PARTI

35 2 4
                                    

Offf ama bugun gercekten cok sıkılıyordum.
Aklıma hemen betül geldi. Rümeysa'nın yanına gittim ve rümeysayı çağırdım .
"Rümeys söyledinmi betül'e " dedim.
"Neyi söyledimmi" dedi.
"Kartal'ım betül'ü sevdiğini" dedim.
"Hayır ama şımdi soyliycektim" dedi.
"Ha tamam iyi . Sakın söyleme bence kartal kendisi gidip söylesin .hem daha romantik olur ne dersin " dedim
" hım demek öyle diyosun .olabilir tamam " dedi.
Rümeysa'nın yanından gittim ve sıla'nın yanına geçtim.
"Oo lee bakıyorumda iyice yerleştin yerime" dedim.
"Ha evet rahat bir yer" dedi.
"Iyi o zaman hadi kalkta bende yerime geçebileyim ne dersin?" Dedim.
"Hı tamam o zaman ben kalkıyım ama nereye oturucam" dedi.
"Hayır ya kardelen sen git baska yere otur . Lee benim yanımda otursun" dedi hain arkadaş.
"Oooo bakıyorumda iyice alıstin lee seo won . Hadi be sende kalksana yerimden . Sinan'in yanına geç" dedim sinirlendirmişlerdi beni.
Lee çantasını toplayıp sinan'ın yanına geçti. Bende hemen eski yerime geçtim ,sıla'ya cok sinirlenmistim gercekten.
"Hayırdır sıla yok işte lee benim yanımda kalsında bilmem ne . Akşam hepsini anlatıcaksın . Bize geliyosun itiraz falan istemiyorum" dedim.
"Tamam zaten sana anlatmam gereken şeyler var " dedi.
................................

Ders matematikti.
Hoca gelene kadar her zaman yaptığımız seyi yaptik yani konuştuk.
Sonunda hoca gelebilmisti.
.......
"Evet cocuklar bu hafta icinde hangi gun oldugunu soylemiyorum bir sınav olucaksınız ama bu sınav karneyi falan etkilemiycek . Sadece okulumuzda bilgi yarışması olucak ve en iyiler de bu sinavda belli olucak . Bekleme kalın" dedi. Bi anda butün herkez konuşmaya başladi.
"Offf ya cok calismam gerekiyo . O betül denen kızı gecmem gerekiyo ve yarışmaya katilmam gerekiyo" dedi sıla.
"Aman ya zaten ben buyuk ihtimalle hatta sıfır ihtimalle giremiycem" dedim.
" hocam bu bilgi yarismasina kac kisiyi seciceksiniz yani kac kisi giricek" dedim.
"Ha evet toplam 3 kisi" dedi.

.............................

Ders bitmisti ve biz eve coktan gelmistik bile . Şu anda evde sıla'yı bekliyordum.
Sıla gelene kadar aklıma bi fikir gelmisti .
"Ayyyy cok guzel olucak" dedim.
" ne cok guzel olucak" dedi sıla.
" sen ne ara geldin "
" simdi geldim" dedi.
" ha tamam . Hadi su kapiyi kapada gel yanima anlatmam gereken seyler var . Aslinda aklima fikir geldi." Dedim.
Sıla kapıyı kapattı ve yanıma geldi.
" evet sıla hanım anlat bakalım su lee denen cocugu . Bu arada sana cok kizginim haberin olsun" dedim.
"Kankaların bir tanesi bana kızgınmıymıs oyyyyyy benim bitanemmmm. Ama kardelen anlatmam gerek önemli şeyler var belkide erken bilmiyorum" dedi.
"Hadi anlat o zaman insanı merakta bırakıyosun ya " dedim.
"Tamam anlatıcam ama lafımı bölme tamammı" dedi.
"Iyi tamam " .
"Simdi lee varya .zaten biz lee ile ilk carpistigimiz zaman birbirimizi gormustuk ve lee sınıfa geldiğinde baya baya şok oldum. Sonrasını zaten biliyosun. Ondan sonracıma biz lee ile konusmaya basladik ve ben galiba lee' den hoslaniyorum " dedi
" neeeeeeeeeeeeee. Sıla sen iyimisin gercekten" dedim.
"Fazlaca" dedi.
"Ay bi dakka şoktayım şu anda .sıla bi kolumu sıkarmısın " dedim ve hayvan gibi sıktı.
"Oha lan oha koparsaydın" dedim.
"Of kardelen ya dalga geçme ben su an sana ne anlatiyorum sen ne diyosun.ben galiba lee min sung tan hoslaniyoruuuuuuuuum " diye bagirdi.
"Tamam be kızım duyuyorum ben seni ama bagirma . Annem duyucak. Yani sen ciddi ciddi bu lee denen cocuktan hoslaniyosun vay be "dedim.
"Aynen ve ne yapcagimi bilmiyorum " dedi.
"Ne yapicaksin biliyomusun.sen ilk gidip soylemiyceksin .dost ayagi g** ayagi yapicaksinki lee 'ninde senden hoslanip hoslanmadigini anlayalım" dedim.
"Diyosun. Olabilir . Hadi sen anlat birazda sinan' la aranızda ne oluyo .umarim eskisi gibi olmazsiniz' dedi. Haklıydı .
" bilmiyorum aramızda neler oluyor.sadece bana surekli seni seviyorum cok pismanim diyip duruyo . Baska hic bisey soylemiyor ve bende dogal olarak inanamiyorum.belkide tekrar sinan'a guvenip inanmak istiyorumdur bilmiyorum." Dedim ve her an aglayabilirdim .sadece eskiler aklıma geliyordu.
"Hı bence tekrar guvenmeyi dene .sinan seninle konusmak istediginde onunla konuski seni ikna edebilsin . Cunku ben senin hala daha sinan'ı sevdigini dusunuyorum ki eger sinan seni sevmeseydi ,bunu bütün okul biliyorki baska bir kızla olurdu. Zaten bütün kızlar sinan'la birlikte olmak için can atıyo bunu sende goruyosun ve biliyosun" dedi.
"Haklisin" dedim
" birde bugun ne olaylar oldu ne olaylar . Tabi sen hep lee ile konustugun icin hic bilmiyosun" dedim
"Anlatsana kanka merak ettim" dedi.
Butun olayı en basindan sonuna kadar anlattim.
"Iste boyle sırf kartal senin korkundan gidip betül'e soyleyememis."dedim
"Iyikide gidip soylememis yoksa yeminlen kartal'ı dostluktan men ederdim. Ama simdi senin agzindan dinledigimde gelip bana anlatabilirdi. Bide iyi yapmissin . Bencede kartal gidip kendisi soylesin " dedi.
"Kanka o zaman en onemli konuya geciyorum . Simdi benin aklima bir fikir geldi." Dedim
"Ney kanka " dedi sıla.
"Simdi ben diyorumki bizim arkadaslarla yani ;sen,ben ,kartal,betül,rümeysa,
Barıs, sinan ve lee ile birlikte bir pijama partisi yapalım . Ama bu parti boyle kostumlu olucak ki ben kostumleri ayarladim sadece onlari cagiricam." Dedim
" barıs ve betül ne alaka kardelen" dedi sıla.
" of kanka sakın sorun çikarma tamam betül'ü sevmiyorsun ama ben kızla gayet iyi anlasiyorum hem kartal'la aralari iyi olur ,bugun onlar icin bir firsat . Barıs'a gelicek olursakta ,evet baris belki seni seviyor olabilir ama bu sana kor kutuk asik oldugu anlamina gelmez .hem zaten bariz bizim eski kankamiz bide belki rumeysa ile aralarında biseyler olabilir" dedim.
"Vay be kardelen .2 dakika nasıl bir seneryo yazdın öyle be iyi taman gelsinler ama mumkunse benden uzak olsunlar" dedi.
"Cok guzel ama tek bir sorun var" dedim.
" ney" dedi.
" nerde yapicaz kimin evinde. Biliyosun bizim eve olmaz annem beni keser" dedim.
" ha aynen .o zaman sinan'ın evi e ne dersin" dedi sıla.
"Aslında olabilirde yani bilmiyorum belkide sinan'ı cagirmamaliyim"dedim.
"Hayır kızım manyakmisin bu sizin icin buyuk bir firsat olabilir " dedi.
"Eminmisin" dedim.
"Evet eminim . Yarin sorariz ve karar veririz " dedi.
"Neyse kardelen ben artık eve gidiyim .yarın umarım erken kalkarsın" dedi.
" hahhaha merak etme deniycem . Neyse hadi gorusuruz canım " dedim ve sıla'yı uğurlayıp bende odama gittim ve yarı icin olucakları dusunmeye basladim umarim hepsi kabul eder.

SAPITMIŞLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin