Sabah alarmın boktan sesiyle uyandım .Ah tabi ya bugün okulun ilk günü .Adım Melek lise son sınıf öğrencisiyim .Okulda gayet beğenilen ve popüler sayılabilecek derecede sosyal ve güzelim.masmavi gözlerim kumral belime kadar inen düz saçlarım ve tertemiz dişlerim var -diş temizliğine çok önem veririm -ayriyeten 1.75 boyunda 54 kiloyum evet fitim.Bunu şimdi gururla söylüyorum çünkü ortaokulda hiç iyi bir fiziğim olduğu söylenemez .
Hemen elimi yüzümü yıkayıp dolabımın önüne geçtim .çok abartmayı düşünmüyorum .altıma yüksek bel dizimden 7-8 parmak yukarıda sarı bir şort giydim üstüne de salaş tek omzu açıkta kalan üzerinde DREAM yazan tişörtümü giydim.cildim güzel olduğundan fondöten kullanmam .şeftali tonlarında bir allık yine aynı tonlarda parlatıcı ve rimel eyeliner bu kıyafete biraz abartı kaçar diye düşünerek sürmedim. Saçlarımı düzleştirip tel tokayla öndeki iki tutamı arkada birleştirdim çok sevimli göründüğüme karar verip aşağı indim ve kahvaltımı yaptım annemin yanaklarına öpücükler kondurdum dişlerimi fırçaladım çantamı aldım ve kombinime uygun renkte konverslerimi giydikten sonra okula doğru yola çıktım.
yoldayken azradan mesaj geldi-azra benim lisenin başından beri en yakın arkadasım kardesim-"nerde kaldın meleğim özlettin kendini "mesaja karşılık gülümsedim ve okuldan içeri girdim .azra resmen üstüme çıktı sarılmadı yani :) hasret giderdikten sonra sınıflarımıza geçtik anlamadığım bi nedenden dolayı bir sürü kız benim sınıfımın -evet maalesef aynı sınıfta değiliz -önünde dizilmiş "ay çok tatlı diğilmi yerim ben onu ohaaa şuna bak "tarzı şeyler söylüyorlardı.birden kalabalığı yarıp içeri girince kızlar bana kötü bakışlar attı.anlam veremedim ama kafamı çevirdiğimde nedenini anladım o çocuk da ne öyleee !
Bi kız kulağıma fısıldadı "Batu YÜKSEL" isim sanki içime işledi sonra kendime gelip boş bi masa aradı gözlerim Batu'nun hemen yan masası boştu oraya oturdum batu sıkılmış bir biçimde etrafa bakarken gözleri beni buldu aman ALLAH'IM bu çocuk ne laaan kumral saçları masmavi gözleri mükemmel fiziğiyle resmen rabbime teşekkür ettim onu yarattığı için .gülümsedi ve elini uzattı ben "Batu YÜKSEL zaten beni tanıyosundur "çocuğun ukalalığı beni atarlandırdı emin olun atarlı Melek hiç iyi olmaz yine de sakin bir tavırla "öylemi ama ben seni duymamıştım herneyse bende Melek SOYLU tanıştığımıza memnun oldum"onu tanımadığımı duyunca suratı düştü ama kusura bakma bana ukalalık yapmican ! :)
ilk derse fizik koyan sikik kafalı müdürümüze bütün ders küfürler yolladım .hernedense tüm ders boyunca ona bakma ihtiyacı duydum .ah hadi ama çocuk çok tatlı ona her kız bakar!acaba sevgilisi varmıdır?üf bana ne be mallaştım ha yanıma oturan çocukla tanıştık "merhaba ben can "ah merhaba bende melek " el sıkıştık sanırım batu sinirlenmişti çünkü ben Batu YÜKSEL 'in elini sıkmayıp canın elini sıkmıştım .çokta olmayn sikim ! tenefüste batu cana "kalk ordan "dedi şaşkın şaşkın olayları izliyodum can"neden kalkıyomuşum "dedi batu "ben öyle istiyorum "dedi can olacakları anlamış olacakki ızatmadan kalktı .bu sefer ben kalkacaktım çünkü atarlandım tam kalkacakken belimden kavrayıp beni yerime resmen çiviledi.SİKTİR! koca bir SİKTİR! daha önce hiç bi erkekle böyle yakın olmadığımdan kızardığımı hissediyorum. bunu görünce gülen batuya döndüm tokatı yapıştırıp "seni bok çuvalı ne yaptığını zannediyorsun!" diyip sınıftan çıktım olayları kapıdan gören azra"siktir gerizekalı napıyosun hemen burdan gitmemiz lazım!" "noluya ya neden gidiyoruz ondan mı korkucam !" azranın söyledikleriyle gerçekten tırstım"korksan iyi edersin başına büyük bela aldın kızım büyük bela "beni kolumdan çekiştirirken acıyla inledim ama bu azradan kaynaklanmıyodu diğer bileğimi sıkan batudan kaynaklanıyodu gözlerinden ateş çıkan batu dan korkmama yetiyodu herşey !
Arkadaşlar bu benim wattpad deki ilk hikayem ilk beş bölümü vote ve yorum sınırı olmadan yayınlıycam ama vote ve yorum olursa tabi sevinirim bugün bi bölüm daha yazacağım umarım hikayem beğenilir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesim Olurmusun?
RomansaYağmurlu gecenin soğuğu tenimize işlerken sahil kenarında yürüyorduk. Yağmurda yürümek en sevdiğim şeydi. Ne kadar mızmızlansada yürüyorduk ona baktığımda aklına dahice bir fikir gelmiş gibi sırıttı.Ve beni kendine çekip bana sıkı sıkı sarıldı .Heme...