-
Eve sonunda gelebilmiştik.
Hemen anneme geldiğimizi söyleyip odama doğru çıktık sıla ile beraber.
Üstümüzü değiştirdik. Bugün sıla bizde kalıcaktı. Yarın beraber okula gidicektik.
" evet sıla anlat bakıyım neler oldu sinemada ve siz neden el ele tutuşuyordunuz?" Dedim.
"Tamam anlatıcam ama biraz sakinleşiyim." Dedi.
"Iyi tamam " dedim.
Annem bize bağırıyordu:
"Kızlar hadi gelin yemek hazır . " dedi.
"Tamam anne geliyoruz" dedim.
"Hadi yemek yedikten sonra anlaticaksin" dedim.
"Tamam" dedi sıla.
Aşağıya indik. Babam gelmişti.
" oo kızım hoşgeldin." Dedi babam sıla'ya.
"Hoşbulduk " dedi sıla. Babam sıla'yı çok severdi.
"Eee kızım sen napıyosun. Dün arkadaşında kalmışsın. Bidaha olmasın , tanımadığımız kişi sonuçta" dedi. Malesef yalan söyliycektim.
"Yok baba ya tanımadığınız kişi değil , bizim kartal'larda kaldım" dedim.
" ha tamam iyi iyi " dedi babam.
Neyse en azından inanmıştı.
Yemeğimizi yerken içimizden birimizin telefonuna bildirim geldi.
Herkez kendi telefonuna . Benimkine değildi.
"Sıla sanamı kanka" dedim sessizce.
" e-evet" dedi sıla.-
Sonunda yemeğimizi bitirmiştik.
"Anne biz odamdayız"dedim ve yukarıya çıktık sıla'yla beraber.Odama girdik. Hemen kapıyı kapattım.
" evet anlat bakalım " dedim.
" şimdi biz sinema salonuna girdik. Zaten sonra ben hemen lee' nin yanına geçtim . Gördün zaten . Sonra biz filmi izlerken hani böyle çok romantik bir yer gelmiştiya işte o zaman lee bana baktı ve ...." dedi sıla.
"Ve neee anlatsana be meraktan öldürcen ha" dedim .
" ve ' artık dayanamıycam sıla ve söyliycem senden çok hoşlanıyorum ' dedi. Tabi ben şok oldum . Sonra bana doğru yaklaştı. Baya bir heyecanlanmıştım. Ve öptü beni . O an sanki zaman durmuş gibiydi. Bende lee'yi öptüm. Sonra ' bende senden çok hoşlanıyorum'dedim. Baya bir mutlu oldu. Sonrasını zaten biliyosun . El ele tutuştuk. Ve filmi izledik." Dedi sıla.
"Yani o lee denen çocuk artık benim eniştemmi oldu?" Dedim .
"Heralde yani evet heralde biliyorum" dedi sıla .
" o ne demek be öyle. Işte hem senden hoşlandığını söylemiş , hem seni öpmüş hemde el ele tutuşmuşsunuz. Daha ne olsun . Baya baya sevgilisiniz işte." Dedim .
"Ay evet ya " dedi sıla.
" peki yemekte sana mesaj atan kimdi öyle" dedim.
" ha o lee' ydi. Eve gittinmi yazmiş. Bende bugün kardelen'lerde kalıcam dedim." Dedi sıla.
" ha iyi tamam . Of hadi yatalım artık ya . Çok uykum var ve yarın okul var . Offffffff" dedim.
" aynen hadi yatalım" dedi sıla.
Sıla ile aynı yatakta yatamıycağımızdan daha doğrusu sıgamıycağımızdan dolayı yere yatak yaptım. Orada yatıcaktı.
" iyi geceler " dedim.
" iyi geceler" dedi sıla.-
" hadi kalk be yeter ama ha" biri yine başımda durmuş beni sesliyordu.
" be var be ne varrrrrrr" diye bağırdım.
" hadi kalk okula geç kalıcaz." Dedi sıla .
"Tamam " dedim ve yataktan zorlada olsa kalktım.
" saat kaç" dedim.
" 8.00" dedi sıla.
" neeee" dedim ve hemen banyoya koştum.
Rutin işlerimi hallettikten sonra odama gelip formalarımı giydim. Saçlarımı düzleştirdim va hafif bir makyajda yaptıktan sonra artık hazırdım.
" tamam ben hazırım hadi gidelim" dedim.
" kızım ne hemen gitmesi , hadi gelin biseyler yiyinde öyle gidin" dedi annem.
" anne biz kantinden falan bişeyler alıp yeriz . Yoksa geç kalıcaz . Hadi görüşürüz. " dedim ve sıla' yı tuttuğum gibi evden çıktım. Aslında acele etmezdimde işte ilk ders kimya olduğu için....Biz durağa geldiğimizde bizim biniceğimiz otobüste gelmişti bile. Hemen sıla'yla beraber bindik. En sonunda kartımızı basıp ileriye doğru gidebilmiştik.
Dönüş olduğu için eğer biyerden tutunmazsam düşücektim. Sıla kendine yer bulmuştu tabi oh ne rahat ben ise yine ve yine ayaktaydım. Otobüs dönücekti şimdi ve döndü. Tabi ben hiç bir yere tutunamadığım için yere düştüm. Şu anda herkez bana bakıyordu. Yine rezil oldum . Of ya. Yeter be.
" ne bakıyosunuz be ilk defamı düşen birini gördünüz?" Diye bağırdım.
Otobüsteki teyze:
" hayır evladım ilk defa otobüste bu şekilde düşen birini gördük" dedi teyze.
Hele ya yaşlı başlı kadınada bak sen.
" ne varmış teyze . Nasıl düştüm acaba ben?" Dedim.
" görmüyormusun evladım. " dedi.
Çıldırtıcaktı bu teyze beni ya. Etrafıma bakındım ve gerçekten de çok kötü bir şekilde düşmüşüm. Şu anda altımda biri duruyordu. Yani ben düşerken yanlışlıkla birisini daha çekmişim.
" aa pardon ya" dedim utanmıştım.
" yuh be yuhh "dedi.
" ne bağırıyosun lan . Pardon dedim seninde önemli değil demen gerekiyodu gerizekalı." Diye bağırdım.
"Tamam kardelen sakin ol bak zaten şimdi inicez hadi kalk" dedi sıla.
Ayağa kalktım . O aradada çocuğa kaş göz işaretleri yaptım.
" sen bittin çocuk" dedim korkutmak için.
Sonunda iniceğimiz durak gelmişti. Ve bizim önümüzdeki orduyu aşıp inmemiz gerekti. " pardon, pardon biz şimdi inicez pardon geçebilirmiyiz " dedim. Sonunda inebilmiştik .
" of ya yemin ederim şu otobüslerde eğlendiğim kadar hiç bir yerde eğlenmiyorum" dedim.
"Aynen ama çocuğa baya bir bağırdın" dedi sıla.
" delirtti ya beni ama . Napıyım." Dedim.
Okula sonunda girebilmiştik. Sınıfa doğru çıktık. Betül ile kartal artık yan yana oturuyorlardı. Zaten kartal ile betül sevgili olduklarından beri pek konuşamamıştık.
" günaydın" dedim ve yerime geçtim.
Biz sıla ile konuşurken biri başımızda dikilmiş bize " günaydın" diyordu. Tabikide lee ' ydi.
" Günaydın lee" dedi sıla. Tabi kız sevgilisini gördüya ...
" oo günaydın lee enişte" dedim.
" günaydın baldız " dedi.
Cocuk koreli falan ama herseyide biliyordu masallah.
Kesin bişey diycekti.
" şey acaba kardelen ben bugün sıla'nın yanında oturabilirmiyim" dedi.
" tamam" dedim ne de olsa sevgililerdi.
Bende sinan'ın yanına geçtim.
Hocada içerige gelmişti zaten . Allahtan geç kalmamıştık.
" evet cocuklar simdi herkez sıranın üstünde ne var ne yoksa kaldırsın . Quiz olucaksınız" dedi hoca.
Bi anda herkez " hocam canım hocamız lütfen yapmayın bunu bize . Nolurr" dedik.
" hayır cocuklar olucaksınız" dedi.
Kağıtları dağıttı hoca.
Sinan bana bakmaya çalışıyordu bende sinana . Ama ikinizde hiçbirşey yapmamıştık. Bu sefer hoca görmesin diye herşeyi yaptım ve kopya çekemedim . Birseyler salladım ve kağıdımı hocaya verdim.-
Sınav bitmişti. Sıla baya bir mutluydu. Betülde. Tabi onlar çalışıyorlar. Of yaaa.
" nasıl geçti" diye sordum sinan'a.
" berbat. Hepsini salladım."dedi.
" bende aynı." Dedim.
Sıla'yı aldım ve kantine indik.
"Ee kanka eniştem ile bişey konuştunuzmu?" Dedim .
" hemen de alıştın bu enişte lafına bakıyorumda. Bişey konuşamadık. Tam konuşucakken hoca içeriye girdi." Dedi sıla.
Kantinden bişeyler alıp yukarıya çıktık.Instagram: kardelenn.diler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPITMIŞLAR
Teen Fictionsizin icin . gen kiz ve genc oglan.acaba aralarinda ask olusacakmi? belkide omurleri boyunca birbirlerinden nefret edicekler? hic bir sey belli degil bu hayatta .bi bakmissin ummadigin istemedigin sey olmus.yasayip gorucez karakterlerimizi Bu arada...