Apelul XII

5K 285 33
                                    

♫ Can't believe your packin your bags, Tryin so hard not to cry. Had the best time and now its the worst time, But we have to say goodbye ♫

Ea: Nu. Mai. Am. Ce. Discuta. Cu. Tine. Niciodată.

El: Ei bine, dacă tot vrei să vorbim aşa... Tu. Ai. Vrut-o.

Ea: Eu. Nu. Am. Vrut. Nimic. Încetează. Să. Mă. Mai. Imiţi. Sunt. Supărată.

El: Ţi-am. Spus. Să-mi. Răspunzi. Ţi-am. Spus. Să. Nu-mi. Închizi. Tu. Asta. Ai. Făcut. Deci. Ai. Plătit.

Ea: Ba. Nu. Nu. Eu. Am. Plătit.

El: Ok, hai să încetăm. Chestia cu vorbitul aşa e foarte enervantă.

Ea: Nimeni nu te-a pus să vorbeşti ca mine. Defapt nimeni nu te-a pus să vorbeşti cu mine. Lasă-mă dracului în pace!

El: Linisteşte-te...

Ea: Nu, nu mă liniştesc! Te urăsc! Nu mă mai suna şi lasă-le pe prietenele mele în pace!

El: De data asta nu i-am mai făcut nimic Cynthiei...

Ea: Ai. Violat-o. Pe. Meredith.

El: Oh, deci aşa o chema.

Ea: Lasă-ne în pace. Pe toţi. Te urâm! Tu nu înţelegi ce i-ai făcut lui Meredith. Ai marcat-o pe viaţă. Una e doar să ameninţi pe cineva cu violul, să-l baţi şi să îi furi banii, dar asta... Asta e de necrezut!

El: Bucură-te că nu ai fost tu.

Ea: Măcar aşa puteam să văd cine eşti. Poate te băteam.

El: Sau poate că nu...

Ea: ...

El: Vrei să-ţi mai povestesc ce-am aflat?

Ea: Nu! Ce nu înţelegi?! Nu vreau să mai am de a face cu tine niciodată.

El: Ok. O să te las să te calmezi. ''Apel încheiat''

Şi cu asta, vreau să o anunţ personal pe prietena mea @DeeaAndreea623 că nu îi voi mai arată niciodată preview-uri de la capitole deoarece nu vreau să mai aibă "presimţiri".

NecunoscutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum