2.bölüm

347 13 0
                                    

Bilgisayarımdan onu araştırdım .benden 2 yaş büyük hatta ay farkıyla 3 bile diyebiliriz .nasıl aynı sınıftayıza gelince okulu bırakıp iki sene yurtdışına ailesine gitmiş .evet burda yanlız yaşıyor,ve bok gibi paraları var hey mübarek!ben bunları düşünürken birden aklıma dün olanlar geldi ve gülümsememe engel olamadım.

-okul bahçesinden devam-

Batunun bileğimi sıkışıyla acıyla inledim .gözlerinden ateş çıkıyordu herşey batudan korkmama yeterdi. "bok çuvalı haa sen şimdi görürsün!"kızım Melek sıçtın kaç kaç desemde içimden o kuvvetli kolların arsından kaçıp kurtulmak imkansız gibiydi .beni çekiştirerek arabasına bindirdi azra acıyla beni izliyodu sanırım şuan başıma gelecekleri birtek ben bilmiyorum."Batu beni nereye götürüyosun?"ürkekçe çıkan sesime karşılık resmen kükredi"KAPA ÇENENİ MELEK!" "Batu ben özü-".

"SANA KAPA ÇENENİ DEDİM!"sanırım korkudan altıma yapıcam bağırmıyo kükrüyo resmen!

Sonunda beni bir ormana getirdi .ah gerçekten harika tenha bir orman atarlı bir batu kısa şortlu -aslında çok kısa diil ama şuan herşeyden korkuyorum-bir Melek kesin beni becerip öldürecek sonra göle atıp gidecek -az ilerde göl var- ah Melek kapa çeneni ve saçma sapan şeyler uydurma ! "seninle yeni tanıştık Melek beni ve yapabileceklerimi bilmiyosun bu cesaretin ondan olmalı aklı olan ve beni

Bilen benden korkar!" gerçekten bende deli cesareti var bende boyun eğip peki tamam diyeceğime göğsümü ve başımı dikleştirip ona yaklaştım"ben sadece ALLAH'TAN ve ondan gelecek şer'den korkarım! senden korkmak için bi nedenim yok !noluya la ban iman power şaka lan şaka ben zaten inançlı ve vakit buldukça ibadet eden bir kızım "bana imanlı kız ayakları yapma ALLAH'TAN korkarmış bunu altındaki kısa şortunla mı söylüyosun !" şortuma baktım okdar kısamıydı sahi ben bunları düşünürken batu 'nun "seni küçük sürtük bak sana ne ler yapıcam dediğini duydum ve bu bardağı taşıran son damla oldu .

onu omuzlarından tutup kendime çevirdim "sen daha demin bana ne dedin?" pis pis sııtarak yanaştı ve dibime geldi ah maalesef o sertliği hissediyorum "küçük sürtük dedim ne olucak ?" ona tokatlar atmaya başlayıp göğsüne yumruklar savuruyordum ama sadece gülüyordu vururkende "seni piç kurusu sen bana nasıl sürtük dersin ha ! " Kahkahaları artıyordu iki elimi de yumruk yapıp göğsüne vurunca yumruklarımı tuttu beni kendine iyice yasladı ve çimenlere yatırıp altına aldı iyice yaklaşıyordu burnunu -o sevimli küçük ve ısırılası burnunu-yanağıma ve boynuma sürttü beni tahrik etmeye çalışıyordu evet tahrik olmuştum ama bana sürtük diyen birine ilk öpücüğümü veremem değilmi bana yaklaştı yaklaştı dudaklrını araladı bende araladım ama benim amacım farklıydı tam dudaklarıma kapanacakken koparırcasına burnunu ısırdım ahh diye inleyip ayağa kalktığında bende ayağa kalkacakken kahkaha atıp beni gıdıklamaya başladı ben yerde kıvanırlen beraber kahkaha atıyorduk birden durdu bittiğine sevindim fakat beni omzuna alıp gölün yanına getirdi beni göle atacaktı su şiddetli akmıyordu bunu kesinlikle yapardı "ahahah batu napıyosun ?" " Hava çok sıcak bence ne dersin " "ne anlamadım yani o kada-" cümlemi tamamlayadan beni suya fırlattı anlamadığımı düşünmesini sağlayıp salağa yatmıştım ama ben önceden anladığım için suya düşerken tişörtünden çekerek onu da suya aldım aynı anda düştük ve resmen sarılıyoduk bu benim utanmama ve huzur bulmama yarıyordu . evet kollarında ve kokusuyla kendimi huzurda buluyorum.kollarım onun boynunda onun kollarıda belimde birden ne ara yaptığını anlamadığım bi şekilde bacaklarımı beline sardı geri çekmedim ah işte şimdi küçük sürtük lakabını hakediyordum "batu " durmasını söyliyecektim ama ağzıma kapandı dudaklarını hiç çekmesin diye dua ettim rabbime ama o lezzetli dudaklar benden ayrıldı ve nefes nefese kulağıma doğru fısıldadı -tabi nefes nefese kalırız saydım tamı tamına bir dakika yirmi üç saniye öpüştük-"MELEĞİM <3"

Sudan çıktık arabaya gittik .çok utanıyorum ah demin ne yaptım ben batunun suratına nasıl bakıcam şimdi ama bi yandan da seviniyorum ceza çekeceğim yerde resmen eğlendim "hiç sevinme Meleğim cezanı çekiceksin sadece şimdi değil " bana meleğim deme sine mi şaşırayııım cezayı düşündüğümü anlamasına mı bilemedim . evimi tarif ettim ve beni eve bıraktı evet kapıda bi öpücük falan olmadı sadece eve bıraktı anneme üstümü başımı nasıl açıklıycağımı düşünürken kapıyı çaldım açmadı gözümü çimenlere dikmiş beklerken gözüm saksının arkasındaki çantama takıldı çntamı aldım ve kendi anahtarımla kapıyı açtım çantamdaki notu okuyunca azranın getirdiğini anladım malum okulda kalmıştı !

annemin neden evde olmadığını düşünürken odama çıktım annem kapıma not yapıştırmış "biliyorum bu kaçıncı diyecek üzüleceksin ama kızma yavrum biliyosun işler babanla beraber yurtdışına çıktık yaklaşık 1,5 -2 ay yokuz eğer kalamam diyosan teyzenlere geç iki ay sonra seni sağlm bulucam ona göre ! Not:beni ara" hemen annemi aradım "alo annem ?" "ah kızım nasılsın bizi merak etme biz iyiyiz yoldayız çekmecende nakit 5 bin var yetmez diye senden aldığım kredi kartını da bıraktım dolapta yemek var yavrum görüşürüz seni seviyoruz !" "bende sizi seviyorum bayyy!" telefonumu kapattıktan sonra yatağa çıkıp -ahh çift kişilik geniş yatağımmm-dans edip zıplamaya başladım arada çığlıklar atıyodum iki ay evde yanlızım aaaaaaaaaaa! yaşassssın ! terleyince hemen kıyafetlerimden kurtulup sıcak bi duş aldım üstüme eşofmanlarımı giyip pofuduk terliklerimi de giydim suya düştükten sonra hasta olmak istemiyordum yemek yedim televizyon izledim ders çalıştım test çözdüm bilgisayarımdan film izledim telefonuman müzik dinledim dişlerimi fırçaladım ve uyudum ne çok şey yaşadım bugün ama !

-sabahtan devam-

Araştırmalarıma son verip banyoya girdim güzel bi duş aldım ve her sabahki aynı sendrom dolabımın kapaklarını açıp karşısında dikildim sonunda ispanyol paça kotum ve üstüne neon sarı onü dümdüz arkası beline kadar çapraz fileli tişörtümü giydim tişört kumaşından dolayı içini gösteriyordu tişörtümün içine yine neon pembe sütyenimi giydim tırnaklrıma neon pembe ojelerimş sürdüm saçlarımı örüp yukardan topuz yaptım sırt dekoltemi gösteriyordum böylece

pembe allık bebek pembesi ruj ve rimelimle hazırdım fakat bu sefer eyeliner de çektim aynada kendime baktım ve gülümsedim hem seksi hemde sevimli olmayı başarmıştım! çantamı hazırlayıp kahvaltı yaptım ortalığı topladım dişlerimi fıçaladım tişörtüm sarı fakat onun dışında tüm detayları pembeyle tamamladım pembe konverslerimi giyince hazırdım .

Okula girince ilk olarak Batu'yu gördüm nedense sevindim ama bir okadarda utandım onu arkamda bırakıp kapıdan girerken tüm erkeklerin gözlerinin bende pardon pembe sütyenimde olduğunu gördüm umursamadım tam içeri girecekken sırtımda hissettiğim elle irkildim dönüp o eli kıracakken kulağıma fısıldadı "şşş sakin ol Meleğim benim batu" ah gerizekalı sanki şimdi çok rahatladım "gerizekalı mı?" "batu?" "efendim" "sen aklımı falan mı okuyosun" "hayır Meleğim ama sen beni deli ediyosun !"beni okulun arka bahçesine doğru resmen sürükledi ben ona göre yavaş olunca beni kucağına aldı keyifle kahkaha attım ama olacklardan korkuyordum sonunda beni indirdi ve duvara yasladı ve yine kükremeye başladı"beni deli ediyosun Melek!" Neyden bahsettiğini anlamama rağmen "anlamadım ben ne yapıyorum ?"dedim "sen çok iyi anladın bence" bacaklarımı beline doladı ve yine duvara yasladı "okulda böyle giyinmen hoşuma gitmiyo dışardada giyme bunları !" bu sırada boynumu sömürüyordu"nerde giyicem o zaman " dedim ve dudaklarımı büzdüm bu sefer dudaklarımı sömürmeye başladı ağzımdan bir inilti kaçtı "benim yanımda MELEĞİM <3" neee senin yanında mı ve aklımda bi soru daha vardı bu çocuk niye beni sahiplenip kıskanıyor?

Arkadaşlar upuzuuuun bir bölüm ben yazarken çok eğlendim umarım sizde beğenirsiniz yeni bölüm ya

bu gece yada yarın gelecek vote ve yorumlarınızı esirgemeyiiiin öpüldünüz <3

Prensesim Olurmusun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin