Baru sahaja ahreum hendak berckp, appa saena sudah balik kerumah .
Appa : saena ? Sape yh dtg ? Kenapa bnyk kasut tu ?
Saena : my lovely chingu lah appa . Diorng rindu saena , lepastu stg tak bagitau .
Appa : eh , cndy girl semua ada ? Wah seronoklah nana ada chingu . Ha appa naik dulu eh , nnti appa turun kita borak sama sama .
Selepas beberapa minit appa saena pun turun .
Appa : so , taknak kenalkan diri kat ahjumsshi ke ?
Jin : kim seokjin imnida (bow 90)
Rapmon : kim namjoon imnida (bow 90)
Suga : min yoongi imnida (bow 90)
Jhope : jung hoseok imnida (bow 90)
Appa : wah , ada saudara .
Jimin : park jimin imnida (bow 90)
V : kim taehyung imnida (bow 90)
Jungkook : jeon jungkook imnida (biw 90)
Appa : oh , jadi ini jin ? *menunjuk jin*
Kesemua ahli sudah bengang , lagi lagi jin , ditunjuk tunjuk lagitu .
Saena : haah , itulah jin , my namjachingu .*pergi kearah jin*
Appa : oh , inilah my in law . Wahh . *tersenyum*
Semua mmg bengang gila ah time tu . Entah ttba kenapa si saena ni berubah mendadak sampai jadi macamtu . Appa nya yg sudah penat berborak naik keatas dn tidur , tiba tiba jin bersuara .
Saena : dont worry guys . Kitaorng cuma berlakon .
Ahli lain : pulakkk .
Saena : please , appa saya tak tahu tntng masalah kita berdua , tolobg saya tknk appa saya tahu , kalau appa saya tahu , mungkin dia akn bencikan awak lebih dari perasaan saya bencikan awak , lagipun kita mmg dh takde apa apa kan ? Saya rasa saya mmg kena berlakon . Dn itu hanyalah lakonan.
Ahli lain pergi ketempat lain kerana taknak masuk cmpur .
Jin : jadi ? Kenapa appa awak cri saya ? Kenapa dia boleh tnya saya ? Kenapa saena ? Kenapa dia tak cari jimin ? Kenapa tak cari v ? Kenapa tak cari jungkook ? Kenapa cari saya ?
Belum sempat jin habiskan kata kata , saena menutup mulut jin .
Saena : sbb saya pernah terlepas ckp pasal awak dpn appa , tapi saya banyak ckp pasal benda baik , bukan buruk , *menipu*
Jin : oh , tapi , maafkan saya kalau kedatangn saya kesini sakitkan hati awak .
Saena : saya , masih , hm , tak kedatangn awak tak sakitkan hati saya pun , saya gembira sbb chingu saya snggup dtg sini and happy kan saya . Terima kasih .
Mereka pergi kemeja makan dn makan malam disitu bersama tuan eunwoo . Mereka berborak dengn gembira .
Appa : alahai nana , masa takda namchin dia , gelojoh je makan . Time ada bukan main sopan eh .
Saena : eish appa ni , manada *menjeling appa*
Mereka hanya ketawa manakala muka saena sudah berubah menjadi merah macam pakai pemerah pipi . Selepas makan bts dn cndy girl mahu pulang .
YOU ARE READING
[✔] haunted life with 7 namja .
Romance7 lelaki dan 7 perempuan yg berkawan pada mulanya lalu hubungan itu menjadi semakin rapat , percintaan dengan satu satu dugaan yg melanda mereka. Adakah hubungan itu akan berkekalan atau akan musnah? Bacakan haunted life with 7 namja sekarang!