♫ Can't believe your packin your bags, Tryin so hard not to cry. Had the best time and now its the worst time, But we have to say goodbye ♫
Ea: Nenorocitule!
El: Hai să nu jignim.
Ea: I-ai furat toţi banii şi i-ai tras un pumn de ''toată frumuseţea''.
El: Ah, nu a mai zis nimic de viol?
Ea: Ce?!
El: Eh, mai nimic... Ştii, ca data trecută, o mica ameninţare.
Ea: Ce i-ai mai zis?!
El: Pur şi simplu i-am "sugerat" să aibă grijă de prietena ei şi să-i dea câteva lecţii de "Nu-mai-închide-telefonul"; dacă nu, voi trece la fapte în privinţa ameninţării de data trecută.
Ea: ...
El: Putem să trecem peste?
Ea: Are ochiul vânăt! Are o prună în loc de ochi! Cum vrei să trec peste?!
El: Repet, e numai vina ta.
Ea: Dar nu mă mai suna! Lasă-mă în pace! Las-o pe Cynthia în pace!
El: Calm down, calm down.
Ea: Te urăsc. Cum ai putut să-i faci aşa ceva?
El: Simplu.
Ea: Şi acum ce faci cu banii ei? Te duci la poker? Jocuri de noroc, pariuri? Îţi cumperi reviste porno?
El: Haha, ai o imaginaţie... bogată.
Ea: Mi se spune des.
El: Poate de data asta te înveţi şi nu mai închizi telefonul în timp ce vorbesc cu tine.
Ea: Îţi place să mă şantajezi, ha?
El: Am crezut că e vizibil.
Ea: ...
El: ...
Ea: Ştii, trebuie să mă duc la masă. Mi-e foame. Îmi dai voie?
El: ...
Ea: Îmi dai voie sau nu?
El: ...
Ea: Nenea Arthurel Gică Petrescu, ai murit?
El: Cine este nenea Arthurel Gică Petrescu?
Ea: Ehh, ştiam că aşa o să te fac să-mi răspunzi.
El: ...
Ea: Îmi dai dracului voie să mă duc să mănânc?!
El: ...
Ea: Uite cum stă treaba, ok?! Un descreierat mintal mă tot sună şi nu am habar care e motivul. Nu am voie să-i închid, deoarece dacă o fac, o atacă pe prietena mea cea mai bună. Şi acum sunt nevoită să mă milogesc de el să mă lase să închid deoarece mor de foame. Deci, ai putea să-mi dai voie să închid ca să mă duc să mănânc?!
El: Wow, nu credeam că o să spui asta vreodată!
Ea: Nici eu nu credeam că o să-mi mai răspunzi!
El: Ok. Du-te la masă. Mai vorbim noi altădată... ''Apel încheiat''
Cine vrea dedicaţie?
CITEȘTI
Necunoscutul
Roman pour AdolescentsAceastă carte conţine doar dialog, exceptând epilogul. Din cauză că folosesc doar dialog, capitolele vor fi destul de scurte. O să mă străduiesc să postez câte două capitole în fiecare vineri şi marţi. Sper să vă placă povestea şi să lăsaţi comenta...