P.O.V. Sacha
Als ik wakker word kijk ik mijn hotel kamer rond. Het is zo stil en leeg zonder Harry's gesnurk en troep. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het half 9 is. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en stap eronder. Na ongeveer 10 minuten stap ik er weer onder uit, droog me af en trek wat ondergoed aan. Als ik de kamer weer in loop zie ik dat ik gebeld word. Snel pak ik mijn telefoon en zie dat het Harry is. Snel neem ik op.
S: Met Sacha.
H: Hey Sassie, met mij.
S: Hey Hazz, hoe gaat het?
H: Wel goed mis je wel.
S: Ik mis jou ook, hoe gaat het met de andere?
H: Ook goed, Niall maakt zich wel veel zorgen om Nina en James maar dat snap ik ook wel.
S: Haha, het is wel heel lief, ga je nog wat doen vandaag?
H: Ik ga vandaag een pak kopen met de jongens en mijn vader.
S: Leuk, maar je moet niet zo'n heel netjes en chique pak kopen want dat past niet bij je.
H: Was ik ook niet van plan en jij moet geen jurk kopen met supper veel diamanten of zo.
S: Oki, maar wat is ongeveer het budget?
H: Er is geen budget, zolang jij maar een mooie jurk hebt.
S: Ja ma-
H: Geen gemaar, ik heb genoeg geld en ik zou niet weten hoe ik erop een betere manier van af moet komen.
Ik zucht en hoor dat er op mijn deur word geklopt.
S: Oké dan, maar ik moet gaan.
H: Doei babe, zie je morgen.
S: Doei Hazza, Love you
Ik hoor dat Harry nog een kus geluid in de telefoon maakt en daarna hang ik op. Snel loop ik naar de deur en maak hem open. Gelijk loop ik weer terug mijn kamer in. Ik loop naar mijn koffer en pak een spijker shortje en een crobtop met 'L'AMOUR' erop. Snel trek ik het aan en ie dat mijn moeder, Anne, Nina, Gemma en Meike de kamer in komen. 'Ben je er klaar voor?' vraagt mijn moeder. Ik knik en trek mijn lage witte allstars aan. Ik sta op en pak mijn tas. Kletsend lopen lopen we naar beneden en houden een taxi aan. We rijden naar Kleinfield en betalen de taxi. Samen lopen we naar binnen en melden ons bij de balie. We krijgen te horen dat we nog even in de wachtkamer mogen wachten en dat er zo iemand voor ons komt. We gaan ziten en kletsen wat todat er een vrouw en een jongen komen aan gelopen. 'Hallo, ik ben Roos en dat is Luke' zegt ze vrolijk terwijl ze naar de jongen wijst en daarna geeft ze me een hand. 'Hallo, ik ben Sacha Otte' zeg ik terug terwijl ik haar hand schut. 'Komen jullie mee, dan gaan we even ergens anders zitten' vraagt Roos. Ik knik en sta op. De rest volgt mijn voorbeeld en we lopen achter Roos en Luke aan. We komen in een andere kamer en moge daar op de bank gaan zitten. 'Zo, vertel is wie je mee hebt genomen' zegt Roos weer vrolijk. 'Mijn moeder Tina, mijn schoonmoeder Anne, mijn schoon zus Gemma en mijn 2 beste vriendinnen Nina en Meike' zeg ik terwijl ik ze omstebeurt aan wijs. Roos geeft ze allemaal een hand. 'En vertel is wat over je verloofde' zegt Roos. Als ik alleen al haan Harry denk krijg ik een glimlach op mijn gezicht. 'Mijn verloofde heet Harry Styles en hij is echt de liefde van mijn leven, hij is lief, zorgzaam en hij kan supper goed koken' zeg ik terwijl ik aan hem denk. 'Hij is toch van One Direction?' vraagt Luke. 'Ja hoe weet je dat?' vraag, zeg ik terug. 'Mijn zusje vertelde gisteren op skype dat ze vorige week naar het cocert was geweest en dat Harry een fan had geholpen die flauw was gevallen' legt hij uit. Ik kijk Nina en Meike vragend aan want ze hebben alleen nog een paar concerten gehad in Londen vorige week. 'Waar woont je zusje dan?' vraag ik daarom maar. 'Ze woont samen met mijn ouders in Londen, ik ben nu hier omdat ik hier stage loop' legt hij uit. 'Aha' zeg ik en kijk weer naar Rose die haar keel schraapt. 'Kom je mee, dan gaan we wat jurken passen' zegt ze. Ik knik en loop achter haar aan (en ik roep eehhaaaa helen is de beste, XX helen mijn zus haha, ik kan niet meer weglopen bij de computer als zij erbij is) naar een klein kleedkamertje. Rose gaat zitten en pakt een formulier en schrijft mijn naam erop. Ik ga naast haar zitten. 'Nou wat voorn jurk wil je?' vraagt ze. 'Uhm, een eenvoudige, lange, strapless jurk met een paar kleine diamantjes' vertel ik. Roos knikt en schrijft het op. 'Wanneer is de bruiloft?' vraagt ze dan. '25 juni' zeg ik en ze schrijft het op. 'En wat is ongeveer het budget?' vraagt ze. 'Er is geen budget, maar hij moet niet te duur zijn' zeg ik. Roos knikt weer en je raad het al ze schrijft het weer op. 'Ik ga dan even voor wat jurken kijken, oké?' zegt ze. Ik knik en Roos loopt de kamer uit. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en zie dat ik een appje heb. 'Have fun today en zorg dat je een mooie jurkt hebt op onze bruiloft, XXX your lovely (almost) husband' krijg ik van Harry. Ik grinnik even en app terug dat hij ook een leuke dag moet hebben. Op dat moment komt Roos de kamerweer binnen met verschillende jurken in haar handen. Ze hangt ze naast elkaar aan een rek. 'Welke wil je als eerst passen?' vraagt ze. Ik kijk even naar de jurken en zie 1 hele mooie maar besluit om eerst de andere te passen. 'Die' zeg ik terwijl ik naar een lange kanten jurk wijs. Roos pakt de jurk terwijl ik mijn kleren uit trek. 'Waarom heb je voor Kleinfield gekozen?' vraagt Roos terwijl ik de jurk aan trek. 'Harry vroeg war ik mijn jurk wou kopen en op dat moment was ik naar 'say yes to the dress' aan het kijken en toen dacht ik: daar wil ik mijn jurk halen' leg ik uit. Roos grinnikt even en ritst dan de jurk dicht. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en trek een bdenkelijk gezicht. 'Ik weet het niet' zeg ik twijfelend 'Wil je hem wel laten zien?' vraagt Roos. 'Dat wel' zeg ik. Roos knikt en samen lopen we de kleedkamer uit. Ik zie dat Luke snel Meike's telefoon terug geeft. Ik kijk Meike met een heb-je-zijn-nummer-blik aan en zie dat ze rood word. Ik grinnik even en ga dan op het kleine podiumpje voor de spiegel staan. Ik kijk via de spiegel naar de rest en zie dat ze allemaal een twijfelende blik op zijn gezicht heeft. 'Ik weet het niet' zegt Gemma uiteindelijk. Iedereen knikt instemmend behalve Meike, zij zit naar Luke te kijken. Ik kijk van Nina naar Meike en Nina begrijpt mijn hint. Ze verluistert wat in Meike's oor en Meike word gelijk rood. 'Ik vind hem niet zo mooi' zegt mijn moeder. 'Ik eigelijk ook niet' geef ik toe. 'Wat staan we onze tijd dan te vedoen met deze jurk?' zegt Anne vrolijk. Ik knik en loop samen met Roos weer naar de kleedkamer.
JE LEEST
Falling For You ✔️ (voltooid) |One Direction|
FanfictionMeet Nina. Een 16 jarig meisje uit Engeland, dat fan is van One Direction. Nadat haar moeder is overleden is ze met haar alcohol verslaafde vader van Nederland naar Engeland verhuisd. Als ze op een dag tegen Niall op loopt in het park nadat ze is...