......................
KARDELEN::Offfff anne bağırıp durma başımda yeter gitmek istemiyorum bugün okula yaaaa..
-kalk kız terlik gelicek bak ha...
-of be tamam gidicem ama ilk önce odamdan çıkman gerekiyo değilmi bitanemmmm benimm?
-tamam hadi kalk üstünü değiştir.Sıla birazdan gelir.Tabikide annem odamdan çıktıktan sonra tekrar yattım .
-kalk kız yattığını biliyorum.
-oha ya anne senin kaç tane gözün varya öyle .
Yuh artık nerden gördüyse yattığımı.
Hemen kalkıp banyoya gittim.Rutin işlerimi hallettikten sonra hemen üstümü değiştirdim ve kahvaltıya indim.o arada sıla çoktan gelmiş beni aşağıda bekliyodu.Bir gün sıla beni beklemekten bayılıp düşücek. Ağzıma bişeyler attıktan sonra hemen odamdan çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim. Sıla'yla birlikte otobüs durağına doğru ilerlerken aklıma bugün sınav olucağımız geldi ve direk sıla'ya döndüm.
"Eyvah sıla knk sınav vardı bugün çalıştınmı?" Tabi benim sorduğumda sorumu illaki çalısmıstır.ben okul sonuncuları arasında yerimi alıyorum ama Sıla okulumuzun 2.si.
"Tabikide çalıstım kızım.sen yine unuttun dimi her zamanki gibi"dedi.
"Of aman neyse 50 alıyım yeter . En kötü kopya çekerim"
"Kardelen sakın kopya çekme bak önceki cektiginde hocaya yakalandın ve sana kızıcakları yetmemis gibi banada hoca bagırdı.niyeymis efendim ben sana kopya veriyomusum öylemi ? Hayır, çünkü sen bana bakıyodun"
"Yuh knk bu kadar içinemi oturdu ya .tamam be bu sefer sana bakmam .o değilde senin Betül'le aran nasıl gidiyor."
" kızdan nefret ediyorum ya .simdi betül olmasaydı ne güzel okul 2.siydim .sonrada 1. Si olucaktim ."
"Aman kızım ya bak bana okul sonuncusuyum ama takıyomuyum tabiki de hayır".Otobüsümüz geldi sıraya geçtik ve bindik .Bıktım ya şu otobüs sıralarından.yine ve yine ayakta durduk otobüste .zaten bi türlü şü otobuste oturarak gitmek nasil olmadı.hadi ayakta gidiyoruz tamam ama sürekli düşüp düşüp duruyorum ya .
................................Direk sınifa girdik ve yerime gectim. Hemen arkamizdan rumeysayla betul de girdiler.
Sıla oyle nefretle bakıyoduki betül'e.....
Vallahi ben hic takmiyorum .sanki 1.olsan ne olucak aman bosver .Betul hemen sinıfa girip kitapi acti ve calismaya basladi.Benim kankamda hic dururmu o da hemen ders calismya basladi.
"Of sıkıldım sizden ya bune boyle surekli ders ders ders."
Rumeysa: "aynen ya yeminle bi bikmadiniz su ders calismadan"
"Aynen"
............................
Tenefüste yanima sinan geldi .bu cocugun benimle alip veremedigi neydi acaba??
-of ne var sinan?
-hic guzelim sadece konusmak istiyorum.
-onca kiz senin pesinde kosuyoken neden benimle????
-bilmem belki sana deger veriyorumdur.
-hahahahhahahaha güliyim bari.
-niyeGercekten neden acaba bana neden deger versinki.onca kiz onun etrafinda dolasiyoken onca kiz sinan'la sevgili olmaya çalışıyoken. Bi zamanlar sinan'la yakındık ama sonra koca bi hiç. Bi cok cocuk bana çıkma teklifi etti ama hiç birini kabul etmedim.çünkü aşık olmak istiyodum her kez gibi .çıkmak için çıkmak istemiyordum.şu zamana kadar sadece 1 kişi ile çıktım onu gerçekten çok seviyodum ama o p** ne yaptı ben onu o kadar severken o beni aldattı.Artık erkeklere pek fazla güvenmiyorum ama kartal ve barış hariç.
Onlarla başka dost gibi biseyiz. .............................
Tenefüs bitti ve hoca iceriye girdi .offfff sınav olucaz şimdi.Ne yapıcaktım ben,bi şekilde birisinden yine kopya çekicektim.Sıla hemen kagidi alip cozmeye baslamisti.sinav kimyaydi ve ben nefret ediyorum bu dersten.
Kagidi alip cozmeye basladim.kağıt bana bakıyordu ben ise kağida ve etrafıma .Yanımda sıla vardı ve sıla'dan bakmaya başladım bakabildiklerimi yaptım ama sürekli hoca bana baktığı icin kağıdımın yarısından çoğu boştu.Bir defa daha bakıyım dedim etrafıma belki birinden görürdüm .kartal,rümeysa,barış ve sinan'da kopya çekmeye çalışıyorlardı. Birden bis ses çıktı hoca kardelen diyordu.
"Efendim hocam" dedim.
"Kagidini getir "dedi. Ve götürdüm. Kesin kopya cektigimi gordu peki ya neden sadece ben ? Kesin birisi ispikledi.Hoca kağıdımı aldı ve üzerine kocaman bir sıfır yazdı.of neyse bu sefer müdürün yanına göndermedi.Bunada şükür..
..................
Sonunda sinav bitmisti herkez herkese nasil gecti falan diye soruyodu ben ise etrafima bakiniyodum acaba kim hocaya söylemiş olabilir diye .belkide bana oyle geliyodur bilmiyorum.....................
Sonunda ders bitti. Hele şükür ya ..
Sılayla bugun nerdeyse hic konusmamistik neyse birazdan eve gidince ararım bize gelmesini söylerim .muhabbet ederiz ve en sevdigim seyi yani DEDIKODU ederiz.Instagram :kardelenn.diler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPITMIŞLAR
Teen Fictionsizin icin . gen kiz ve genc oglan.acaba aralarinda ask olusacakmi? belkide omurleri boyunca birbirlerinden nefret edicekler? hic bir sey belli degil bu hayatta .bi bakmissin ummadigin istemedigin sey olmus.yasayip gorucez karakterlerimizi Bu arada...