ep 19 ;

383 31 3
                                    

Saena tidur setelah bertanya cndy girl tntng favourite hoodienya.

Saena : haih , bila appa nak balik ni .

Saena tertidur setelah menunggu appanya balik , 2 jam kemudian .

Appa : saena ? Im home !

Saena tidak menyahut , appa saena mencari saena dibiliknya ? Tiada . Di ruang tamu ? Tiada . Di bilik air ? Tiada . Rupa rupanya saena sudah pengsan didapur . Appa yg nampak saena terbaring didapur mencampakkan beg kerjanya dan .

Appa : saenaa ! Wake up *mengoncang saena *

Saena yg tidak bangun , dibawa ke hospital berdekatan . Appa saena dengn keadaan cemas duduk diluar wad pesakit . Setengah jam kemudian . Doktor keluar dari wad . (Okey disebabkan kat uk , korng bayangkan jelah , doktor ni dgn appa saena ckp dalam bahasa english )

Appa : macamne keadaan saena doktor ? *cemas*

Doktor : bole saya tahu hububgan encik dengn pesakit ?

Appa : saya ayah dia .

Doktor : ikut saya kebilik , saya nak ckp satu benda penting .

Appa : baik doktor .

Appa mambuntuti doktor itu , sampai dibilik doktor .

Doktor : *mengeluh* saya harap encik kuat , pesakit menghidap kanser tahap 1 , dan pesakit ini masih boleh disembuhkan dengan komotheraphy . Kalau antibody dia kuat , dia mungkin akan cepat sembuh , tapi kalau antibody dia lemah , itu melibatkan soal hidup dan mati . Maaf encik .

[✔] haunted life with 7 namja .Where stories live. Discover now