It's Quiet Uptown

270 36 4
                                    

 Angelica  Hamilton csak 17 éves volt, mikor bátyja, Philip Hamilton a George Eackerrel való párbajból szerzett sérüléseibe (1801. november 24.). Miután megtudta, hogy testvére meghalt, mentális beteg lett, gyakran nem ismerte fel családtagjait. Unokaöccse, Allan McLane Hamilton FRSE (Fellow of the Royal Society of Edinburgh) pszichiáter nagynénjét betegnek titulálta, állapotát  "őrültség" egyik típusaként írta föl. Dr. Hamilton azt írta: "Miután megtudta, hogy bátyja meghalt, olyan sokkot kapott, amitől agya tartósan károsodott, s bár édesanyja sokat gondoskodott róla, állapota nem javult." Annak ellenére, hogy a modern orvosi szempontból nem egyértelműek a történtek, történész hasonlóan tulajdonította Angelica mentális egészségének hirtelen és súlyos romlását a Philip halálához intézett reakciójával kapcsolatban, akihez nagyon közel állt. Annak ellenére, hogy szülei megpróbálták elérni őt, az állapota folyamatosan csak romlott. Apja írt egy barátjának,  Charles Cotesworth Pinckneynek, hogy küldjön görögdinnyét és három papagájt, mert Angelica nagyon szerette a madarakat. James Kent, miután meglátogatta Hamiltonékat, tapintatosan leírta a lány állapotát: "nagyon ritka egyszerűséggel és szerénységteljesen viselkedett".

Ami a Hamiltonból kimaradtDonde viven las historias. Descúbrelo ahora