Anastacia Digorov is de dochter van de beroemde Igor Digorov, die zijn naam heeft gemaakt met zijn bedrijf 'Digorov & Parker' Parker is de zakenpartner van Igor, die ook de geldschieter is van het bedrijf.
Alec Blinkon is de zoon van de beroemde Richard Blinkon, die zijn naam heeft gemaakt met het bedrijf 'Blinkon Business' , die een handelaar is van koffie in alle soorten en maten.
Wat hebben deze 2 met elkaar te maken?
Ze zijn aartsrivalen.
Maar, als Cassie, die een vriendin is van Ana, en vriendinnetje van Alec, Ana uitnodigd om met hun mee te gaan naar Costa Rica, samen met Alec's vader, veranderen hun levens in korte tijd, van ordinaire tieners met beroemde ouders, naar criminelen op de vlucht.
Zie onze drie helden worstelen tussen het drukke bedrijfsleven, het dramatische, en ietwat romantische tienerleven, en het spannende leven van criminelen op de vlucht.
En dan is er ook nog Ricardo Michigo, de verloofde van Ana.
~Let the hard game of the Company business begin~
--
Hallo! Dit is een nieuw verhaal ( zoals je ziet ) genaamd Unfinished Business!
Ik heb dit verhaal opgedragen aan @JustBreathIn, een geweldige schrijfster, lief persoon, en de maakster van mijn mooie cover. ( Ik zweer, dat heeft hier niks mee te maken, van die cover, want ze is gewoon een geweldig persoon )
En? Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Fan, vote, comment, eat chocolate, love
Bu Bye! ;)
~Alle rechten voorbehouden