..........................
Okuldan çıktıktan sonra hemen eve gittim ve bize Sıla'yı çağırdım.ilk başta ödev var falan desede sonradan kabul etti.Bende sıla gelene kadar kartal'la konuştum.
"Kanka napıyosun ya bugün bi dalgındın?"
"Yo kanka sana öyle gelmiştir."dedi.
"Iyi öyle olsun knk ama bir şey olursa ilk kime söyliyceksin?" "Tabikide sana kanka" dedi.
Sıla sonunda gelmişti. Hemen odama gittik ve konuşmaya başladık.annem yanımıza geldi."kızlar bişey istermisiniz?" Dedi."hayır anne gerek yok ".
Bugün bu kızda bişey vardi ama çözücektim.
"Sıla bisey mi oldu?" Dedim. "Aslında evet oldu ama nasıl söyliyceğimi bilmiyorum" şimdi daha da çok merak ettim ne olmuştu acaba.
"Ne oldu hadi anlat"dedim.
" şimdi biz tenefüsteyken sen dısarıya çıkmıştın kartal'la beraber. Sonra yanıma Barış geldi.biliyosunuz arkadaşız ama çok iyi anlaşabildiğimiz söylenemez.Barıs bana 2 dakka konuşabilirmiyiz dedi .bende tamam ama sadece 2 dakika dedim. Direk konuya giricem dedi .gercekten cok merak etmistim ne söyliycekti acaba.tamam hadi söyle dedim. Bana senden okulun en başından beri hoşlanıyorum dedi.zaten fark etmişsindir yüzüm asıldi.cunku ben asla öyle düşünmemistim yani bu anlamda.sonra ben nasıl ama,biz sadece arkadaşız dedim.yüzü baya bi asıldi.sonra zaten hemen yanından uzaklastım ve sınıfa girdim.sınavımda pek iyi geçmedi.moralim çok bozuk ya" dedi.
"Hım.şok oldum ya nasıl olur böyle bişey .asla böyle bişey düsünmezdim .
Hem barış bi ara rümeysayıda seviyodu."dedim.
"Evet ama o sadece beni kıskandırmak içinmis.oyle soyledi .sanki cokta umrumda da"dedi.
......................."Offffffff canım çok sıkıldı ya " dedim.
Sıla "aynen benimde dışarıya çıkalımmı?" Dedi ." Vallahi çok güzel olur" dedim.Hemen hazırlanıp dısarı çıktık.sonra aklıma kartalı ve barışı çağırmak geldi.ama barışı tabikide sıla için çağıramıycaktım.keşke böyle bişey hiç olmasaydıda eski halimize geri dönseydik.yine hep beraber dışarıya çıkıp eğlenseydik.
Kartal'ı aradım.
"Kartal biz dısarıya çıkıyoruz sıla'yla birlikte sende gelsene .eğleniriz biraz."dedim.
"Tamam ben hazırlanıp geliyorum .sen bana konum at".
"Tamam hadi byy".dedim ve kapattım .Hemen konum attım ve kartal'ı beklemeye başladık.yarım saat sonra geldi ve sahile gittik. Kartal "bara gidelimmi?" Dedi. Benim için sorun yoktu ama sıla deniycekti acaba .Cünkü sıla böyle yerlere pek fazla gelmezdi. Sıla "tamam gidelim benim için de değişiklik olur" dedi. Bir taksiye atlayıp bara gittik.kartal zaten sıklıkla gittiği için kartal'ı tanıyorlardı. Hemen içeriye girdik.çok fazla ses vardı ve fazlaca kalabalıktı.sıla bu sesten rahatsız olmaya başlamıstı bile ."sıla istersen başka bir yere gidebiliriz ".dedim.
"Hayır burda duralım"dedi. Peki.
Bir yer bulup gectik .o arada da içkiler geldi.sıla ve ben kullanmadığımız için almadık ama kartal almıştı.Bayadır sinan'ın sesi çıkmıyordu .müzik çalmaya başlamıştı.herkez dans ediyordu.yan masada betül ve rümeysa 'yı gördüm .umarım sıla görmezdi diycektimki sıla "of ya bunlarım burda ne işi var " dedi.
Betül sadece kartal'a bakıyordu.
Rümeysa "ooo naber kızlar " dedi.rümeysa'yı seviyordum ama sıla pek onlardan hoşlanmadıği için konuşamıyorduk."iyiz siz " dedim.
"Bizde aynı eğlenmeye geldik."dedi.
"Betül sen hayırdır bi daldın gittin" dedim.sadece kartal'a bakıyordu.zaten kartal'la betül cocukluktan beri arkadaşlardı ama pek fazla konuşmuyorlardı.
"Hiç " dedi. " hadi o zaman madem buraya geldik eğlenelim .hadi kalkın"dedim. Yandan kartal'ı dürtüp "hadı betül'ü kaldır" dedim."tamam " dedi.sonra Betül'ün yanına gitti ve dans etmeye gittiler.biz bize kalmıştık." Ee rümeysa senin durumlar nasıl gidiyo".dedim.
" hangi durumlar " dedi ama gülüyorduda.
"Sen anladın aşk durumları diyorum".
"Yok ya hiç güzel gitmiyo ayrıldık" dedi.zaten çocugu hic sevmiyordum iyiki ayrılmıslar........................
10 dakika sonra yanıma bir çocuk geldi .çocuk galiba sarhoştu."selam güzellik böyle tek başına neden duruyosun" dedi.
"Görmüyomusun yanımda arkadaşlarım var " dedi.
"Onu kastetmiyorum erkek arkadaş falan"dedi. "Sanane be sapıkmısın nesin be".
Aslında kartal'a bağırsaydım gelirdi ama betül'le danslarını bozmak istemiyordum. Sıla da bağırmaya başlamıştı "bi yürü git be yoksa bi güzel dayak yersin." Dedi .sıla gercektende dövüs konusunda iyiyidi tabi bende. Çocuk " dövsene göriyim"dedi. Sıla ayağa kalktı ve cocugun yanına gitti. "Sıla boşver ya gider şimdi boşuna kalmana değmez yoksa bende dövmesini bilirim" dedim. Sıla da yerine oturdu ama cocuk hala basimizda dikilmis bekliyodu ." Offf sıktın ama ya kendimi tutuyorum ama heralde dayak yemeyi çok istiyosun" dedim. "O zaman dans edelim sende rahatla bende " dedi ve beni öpmeye kalkıstı. Cocugu ittim ama rahat durmuyordu. Arkadan birisi geldi ve cocugu yere atıp dövmeye başladı .yüzüne yüzüne vurup biseyler söyluyordu.kim olduğunu merak etmistim ama su an onemli olan o degildi. Cocugu dovdukten sonra birilerini cagirdi ve "şunu alin ve en güzelin dövün dedi .tabikide kartal en sonunda olayı görmüs be bize doğru geliyordu. Cocugu doven kisi bana dondu ve sinan oldugunu gordum . Su an soktayim. " iyimisin " dedi sinan.
"Iyiyim de senin ne işin var ?" Dedim
"Burası benim en çok geldiğim yerlerden asıl senin ne işin var tembel kız." Dedi.
" sanane be hem tembel olan sensin salak" .
"Hahahaha eminmisin"
"Evet"dedim.
"O etegini asagiya indir" dedi.ona ne be.
"Sanane indirmiyorum sen kimsinde bana karışıyosun."
"Kim olduğumu yakında görücez" dedi. Benim kolumdan tuttu ve cikisa dogru surukledi.o arada kartal ve sıla beni kurtarmaya çalışıyorlardı. " sıla tamam ben seni arıycam siz eve gidin " dedim.
"Ama olmaz ya sana bisey yaparsa ".dedi
"Merak etme hic bisey olmiycak sadece konusup geri gelicem" dedim ve sinan yine kolumu tutup arabasının kapısını açıp beni içeriye otutturdu. "Nereye gidiyoruz " dedim.
"Gidince görürsün" ...............................
Instagram : kardelenn.diler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPITMIŞLAR
Teen Fictionsizin icin . gen kiz ve genc oglan.acaba aralarinda ask olusacakmi? belkide omurleri boyunca birbirlerinden nefret edicekler? hic bir sey belli degil bu hayatta .bi bakmissin ummadigin istemedigin sey olmus.yasayip gorucez karakterlerimizi Bu arada...