ep 33 ;

349 30 5
                                    

Setelah selesai makan , mereka terus kebilik masing masing yg lain dah tido tapi haien masih terjaga , sedar tak sedar matanya yg berkaca tiba tiba pecah .

'Jungkook , sampai hati kau terima dia , kau lupa aku . Apa salah aku sampai kau seksa aku macamni , kau buatkan aku syg kau lebih dari segalanya jungkook , jungkook , aku sekarang dengn bambam , tapi dia tak macam kau . Kau seseorng yg sayang aku sampai aku tak sedar yg aku cinta kau lebih dari segalanya . Aku harap kau takkan pernah muncul lagi dalam hidup aku lepas kau dah tinggalkan dua kesan parut dekat hati aku sbb perempuan jahanam tu' kata haien bersendirian sambil menangis teresak esak menahan sakit dihati .

Sementara jungkook .

Jungkook beralih pandangannya yang daripada lisa terus ke tempat lain , (okay lisa dn jungkook satu bilik tau , hayela sbb dia duduk rumah mak mertua bukan rumah sendiri kalau rumah sendiri hm jungkook sanggup tido lantai kalau takde bilik lain) 'haien , mana kau sekarang , mesti kay sedih kan ? Aku jahat haien , oppa tak boleh buat yg terbaik untuk haien , tak pernah satu hari haien terlepas dari fikiran oppa , haien jungkook sayang haien sngt , kalau haien dah ada namchin baru , tolong jngn kenalkan dia dgn jungkook , sbb jungkook taknk tengok orng yg merampas orng yg paling jungkook sayang , walaupun jungkook dah 2 bulan dengn perempuan ni tapi betul haien saya tak pernah sentuh dia' katanya sambil menjatuhkan airmata lelakinya hampir tersedu sedan si jungkook tu menangis .

Esoknyaa 🔥

Ahreum : kau menangis lagi haien?

Haien hanya mengangguk kecil.

Neulgi : untuk apa haien?

Haien : korng takkan pernah faham betapa dalamnya sayang aku dekat jeon jungkook!

Eunja terus memeluk haien.

Eunja : siapa yg kata kitaorng tak faham ?

Haien dan ahli lain sikit sikit mengeluarkan airmata.

Mina : korng? Korng dah promise taknak ckp benda ni lagi kan? Kitadah janji nak lupakan apa yg dah lepas kan ? okay dah ! Jom keluar aku belanja *memuncungkan bibir*

Saena : wahh pes time mina nak belanja ! Yeayy . Nak chocolate , teddy bear , starb...

Mina : woi woi , bangla ke mintak banyak banyak ? Dah dah pegi siap .

Haien terus bangun dan tersenyum

Haien : thankyou sbb selalu ada dengn aku . Dah jom siap . Bts ikut ke?

[✔] haunted life with 7 namja .Where stories live. Discover now