6.bölüm

212 9 1
                                    

Suratıma düşen her bir yağmur damla

sı suratımı kesiyodu sanki.ama suratım değil kalbim acıyodu.Bunu nasıl yapar benle birlikteyken nasıl başkasıyla sevgili olur!

-tekneden devam-

"Batuuu sevgilim!" kız koşa koşa tekneye bindi henüz tekneyi çalıştırıp ilerlememiştik. Batuyla olan samimiyetimizi görünce batu'ya"ah hadi ama batuu beni sevdiğini beni unutmak için her gece farklı bi sürtükle beraber olduğunu biliyorum ama artık buna gerek kalmadı sevgilim!" ben çoktan batudan ayrılmış olanları izliyodum.kız batuya iyice sırnaştı ve elleri batunun göğsünde gezmeye başladı elleri göğsünden yukarı çıkıp batunun boynuna gitti ve bi anda batuyu kendine bastırdı öpüşmeye başladılar.aslında batu karşılık vermiyodu ama olanlar ordan çekip gitmeme yeterdi.

-şimdiki zaman-

Saatlerdir yağmurun altında koşup ağlıyorum.sonunda sessiz ve karanlık caddenin ortasına çöküp haykırmaya başladım.delicesine yağmur yağıyodu .

Baştan aşağı sırılsıklamdım."neden ben ha neden ben ahahahahh seni lanet olası pislik ahahahah!" bu sefer fısıldıyodum"sana kalbimi ilk öpücüğümü kendimi verdim seninim dedim yaptığın şeye bak Batuu beni getirdiğin hale bak! "neyse ki sana bekaretimi vermiycek kadar aklım varmış!" diyip sinirle ayağı kalktım tekrar koşuyodum ama daha hızlı sonra birden durdum napıyodum ben gidicek yerim yoktuki Yanımda telefonum bile yoktu ne yapıcam derken azra aklıma geldi hızla onun evine koştum

-azra-

"Ah canım benim üzülme bu kadar!" desemde faydası yoktu hala hıçkıra hıçkıra ağlıyodu.o ağlarken benimde canım yanıyodu.ah batu bey ben sana bunların hesabını sormazmıyım!

Meleği duş almaya ikna edip onu banyoya gönderdim ona temiz çamaşır ve pijama çıkardım .mutfağa inip sıcak çikolata yapmaya başladım.

-MELEK-

Duştayken hala ağlıyodum dokunduğu heryerimi lifle çitiledim .dudaklarımı kollarımı bacaklarımı en son olarak kalbimin olduğu yeri sol göğsümün üstünü çitiledim.yaklaşık 10 dakika sonra havluya sarılarak banyodan çıktım .azra koltukta oturmuş telefonuyla uğraşıyodu yanındaki sıcak çikolataları görünce tebessüm ettim bana çıkardıklarını alıp banyoda giyindikten sonra yanına oturdum "Ben şimdi napıcam " "tamam anlattıklarında haksız gibi görünüyo ama bi dinle derim " "Hayır bu sefer onu dinlemicem azra herşey bitti"

Bu söylediğimle kendimi sorguya çektim herşeyden kastım...biz ne yaşadıkki! çok yorulduğuma kanaat getirerek yatmaya karar verdim.azra bana onun yedek -temiz-diş fırçasını verdi.dişlerimi fırçalayıp uyudum.

Sabah uyandığımda azraya bi not yazdım .onun kıyafetlerinden bi kot ve gmlek giydim.Batu'nun evine doğru yürümeye başladım.

Evin önüne geldiğimde derin bi nefes alıp zili çaldım.sanki hep bunu bekliyormuşçasına ilk zile basışımda açılan kapıya şaşırmadım.Batu'nun gözlerinin içi kızarmıştı ,saçları dağınıktı üzerinde dün giydikleri vardı ve yoğun bi şekilde alkol kokuyodu.evet içmiş!beni görüne hemen sarılmaya yeltendi elimi kaldırıp sakın olduğun yerde kal hareketi yaptım "Ben sadece eşyalarımı almaya geldim Batu lütfen sorun çıkarma ya da konuşma!" içeri girdim ve eşyalarımı topladım hiçbişey demeden valizlerimle evden çıktım.

Sabah kalktığımda güçlü görünmem gerektiği aklıma geldi.çünkü bugün okul var.dün zaten ağlayarak geçti artık güçlü olma vaktiydi.pasaklı halimden kurtulmak için duş aldım .kapri kotumu üstüne de polodan çok severek aldığım pembe ve sarı rengin hakim olduğu kareli gömleğimi giydim .gömleğimin ilk üç düğmesini açarak göğüslerimin tam üstünde bitmesini sağladım .sarı ojelerim bebek pembesi rujum ve çok hafif sürdüğüm pembe allığımla uyum sağlıyordu.rimelimide sürünce makyaj tamam.saçlarımı düzleştirip öndeki iki tutamı arkada birleştirdim.çantamı alıp kahvaltı yaptım dişlerimi fırçalayıp pembe raybanlarımı başıma takıp pembe konverslerimi giyip okula gittim

Prensesim Olurmusun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin