuduğunu biliyorum, ses tonundan anlayabiliyorum,yalan söyleyemiyorsun.
Nefise bu duruma, artık şaşırmıyordu.Muzaffer Nefise'yi iyi tanıyordu,Yalan söyleyip söylemdiğini anlayabiliyordu.

Nefise: Git burdan gecenin bir yarısı seninle konuşmam doğru olmaz .
Muzaffer Nefise: nin kapıyı açmayacağını anlar.Sonuçta ikiside bekar insanlardı,dışardan yalnış anlaşılabilirdi,Muzaffer bunu umursamaz ama Nefise için kabul eder.
Muzaffer: şimdi gidiyorum, ama bu konu burda kapanmadı,Nefise Hanım ☺Seni seviyorum😘iyi geceler.

Bir Deli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin