Sıcak bi yaz günüydü o gün bi kutlama vardı ve herkes heyecanla başlamasını bekliyordu, aradan bi kaç saat sonra başladı ve herkes başladı oynamaya halay çekmeye ,yemeye, içmeye...
Gece olunca herkes daha da bi istekle oynamaya başladı ve sonunda biri girmişti halaya ve o göz kamaştıran güzelliği , o gözlerindeki parlayan bakışlar adeta beni benden almıştı ilk defa oluyordu bu benim için sanırım aşık oluyordum ama ben aşka inanmıyorum ki desem bile çok geçti artık aşk bacayı sarmıştı bile ve sonra bir anda kayboldu gözlerim onu aramaya başladı nereye baksam yoktu sonra gördüm ve derin bi nefes aldım (oh be buradaymış gözümün nuru) ve rahatladım. Yanına gittim oturdum sustum ve sadece gözlerinin içine baktım çünkü onun o müthiş gözleri beni benden alıyor çok uzak diyarlara götürüyordu bu sefer anladım ki ben gerçekten de kör kütük aşık oldum olmasınada bunu nasıl ona söylüyecektim. Bir kaç gün aradan sonra ona ulaşmak için elimden gelen herşeyi yaptım ve sanal alemden ulaştım o zaman ki mutluluğum anlatılmazdı sadece yaşayan bilirdi ve bunu iyi ki ben yasıyordum...
Uzun bi süre konuştuktan sonra ben ona öyle bi bağlanmıştım ki sanki o bana günaydın demese benim için gün hiç bir zaman aydın olmayacaktı onun sesini duymasam yaşayan bi ölü gibi oluyordum ve sonunda bir görüşme ayarladım...
Beklenen gün geldi ben heyecandan ölecek gibiydim kalbim adeta yerinden çıkacakmış gibi atıyor ve beni ona karşı daha da yakınlaştırıyordu ve sonunda onu uzaktan göründüğümde bile sanki ellerim ayaklarım boşalmış gibiydi beni taşınamadılar düşecektim ki yan tarafımda duran ağaçtan destek alıp ayakta durmayı başardım ve yanına gittim.
Selamlaştıktan sonra gidip bi yerde oturduk ve ben buluşmadan önce ne kadar şey hazırlasam bile onun yanındayken dilim damağım kuruyordu beynim duruyor etrafta tek duyduğum ses kalbimin atışlarıydı ve karşısına geçip sadece gözlerimi gözlerine diktim ve sustum galiba yarım saat öyle durmuşum sonra o konuşmaya başladı ve beni dürtüp kendime getirdi.
Ben ilk defa böyle bi duygu yaşıyordum ve ne yapılacağını nasıl yapılacağını hiç bilmiyordum ama en sonunda durdum ve birden konuya girdim söyledim "bundan sonraki hayatımda canıma can, ömrüme ömür, başıma taç olur musun?"
Sustu ,bekledi , gözlerimin içine baktı ve başladı konuşmaya;
Sen benim için çok farklı görünüyorsun dedi, elimi tuttu, sakın bırakma beni dedi o zaman mutluluktan havaya uçuyordum o zaman bu ilk ve son olacaktı benim için ilk defa bi kız elimi tuttu ve böyle bir şey söylemişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Güzeldir
Storie d'amoreGenç yaşlarda birbirine aşık olan ve ikisininde birbirini çok sevdiği halde bir türlü ortayı bulup buluşamamaları ve önüne çıkacak engellerden haberdar olmayıp sonsuza kadar birbirine bağlı olmaları...