P.O.V. Meike
'Wat is er?' vraagt Sam. 'Niks?' zeg ik meer als een vraag dan als een antwoord. 'Ik geloof je niet wat is er nou?' vraagt Sam nog een keer. Als ik nog een keer kijk zie ik dat Rick er nog steeds staat. Rick is mijn ex en hij behandelde me niet echt goed kun je wel zeggen. 'Er is echt niks maar zullen we even verder lopen?' antwoord ik. Ik zie dat Sam me nog steeds niet gelooft. 'Oke' zegt hij een beetje verbaast. We staan op en lopen verder door het park. Ik ga iets dichter tegen Sam aan lopen. Ik voel dt Sam mijn hand pakt en ik kijk nog een keer achter om en zei dat Rick ons volgt. Sam ziet dat ik achterom kijk en kijkt ook een keer achterom. 'Waar kijk je naar?' vraagt hij. 'Ow nergens naar' antwoord ik. 'Meike ik weet dat je liegt dus zeg nou maar gewoon waar je naar kijkt' zegt Sam bezorgt. 'Oke maar niet hier' zeg ik daarom maar. Ik trek hem mee naar mijn auto en we stappen in. 'Wat was er nou?' vraagt Sam voor de duizende keer. 'Zag je die jongen die ons achtervolgde?' vraag ik. 'Welke bedoel je die met dat bruine haar en die zwarte jas?' vraagt hij. 'Ja die'. 'wat is daar mee' vraagt Sam die het nogsteeds niet begrijpt. 'Hij was mijn vriendje, en hij is nog steeds verlieft op mij maar ik ben niet meer op hem, want hij behandelde me helemaal niet goed en elke keer als ik een nieuw vriendje heb probeert hij onze relatie te sabboteren' zeg ik heel snel achter elkaar. Sam kijkt mij met grote ogen aan. 'Echt?' vraagt hij. 'Ja' antwoord ik onzeker. 'Wat deet hij dan wat je niet leuk vond' vraagt hij bezorgt. 'Hij sloeg me en dwong me tot dingen'. 'Meike! je moet hier echt wat aan doen, dat is strafbaar' zegt schreeuwd hij. 'Ja dat weet ik maar ik durf het niet' zeg ik. 'Ik wil wel met je mee' zegt Sam. Ik krijg tranen in mijn ogen en Sam ziet dat want hij slaat een arm om me heen. 'Zullen we anders naar huis gaan?' vraagt Sam. 'Ja is goed'. Ik wil net de auto starten als er heel hard op mijn raam word gebonkt. Niet veel later hoor ik een schot en komt er iets door de ruit vliegen. Ik kan nog net op tijd bukken maar Sam is net te laat. Hij word geraakt in zijn arm door iets wat waarschijnlijk een kogel is ofzo. Hij schreeuwd het uit van de pijn en valt daarna flauw (voor zover dat kan als je zit). Ik schrik en gooi de auto deur open. Pas dan zie ik dat er al heel veel mensen om de auto heen staan. Ik kijk om me heen en zie nog net iemand weg rennen. Waarschijnlijk is dat Rick. Ik voel twee armen om me heen en kijk achter me. Daar zie ik Liam staan samen met Sophia. Ik wil me los maken uit Liam's greep maar het lukt me niet. 'Ik moet een ambulance bellen, laat me los' schreeuw ik tegen Liam. 'Heeft Sophia al gedaan' zegt Liam heel kalm. Ik bars in huilen uit en Liam wiecht me een beetje heen en weer. Ik hoor dat er een ambulance aan komt en ze stoppen vlak naast ons. De ambulance broeders halen Sam uit de auto en leggen hem voorzichtig op een brancard. 'Wie gaat er mee?' vraagt een van de ambulance medewerkers. 'Ik ga mee' zeg ik gelijk. 'Zullen Sophia en ik ook naar het ziekenhuis komen' vraagt Liam. 'Ja graag als jullie dat willen' antwoord ik dankbaar. Ik stap in de ambulance en de deuren worden dicht gegooid. Ik voel dat de auto begint te rijden en al snel hoor ik dat ook de sirenes aan gaan. Niet veel later voel ik dat de auto stopt en de deuren worden open gemaakt. Sam word uit de auto gehaald en ik stap daarna ook uit. Ik ren met de dokters mee totdat ik word tegen gehouden door iemand. 'Sorry, je mag niet verder, ze gaan hem opereren om de kogel uit zijn arm te halen' legt de verpleegster uit. Ik ga op een bankje zitten dat daar staat en barst voor de zoveelste keer in huilen uit. Ik hoor iemand over de gang rennen en ik kijk op. Ik zie dat Liam en Sophia aan komen rennen. Als ze bij mij zijn sta ik op en Sophia sluit me in haar armen. Als ik weer een beetje gekalmeerd ben gaan we even zitten. 'Wat deden jullie eigelijk in het park?' vraag ik aan Liam en Sophia. 'We verveelden ons en besloten om naar het park te gaan, op een gegeven moment hoorden we een hele harde knal en besloten er heen te gaan en toen we er waren zag Liam al heel snel dat het jou auto was waar iedereen om heen stond, toen wurmden we ons door de massa heen en toen zagen we jou staan. Toen bedacht Liam dat je vandaag een date had met Sam dus moest er wel iets met Sam zijn en door alles bij elkaar te nemen besloten we om een ambulance te bellen terwijl Liam jou een beetje zou kalmeren' legt Sophia uit. 'Heel erg bedankt dat jullie zijn gekomen' zeg ik dankbaar. 'Tuurlijk doen we dat, je bent net als Sacha en Nina als een zusje voor me' zegt Liam en hij trekt me in een knuffel. 'Heb je enig idee wie het gedaan kan hebben?' vraagt vraagt Liam dan. 'Ja, ik denk Rick'. 'Rick?' zeggen Liam en Sophia in koor. 'Mijn ex vriendje, hij is nog steeds op mij maar ik heb het uit gemaakt en daar is hij boos over en elke keer als ik een nieuw vriendje heb probeert hij onze relatie te sabboteren en ik zag hem al in het park toen ik en Sam bij de vijver waren' leg ik uit. Op dat moment komt er een verpleegster aan. 'Zijn jullie vrienden of Famillie van Sam Rossini?' vraagt ze. 'Ja wij zijn vrienden van hem' zeg ik. 'Oke, de operatie is geslaagt en we zijn nu aan het wachten totdat hij wakker word' vertelt ze. 'Kunnen we naar hem toe?' vraagt Liam. 'Ja dat kan, als jullie mij even volgen dan breng ik jullie naar zijn kamer'. We volgen de vrouw en komen uit bij een kamer. We lopen naar binnnen en ik zie meteen Sam op bed liggen met verband om zijn arm. Ik ga loop gelijk naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Als hij wakker word moeten jullie op deze knop drukken' zegt de vrouw terwijl ze naar een rode knop naast het bed wijst. 'Zullen we doen' zegt Liam. Hij en Sophia gaan aan de andere kant van het bed zitten. 'Ga je aangifte doen tegen Rick?' vraagt Liam. 'Ja denk het wel' antwoord ik onzeker. Op dat moment vliegt de kamer deur open en staan Sacha, Nina, Niall en Harry in de deur opening. Sacha en Nina vliegen op me af en trekken me in een knuffel. 'Gaat het een beetje Meik?' vraagt Nina. 'Jawel, hoelaat is het eigelijk?' anwoord ik. 'Uhm bijna half 7' vertelt Sacha. 'Oke'. Ik ga weer zitten en Niall, Sacha, Nina en Harry gaan ook zitten.
P.O.V. Sam
Ik zie niks, ik hoor vanalles en ik voel dat mijn arm heel erg pijn doet. Ik voel dat iemand mijn hand pakt en praat. Als ik goed luister herken ik de stem: Meike. Ik voel dat ze in mijn hand knijpt. Ik wil terug knijpen maar het lukt niet. Ook lukt het me niet om mijn ogen te openen. Ik span al mijn spieren in mijn lichaam en het lukt me om heel zacht in Meike's hand te knijpen. Gelijk hoor ik dat Meike schrikt. 'Sam?!' vraagt ze. 'Kun je me horen?'. Ik knijp nog een keer en hoop dat ze begrijpt dat ik daarmee ja bedoel. 'Is dat een Ja?' vraagt ze. Ik knijp nog een keer. 'Probeer alsjeblieft je ogen te openen' zegt Meike bezorgt. Ik hoor op de achtergrond nog iemand anders praten maar ik kan die stem niet zo 1, 2, 3 plaatsen. Ik span nog een keer al mijn spieren aan en het lukt me om mijn ogen een klein beetje. Gelijk kijk ik in de mooie ogen van Meike. Het lukt me om mijn ogen verder te openen en ze open te houden. 'Sam?' vraagt Meike. 'Hoi' kan ik nog net terug zeggen. 'OMG Sam ik dacht dat je dood was' zegt Meike bezorgt. Op dat moment gaat de deur open en komt er een dokter binnen. 'Sam Rossini?' vraagt hij. Ik knik alleen even. 'Hallo, ik ben dokter Berends, ik heb je ook geopereerd, kun je je nog herinneren wat er is gebeurt?' vraagt, zegt hij. Ik denk na en herinner me dan weer wat er vandaag gebeurt was. Ik knik weer. 'Kun je praten?' vraagt hij dan. 'Ja wel maar dat kost veel moeite' zeg ik zacht. 'Oké, voel je je voor de rest goed of heb je nog ergens pijn?' zegt hij dan. 'Ik heb pijn in mijn arm' vertel ik dan. Hij knikt even en drukt dan op een knopje naast mijn bed. Niet veel later komt er een zuster binnen en de dokter zegt iets tegen haar wat ik niet helemaal begrijp. Ze knikt even en loopt dan weer weg. 'Je krijgt wat pijnstillers voor je arm, voor de rest moet je goed rusten en niet te veel me je arm bewegen' zegt hij tegen mij. Ik knik. 'Hoelang moet hij nog in het ziekenhuis blijven?' vraagt dan een jongen waar ik het gezicht wel van ken maar het niet zo 1, 2, 3 kan plaatsen. 'Uhm, ongeveer 4 dagen en daarna moet hij nog minimaal 4 weken goed moet uitrusten en zijn arm goed moet laten revalideren' zegt de dokter. 'Oke' zeg ik. De dokter loopt weer weg en Meike pakt mijn hand en gaat naast mij zitten. 'Klinkt misschien dom maar wie zijn jullie, ik herken jullie gezichten wel maar ik kan het niet plaatsen?' vraag ik aan de drie jongens en 3 meisjes. 'Ik ben Liam' zegt de jongen met kort bruin haar. 'Ik ben Niall' zegt de jongen met blond haar en een iers accent. 'Ik ben Harry' zegt de jongen met bruine krullen. 'Ik ben Sacha' zegt het meisje met lang, blond licht golvend haar. 'Ik ben Nina' zegt het meisje met ook blond golvend haar maar niet zo lang als dat van Sacha. 'En ik ben Sophia' zegt het meisje me lang bruin haar. Ik knik.
A/N Heey, weer een hoofdstukje af, hope you like it! Ik kan morgen en overmoren niet schrijven want dan ga ik met mijn moeder naar Amsterdam. Ik ga proberen om zondag wel te schrijven!!
Can I have:
- A Vote?
- A Comment?
- A Follow?
XXX Emma
JE LEEST
Falling For You ✔️ (voltooid) |One Direction|
FanfictionMeet Nina. Een 16 jarig meisje uit Engeland, dat fan is van One Direction. Nadat haar moeder is overleden is ze met haar alcohol verslaafde vader van Nederland naar Engeland verhuisd. Als ze op een dag tegen Niall op loopt in het park nadat ze is...