yavaş adımlarla arenaya ilerledim.david ve puması orada bekliyordu.david nesneleri hareket ettirebiliyordu.ve gücü sayesinde popülerdi.arkamdaki sıcaklık ve (en azından bana) güven veren hırlamayla herkes yerinden sıçradı.savunma pozisyonu bile almadan " hadi başlayalım " dedim.
"hadi atarlı kız,ne bekliyorsun? "
"senin yenilgini "
"seni yenince harika bir selfie çekicem ve sen ezik olarak geçeceksin"
depremfie çekinsek olmaz mı demek istesem de kendimi durdurdum ve bir kahkaha attım.bana sinirlendi ve "pas!!" diye bağırmasıyla yanındaki puma ice'a doğru koştu.ice onu karşılarken sadece güldüm.ice'in pas'i devirmesi sadece 3 saniye almıştı.sonra tam önümde durdu ve sırtını bana dönerek davide hırladı.david ise yenilgiyi kabul etmişti.alayla gülümseyip hadi ice dedim.hemen yanıma geldi.gülümsedim ve sırtına bindim.o da bana sırıtıyordu.evet kendisi sırıtabiliyor.çok pisti ve kurt olduğu belli olmuyordu.kurt değilde kırma ve çirkin bir köpek gibi duruyordu.bunu ondan ben istemiştim.bana kızmıştı fakat ona asıl planımı söylediğimde kabul etmişti.ve bu planıma daha 3 hafta vardı.ha ha.bekle mary,şampiyonluğunu almaya geliyorum...:)
acaba planı ne? diye başlamayacağım.bu hitap hiç hoşuma gitmiyor :)ve içimden geldiği gibi yazmaya karar verdim.ben ne tepki verirsem mel de aynı tepkiyi verecek.mel manyak ve delinin teki ama bende öyleyim.o yüzden sorun yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yetenekli
Adventuresoğuk espriler,kavgalar,dövüşler,bağlar,düşmanlıklar, dostluklar,ihanet ve aşkla dolu bir hikaye