Hän oli omassa vankilassaan.
Hänelle oli annettu pelkkä sakko.
Taehyung istuu Namjoonin sohvalla sillä aikaan kun Namjoon käy kaupassa ostamassa ruokaa.Taehyung juoksee ympäri tyhjää ja pimeää paikkaa. Siellä ei ole mitään. Ainoastaan isänsä huutoja ja äidin itkua. Tuttu nyrkin tunne hänen poskellaan lamautti hänet. Hän kaatui maahan. Sylkeä lensi maahan. Hän on verinen ja kaikki energia oli kadonnut.
Koira haukkuu, hän katsoo ympärilleen ja näkee valkoisen koiran. Niin suloinen ja viaton.
Koira kävelee hänen syliinsä.
Taehyung halaa sitä ja antaa sen antaa suukkoja hänen naamalleen. Taehyung kuulee yläpuoleltaan ääniä. Se on häkki. Se laskeutuu hänen päälensä.
Taehyung päästi koiran vapaaksi, mutta jäi itse loukkuun.'Olen loukussa omissa synneissäni.'
Joku ravistelee Taehyungia hänen olkapäistään. Eikö hän tiedä, että Taehyung on vaarallinen murhaaja? Sosiopaatti!
- LOPETA!
- Mikä sulla on? Sähän täällä itket ja tuhoat paikkoja!Taehyung avasi silmänsä. Hän tuijotti hetken Namjoonia kunnes hän käänsi katseensa asuntoon. Kamala kaaos.
Pöydät ovat väärinpäin, tatuointi värit lattialla, alkoholin haju täyttää hänen päänsä.
Kotoisaa.
Taehyung hengitti syvään.- Anteeksi... Jokin vain.. Iski minuun..
- Joo huomaan. Ootko ok?Taehyung nyökkäsi.
- No hyvä. Muuten, meijän muut kaverit aikoo pitää bileet niin voitais mennä. Se alkaa kohta.
- Aa ok.. Selkis..Bileet? No miksipä ei? Eihän se mitään pahaa tekisi... Tavata kavereita..
YOU ARE READING
Stigma (In Finnish)
General FictionTaehyung tappoi isänsä. Mitä hän aikoo sen jälkeen tehdä?