Hasan artık liseyi bitirmiştir ve kız daha yeni 11.sınıf olmuştur Hasan artık mutlu olmak istiyordur kızın yaptığı şeylerden dolayı genç huzursuz mutsuz kalbi kırık bir insan olmuştur duyguları kalmamıştır artık takii üniversiteye başlayıncaya kadar kafası çok karmaşıktır mutlu mu? mutsuz mu? Huzur lu mu? Huzursuz mu belli değildir. Artık yeni insanlar keşfetmek ister bir çok kızla çıkıyordur. Bazen nasıl çıktığını bilmiyordur bile sabah uyandığında birisi ile çıkıyordur günaydın mesajı gelmiştir. Ama yine mutlu değildir. Artık gerçekten sevebilecek gerçekten onu mutlu edebilecek birisini istiyordur. Üniversite de tanıştığı bir kızı sevmeye başlamıştır ve gencin sevgilisi olmasına rağmen o kızı seviyordur. Kızın ismi h****e dir hasanın mutlu edebilecek tek kişi o dur. Ama arada şöyle bir sıkıntı vardır sevgili hasanın sevgilisi vardır 1 den fazla sadece ama sadece h****e için bütün herkesten vazgeçmiştir. Vazgeçmesini rağmen arada bir engel daha vardır. Engel kızın da sevgilisinin olmasıdır ama Hasan kendine yediremiyeceği için kıza sevdiğini açıklayamaz. Açıklasa belki kız sevgilisinden ayrılıp Hasan ile çıkmaya başlayacaktır ama Genç kendine bunu yediremez artık tek çözüm yolu ZAMAN BABA dır herşeyi zamana bırakmıştır...