ep 27 ;

339 32 1
                                    

Sementara jungkook dan lisa diluar hospital.

Jungkook : apa kau buat kat sini lagi hah betina ?

Lisa : oppa , oppa ingt jagi bole lepas tngn ke ? Selagi jagi tak dpt oppa , jngn harap jagi akan pergi dri hidup oppa .

Jungkook : jangan kau ingat ! Sbb omma aku dgn omma kau nak kahwinkan kita ! Aku akan mula syg kau lisa ! Tak ! Hati aku hanya ada haien , kim haien sorng je yg ada dalam hati aku !

Lisa : aku ttp akan pastikan kita berdua bersama jeon jungkook .

Jungkook : dasar perempuan gila ! *masuk kehospital*

Jungkook masuk kedalam hospital dn melihat jhope diluar bilik haien .

Jungkook : hyung , macamne dgn haien hyung ? *mengoncang jhope*

Jhope : jungkook , kitaorng dah dengar semuanya dari mulut haien , jungkook srs , aku betul betul tak sngka yg jungkook sangup buat macamni dkt haien *menepuk bahu jk*

Jungkook : tak hyung , jungkook syg haien , jungkook nak tengok dia kat dlm hyung , tolonglah . *menangis*

Jhope : jungkook , haien perlukan masa , kau tak bole tengok dia dulu , kau nak tahu perkataan pertama yg keluar dari mulut haien lepas dia bangun apa ? Dia ckp 'dia benci kau jungkook' aku betul betul tak sngka jungkook . Btw , chukahaee dgn lisa aku harap korng bahagia *fakesmile*

Jungkook terus melutut dn menangis . Manakala jhope sudah meninggalkan jungkook disitu smbil menangis kerana tidak sngup melihat maknae nya menangis begitu . Jungkook bangun dn bertegas membuka pintu bilik haien .

Jungkook : haien *mata merah*

Mereka terkejut melihat mata jungkook yg merah bak matahari terpancar . Haien terus berpura tidur kerana tidak mampu menahan sakit melihat namja kesayangannya seperti itu .

Saena : kau nak apa lagi jungkook ? Kau nak berlakon lepastu sakitkan hati dia lagi ? Cukuplah jungkook , ini dah kali kedua kau buat dia menderita macamni jeon jungkook .

Jungkook : nana , tolongla , aku nak jumpa dia , tolonglah nana , aku nak jumpa dia .

Mina : kitaorng bagi , tapi tolong jungkook , kitaorng tahu kau dh nak jadi husb orng , jgn lama lama , aku taknak haien makin stress .

Mereka semua menuju keluar dn membiarkan haien dn jungkook didalan itu .

Haien : tak puas lagi je jeon jungkook sakitkan hati saya ? Awak bawak saya jumpa omma awak sbb ni kan ? Tujuan awak sbb nak saya tahu yg korng akan kahwin kan ? Terima kasih jungkook , terima kasih sbb dah sakitkan hati saya .

Jungkook : haien , tolong haien , pandang saya .

Haien : mianhae , saya tak bole .

Jungkook : haien , awak tahu kan ini semua plan omma , omma yg plan semua ni haien , tolonglah oercaya saya , saya syg awak kim haien , sejak kali pertama saya jumpa awak ...

[✔] haunted life with 7 namja .Where stories live. Discover now