Hoofdstuk 16 - Meike & Sam

314 12 0
                                    

A/N heey, ik ben terug uit A'Dam en heb toch nog een beetje tijd gevonden om te kunnen schrijven. Hope You Like It!

'1 week later, Sam is uit het ziekenhuis en woont nu bij One Direction samen met Sacha, Meike en Nina'

P.O.V. Meike

Ik loop de logeerkamer binnen en ga bij Sam op bed zitten die nog ligt te slapen. Langzaam word hij wakker en als hij mij ziet krijgt hij gelijk een glimlach op zijn gezicht. 'Heey' zeg ik zacht. 'Heey' zegt hij zacht terug. 'Hoe gaat het?' vraag ik. 'Wel goed heb een beetje last van mijn arm'. 'Moet je iets van pijnstillers hebben?' vraag ik. 'Nee dat hoeft niet zo erg is het niet' zegt hij terug. Er breekt een stilte aan die nogal akward is. 'Meike?' zegt Sam. 'Wat is er' vraag ik. 'Ik wil je wat vragen, ik wou dit eigelijk een week geleden al vragen maar toen kwam dat gedoe met mijn arm ertussen' zegt hij. 'Wat wil je vragen?'. 'Wil je misschien mijn vriendin zijn? Ik vind je al heel lang leuk en ik weet dat dit nu niet het leukste moment is om het te vragen maar anders moet ik nog 3 weken wachten wil ik het op een echt romantich moment doen' zegt hij heel snel achter elkaar. Hij kijt weg. 'Je vind me niet leuk hé?' zegt hij bedroeft. Ik pak zijn kin en trek zijn hoofd naar mij toe en druk mijn lippen op de zijne. 'Is dit antwoord duidelijk genoeg?' vraag ik nadat ik mijn lippen weer van die van hem heb afgehaald. 'Ja dat is genoeg' zegt hij lachend terug waarna hij zijn lippen nog een keer op mijn lippen drukt. Na een tijdje trekken we allebij weer terug en heb ik een glimlach van oor tot oor. Sam pakt wat uit het kastje wat naast hem staat en maakt het open. 'OMG' is het enige wat ik uit kan brengen. In het doosje zit namelijk een hele mooie zilveren ring die zich aan de voor kant in 3 dunne streepjes verdeelt en op elk streepje zit in het midden een klein diamantje. 'Vind je hem mooi?' vraagt Sam. 'Jaa!' zeg ik tegen Sam en vlieg hem op de hals. 'Auw!!' schreeuwd Sam en grijpt naar zijn arm. 'Ow kut sorry, gaat het?' veronderschuld ik me. 'Het gaat wel, vlieg me alleen niet meer om de hals' zegt Sam terug. We kijken elkaar aan en schieten in de lach. Als we uit gelachen zijn pakt Sam de ring uit het doosje en schuift hem om mijn ring vinger. Sam gaapt een keer en laat zich weer achterover vallen op zijn bed. 'Ben je moe?' vraag ik daarom aan hem. 'Ja een beetje' antwoord hij. 'Wil je even slapen?' vraag ik. 'Ja is goed'. Ik wil opstaan maar Sam houd me tegen. 'Wil je alsjeblieft bij me komen liggen anders kan ik niet slapen' zegt hij met puppyogen die ik niet kan weerstaan. 'Oke, is goed' zeg ik en ga naast hem liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en blijf zo heel stil liggen en voel dat hij langzaam in slaap valt. Als hij eenmaal in slaap is gevallen duurt het niet lang voordat ik ook in slaap val.

A/N Heey, ik ga 3 kortere hoofdstukken schrijven en upload er elke dag 1, jullie merken vanzelf wel waarom

Can I have a

- Comment?

- Vote?

- Follow?

XXX Emma

Falling For You ✔️ (voltooid) |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu