yarışma

51 1 0
                                    

ice'ın ağzından

melin yanından ayrıldım ve arenaya ilerledim.ilk dövüşüm bir yılanlaydı.düdüğü duyduğu gibi üzerime zehir fışkırttı.bense sadece içgüdülerimi serbest bıraktım.yüzyıllar süren bilgi birikimine sahip içimdeki kan,zihnime erişti.görüşüm kızıllaştı ve en zayıf ve öldürücü noktaları netleşti.hah.basit hedef.üzerime gelen zehirden sola kaçarak kurtuldum ve şahdamarına atıldım ve damarı hafifçe ısırdım.bu onu öldürmezdi fakat ilk dövüşü nen kazanmıştım ve sadece 3dk sürmüştü.bakalım 2. rakibim kim??

mel'in ağzından

bu ne arkadaş yaa.2 dk niye sürdürüyon gulüümmm.ben saa gücünü belli etme diyom sen gidiyon davidin kankisinin bağı nı iki dakkada yeniyon.yavrum mal mısaaannn!!!pişkin pişkin geliyo bi de.bitch.

-ne o çok mu çekiciyim??!! :)

-evet çok çekicisin arabalar için sana dayanamıyorlar

-açaydım gollarımı,yapma deyeydimm.mel beni cami avlusuna bırakaydın da bu espriyi yapmayaydın.

-tamam be.uzatma.

-neden yaa.uztut sende.

-oha.bunu yapabileceğini hiç düşünmemiştim.

-intikam.

-intigo.

-aman be.die bitch.ben gidiyom.dedi ve gitti.gebersin puşt.baktım bu salak yine arenaya çıkıyo,dedim şimdi izlememek olmaz dünya ahiret kardeşim.gittim izlemeye başladım salağı.

yetenekliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin