7. bolum

216 7 0
                                    

Orada uyuya kalırla sonra sabah olunca her şeyi  toplarlar ve  yola devam ederler melina ve newt önden  konuşarak gidiyorlardır jack dayanamayım melina nın kolunu tutar ve onu ceker jack yere yıkılır bir ses duyunca melina dona kalır ve ellerine bakar hep kan içindedir bi yere giderler patırtı kopuyordur minho yanlarına gider newt ti görünce şaşırır ve ona bi gülümseme atar melina anıları aklına gelir annesi öyle  ölmüştü  babasının teselli edişini hatarlar ve mutlu olur kafasını kaldırır ve bakar ellerini sıkar ve minho ya döner ve tabancaları ister hepsi ona bakıyordur melina hepsini öldürür ve minho ile newt şaşırır minho nun ağzı açık kalır ve newt eyil der ve newt tin arkasındaki kişiyide öldürür sonra oldukları yerden çıkarlar ve minho newt ile sarılır newt bizi tanıstırmıycan mı?der minho ve newt tanıştırır bu benim kardeşim lizzy ve benim sevgilim melina der ve minho mutlu olur Thomas ve yanında bir kız birlikte yanlarına gelir ve newt ile Thomas sarılır abla der yanında ki kız ve melina taklar atar ve ona kızarak bakar melina gider sarılır ve onu çok özlediğini söyler ve newt Thomas sı oburleriyle tanıştırır bu benim kardesim Thomas bu ise sevgilim der Thomas ve Minho şaşırırlar .

Newt: ben size varınca anlatırım der 

labirent 6 NEWTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin