"Aslı kim yaa!?!" kendime engel olamayarak cırladım."Hah Melek noldu iyimsin bişe mi oldu?"yüzünde boncuk boncuk terler vardı.benim için endişelenmişe benziyodu."Ben iyiyimde aslı kim Batu?" "senn.. aslıyı nerden biliyosun?" "uykunda ismini sayıklayınca duydum ismini filan sayıkladığına göre sende büyük izler bırakmış anlaşılan!"yataktan kalkacakken beni belimden yakalayıp kendine çekti ve kokumu içine çekmeye başladı."Bırak beni Batu sana aslı kim dedim ?!?" "Bunu şimdi konuşmak zorundamıyız?". "Yoo diğiliz ben giderim yan odaya uyurum sabah konuşuruz!"belimi daha çok sarıp kendine daha çok bastırdı beni"tamam sinirlenme prensesim anlatıcam"
"Aslı benden 2 yaş küçüktü,kızkardeşim o kadar güzeldi ki ama o güzelliğini annem gibi kötü yollarda kullandı.onu kaybetmiştik.annemin ölümüyle evi terketti.hapisteyken onu dışardaki adamlarımla buldurdum.kötü yola düşmüş .yapma aslı yapma diye ona yalvardım ama ben böyle mutluyum dedi.inanabiliyomusun öyle mutluymuş.ona yalvardığım anı gördüm rüyamda o yüzden sayıklıyodum ismini şimdi inandınmı bana"
Bu duyduklarımla resmen şok oldum
"Batu sevgilim,çok özür dilerim bennn
böyle olduğunu bilmiyodum"bunu söylerken yüzümü ona döndüm ve sıkıca sarıldım "özür dilerim aşkım"
dedim .o da kafasını boynuma gömmüş
kokumu içine çekiyodu.bi süre sonra boyun boşluğumda uyuya kaldı .bende beline sarılarak uykuya daldımSaatlerce onu izledim.sabah olmuştu ve hala mışıl mışıl uyuyodu.uyurken fazla masum ve sevimliydi.Allah bilir ben hangi hayvan biçiminde uyuyorum.
Dayanamayıp dudaklarına kısa bi öpücük kondurdum .Anında açtı gözlerini ve altına aldı "Günaydın Meleğimmmmm!" suratıma öpücükler kondurup kalktı üstümden.bende kalktım10 dakika sonra ben kıyafetlerimi seçtim .çünkü banyoyu batu bey kaptı.
Ve banyonun kapısı aralandı.Batu beline sarılmış bir havluyla banyodan çıktı.saçlarından boynuna boynundan göğsüne göğsünden karın kaslarına doğru damlayan su damlacıkları beni benden alıyordu.bu halimi görünce sırıtıp dibimde bitti. bende yanaştım elim istemsizce saçlarına gitti.saçlarıyla oynadıktan sonra boynuna gitti ellerim ordan karın kaslarına indi.kaslarını dikkatle inceledim .ve batudan derin bi kahkaha yükseldi.anında beni duvara yasladı ve ben hala şortlu pijamamlayım!!!bi eli bacağımı okşuyor bi eli göğüslerimle ilgileniyor.
Ve kendisi de boynumu sömürüyor
Elimi saçlarına daldırıp kendime bastırdım.ikimizde zevkle inledik.
sonunda anı bozan ben oldum"Batu,sevgilim geç kalıcaz!"
Bunu duyunca başını boynumdan kaldırdı ama bu sefer dudaklarımı emmeye başladı.ne mi yapıyorum delicesine karşılık veriyorum.elleriyle bacaklarımı yonlendirip beline doladı .
Beni yatağa götürdü.şu an yatakta yarı çıplak sevişiyoruz resmen :) "Beni deli ediyosun Melek kendime engel olamıyorum!" "Üzgünüm birtanem bi süre daha kendine engel olmalısın" diyip altından kalktım.kıyafetlerimi alıp banyoya ilerlerken "yanımda giyinsene aşkım biz sevgiliyiz" dedi
Bu dediğini yok sayarak banyoya girdim kızarmıştım evet bu yüzdende batu en seksi gülüşleriyle benle alay ediyodu.Üstüme beyaz dizlerimden 7-8 parmak kadar yüksekte üstünde siyahla "my heart belong with paris" yazılı salaş bi tunik giydim tek omzu açıkta kalıyodu altına da siyah taytımı giydim.eyeliner çektim ve siyah ojelerimi sürdüm .saçlarımı da dalga dalga yapıp salaş bi hale getirdim ve saçlarımın çoğunu sağıma ayırıp saç ayrımını değiştirdim.gayet seksi! tabi batu buna izin veririmi ? hayır
"Melek o taytı çıkar !" "aşkım eminmisin çıkariyimmi ?" ne dediğimi anlamış olucakki "tabi onun yerine pantolon giy ! tayt tüm bacaklarını belli ediyo!" dedi ."yapma batu şort giyince bişe demiyodun buna mı laf ediyosun!"
"Zaten bundan sonra şortta giymicen!"
Yanına kadar gidip iyice sokuldum"sen kıskanıyomsun beni hı?" "Tabi kıskanırım kızım dünyalar güzeli sevgilim var " sonra ona sarıldım ve yanağından öptüm."bu dünyalar güzeli sadece seni istiyo ama " dedim .o da dudağıma minik bi öpücük kondurdu.Siyah konverslerim ve siyah raybanlarımla oldukça seksiyim!!!
Tabi bu batu'nun pek hoşuna gitmiyo!
Okulda çok şükür bi aksilik olmadı.ya da olamadı :) batu herkese öldürücü bakışlar attı. ha bide bütün gün el ele dolaşınca millet durumu anladı.vee nihayet okul bitti.Arabaya ilerlerken "Batu biz böyle hep evden okula okuldan eve mi gitçez ?"
"Gel ben seni gezdireyim bundan adam olmaz!"hayır hayır lütfen can olmasın o diiil dimi hayır o."c-can"
"Ne diyon lan sen !"şak bi yumruk ve can yeri boylar.Arabaya doğru sürüklüyodu beni."bu it niye hala senin peşinde?" "ne biliyim ben aşkım hem sen sakin ol boşver onu
" "Nasıl boşveriyim ya yanında ben varken sarkan adam ben yokken napar Allah bilir." haklıydı.bu can fazla olmaya başladı." Eve mi gidiyoruz?" "evet nereye gidicez başka" "ne biliyim koskoca
Batu YÜKSEL nereye gideceğeni mi bilmiyor?" Gülümsedim.oysa düşünceli gözüküyordu."eve gidiyoruz" bu öküzlüğüne darılmıştım.Eve acil bi temizlik gerekiyodu."ben temizlik yapıcam" "iyi bari yapmasını biliyomusun " ve kahkaha attı.buna noluyodu böyle .sessizce" öküz" diye mırıldandım.duymuş olacak ki sinirli sinirli bana bakıyodu."demek öküz ha bak bu öküz sana neler yapıcak şimdi" diyip beni omzuna attı."Batu indir beni batuuu! napıyosun!" "ilk tanıştığımız gün cezanı çekeceğini söylemiştim hatırlıyomusun?" hatırlamama rağmen"yooo ben öyle bişe hatırlamıyorum!" dedim"ama ben gayet iyi hatırlıyorum"dedi.SİKTİR acaba napıcak bana "merak etme o kadar kötü değil" "batuu sevgilim aşkım birtanem bırak şu ceza işini film izleyelim ha?" "ama benim vericeğim ceza daha eğlenceli" "şaçmalama batu bi ceza nasıl eğlenceli olabilir" "valla benim için gayet eğlenceli olucak"içimden o iş geçti ama o kadar vicdansız değildir benim sevgilim diyerek bi kenara koydum düşüncemi
Ve yatak odasına getirdi beni."batu düşündüğüm şey diil dimi?" "sen ne düşünüyosun ki ?" gülüyodu üstüme üstüme geliyodu .sonunda beni duvarla kendisinin arasına aldı"şu çekmeceye koyduklarımı giy temizlik malzemele
rini al ve aşağı gel,çabuk!" "t-tamam"
Hahah ne yani bumuydu! batu çoktan odadan çıkmıştı.rahatlıkla gidip çekmeceyi açtım .ama o da ne o seksi gecelik ve iç çamaşırıyla mı temizlik yapıcam ben?!?Bu batu gerçekten sapık!siyah dantelli iç çamaşırları ve yine siyah transparan bi karış gecelik sadece kalçamdan iki üç parmak aşağıdaydı eğilince popom ve göğüslerim ben burdayım diyolar .gerçi dik durduğumda da pek bi yerimi kapattığı söylenemez.neyseki siyah sabahlık dizlerimden 3-5 parmak yukarımda bi yerlerimi kapatıyo!
Temizlik malzemeleri ve ben hazırdım ama aşağı böyle inemem utanırım!
Gitmemeyi düşünürken batu 'nun sesini duydum"gelmeme gibi bişe düşünürsem daha iyi cezalarım da var prensesim!"SİKTİR koca bir SİKTİR!Yapacak bişey olmadığını anladığımda sabahlığımın önünü sıkıca bağladım ve temizlik eşyalarını alıp aşağı indim.
Batu bey yayılmış koltuğa beni bekliyo.
Beni görünce gözlerinin içi parladı pis sapığın "senin için temizlik benim için eğlence başlasın!"SİKTİR eğlence mi??Yb bügün gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesim Olurmusun?
Roman d'amourYağmurlu gecenin soğuğu tenimize işlerken sahil kenarında yürüyorduk. Yağmurda yürümek en sevdiğim şeydi. Ne kadar mızmızlansada yürüyorduk ona baktığımda aklına dahice bir fikir gelmiş gibi sırıttı.Ve beni kendine çekip bana sıkı sıkı sarıldı .Heme...