P.O.V. Niall
'En?' vraag ik als Nin naar de uitslag kijkt. 'Ik ben... zwanger' zegt ze terug. Ik krijg gelijk een een glimlach op mijn gezicht als ik het hoor. Nina kijkt me aan met ook een glimlach op haar gezicht. 'Gegeliciteerd' roept Gemma gelijk. 'Dankje' zeg ik terug en ik trek Nina tegen me aan. 'Vind je het wel leuk?' vraag ik aan Nina. 'Ja wel ik moet gewoon nog even aan het idee wennen dat ik iets in mijn buik heb groeien' zegt ze terug. Ik knik en druk een kus op haar wang. 'Zullen we naar bed gaan?' vraag ik. 'Is goed' zegt ze en ze staat op. Ik sta ook op met nog steeds een glimlach op mijn gezicht. 'Wil je het alsjeblieft nog niet tegen niemand zeggen?' vraagt Nina aan Gemma. 'Is goed' zegt Gema. 'Weltrusten' zeg ik. 'Weltrusten' zegt Gemma terug. Samen met Nina loop ik naar boven. Ik loop de badkamer in en poets mijn handen, kam mijn haar en verwissel mijn kleren voor een joggings broek. Ik loop de kamer weer in en zie Nina ook haar pyjama aan heeft, wat eigelijk een trui van mij is met de Ierse vlag erop. Ik ga in bed liggen en Nina komt naast me liggen. 'Hoe laat moeten we morgen weg?' vraagt ze. 'Pas heel laat, hoezo?' zeg ik terug. 'Ik wou nog even naar het graf van mijn moeder' legt ze uit. 'Ik knik en trek haar tegen me aan. Ze legt haar hoofd tegen mijn borst aan en drukt er een kus op. Ik hoor dat haar adem gelijk matig en rustig word en dat ze dus inslaap is gevallen. Ik doe mijn ogen dicht en val langzaam in een droom loze slaap.
'Volgende ochtend'
P.O.V. Meike
Langzaam word ik wakker en als ik naast me kijk zie ik dat Sam er niet ligt. Ik zucht en besluit uit bed te gaan. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Ik kleed me uit en stap eronder. Als ik klaar ben stap ik er weer onder uit en trek wat onder goed aan. Ik loop de badkamer uit en pak een drie kwart vroek en een shirt met FOLLOW YOUR HEART erop. Ik doe mijn haar in een simpele vlecht en doe wat mascara op. Rustig loop ik naar beneden. IK zie dat er 2 mensen op de bank liggen. Als ik zie wie het zijn krijg ik tranen in mijn ogen. Het is Sam met het meisje van de foto. ZOnder dat ik het in de gaten heb sla ik hem in zijn gezicht. Sam schiet gelijk overeind en kijkt me vragend aan. 'Wat is er?' vraagt hij. 'JE ZEI DAT JE DAT MEISJE NIET KENDE' schreeuw ik tegen hem. Het meisje wod ook wakker en kijkt me verbaasd aan. 'Misschien is het beter als je gaat Robbin' zegt Sam tegen blijkbaar Robbin. Ze knikt en loopt weg. Ik hoor de deur dicht gaan en een vrommer weg rijden. 'Het is niet wat het lijkt' zegt Sam meteen. 'Ow, en wat is het dan?' vraag ik boos aan hem. Ik zie dat hij rood word en niet weet wat hij moet zeggen. 'Ik dacht dat je anders was dan Rick (H. 15)' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Ik ben anders Rick ik hou alleen van jou' zeg hij dan. 'Ja, dat zie ik. Ach weet je ga toch lekker naar die Robbin van je' zeg ik en loop naar de keuken. Ik hoor iemand de trap ogaan en iemand de trap afkomen. Niet veel later komen Sophia en Eleanor de keuken binnen en ze kijken me verbaasd aan. Nu pas merk ik dat de tranen over mijn wangen lopen. 'Wat is er?' vraagt Sophia bezorgt. 'H-h-hij heeft een ander' krijg ik er met veel moeite uit. 'OMG, wat een eikel' zegt Eleanor en ze trekt me in een knuggel. Ik hoor dat iemand de en niet veel later gaat de voordeur open. Ik loop samen met Sophia en Eleanor naar de gan en zie nog net dat Sam een kus aan Robbin geeft en daarna bij haar achterop de brommer stapt. IK krijg weer tranen in mijn ogen en blijbaar ziet Sophia het. 'Sssht, verspil geen tranen aan hem' zegt ze en trekt me in een knuffel. Ik kijk haar dankbaar aan en samen lopen we naar boven. Ik loop mijn kamer in en zie dat al Sam's spullen weg zijn. Ik laat me op bed vallen een druk mijn gezicht in het kussen. Dit was het kussen van Sam. Ik voel dat ik weer tranen in mijn ogen krijg. Ik voel een hand op mijn rug en als ik opkijk zie ik dat Nina naast me zit. 'Gaat het?' vraagt ze. 'Jawel vind het gewoon jammer, ik dacht dat Samanders was' zeg ik terug. 'Dat begrijp ik maar ik wou vragen of je zo samen met Niall, Sacha en mij naar het graf van mijn moeder wil vanmiddag?' zegt ze. Ik veeg mijn tranen weg en knik. 'Hoelaat ongeveer?' vraag ik. 'Uhm, ik denk over een uur, ik en Niall willen eerst nog wat zegen tegen jou en de rest' zegt ze terug. 'Oeeh, wat?' vraag ik. 'Dat hoor je zo' zegt ze lachend terug. 'Heeft het iets te maken met het misschien zwanger zwanger zijn?' vraag ik. Ik zie dat Nina rood wrod en ze kijkt even weg. 'Ja dus' roep ik. 'Oké, ja ik ben zwanger zegt ze als ik haar een tijdje smeekend heb aan gekeken. 'O.M.G. gefeliciteerd!' roep ik gelijk. Ik zie dat ze begint te blozen. 'Dankje' zegt ze dan. 'Ga je mee naar beneden?' vraagt ze. Ik knik en samen lopen we naar beneden waar de rest al zit te wachten.
JE LEEST
Falling For You ✔️ (voltooid) |One Direction|
FanficMeet Nina. Een 16 jarig meisje uit Engeland, dat fan is van One Direction. Nadat haar moeder is overleden is ze met haar alcohol verslaafde vader van Nederland naar Engeland verhuisd. Als ze op een dag tegen Niall op loopt in het park nadat ze is...