Yazanlar ve ironileri
Paradokstan önümüz görünmüyor yahu.
Sevgili watty yazarları, neden sürekli kitaplarınızda hemcinsinize hakaret ediyorsunuz? Neden? Neden hiç durmadan 'kadınları ve kendinizi' aşağılıyorsunuz?
"Kaşar, pis fayişe, sürtük, kaltak..." lütfen. Durun artık. Yetti aşağıladığınız. Kötü örnek oluyorsunuz. Kitaplarınızda illaki birisinin 'kötü kadın' olması gerekli mi? Adamların ve çevrenin onu aşağılamaları ve küfürleri facia zaten.
Kadınları aşağılamayı bırakın. Siz Özgecan'ın katiline sövmüş insanlarsınız. Derdiniz ne?
Çok ironik değil mi?
Kadınlara el kaldıran insanlardan nefret etmek ama kadınları aşağılayan ve kadınların canını yakan karakterler oluşturmak ne kadar doğru?
Ben böyle kitaplar gördükçe canım sıkılıyor. Hemcinsimin aşağılanması beni sinirlendiriyor. Üzüyor. Ne diyebilirim ki? Hem 'kahrolsun kadına el kaldıranlar!' diye bağırmak, hem de kadınları aşağılayan karakterler üretmek?
İronik.Üstelik bunları okuyup coşan küçük kardeşlerimiz... Bunlar onlara normal ve güzel görünmeye başlıyor. Öyle. Gerçekten öyle hissettiklerini biliyorum. Biliyoruz. Wattpaddeki kitapların çoğu yetişkin eseri değil.
Ve bu tarz aşağılayıcı kitaplar çoğalır. Çoğalmak ne kelime, watty nüfusunun 10 kitabından 15'i bu kitaplarla dolu.
Bir de o kitaplar satılıyor. Siz kadınları destekleyen tarafta olun ve bu tür aşağılayıcı kitaplar yazmaya devam edin. Üstelik bu kitaplardan sonra da şiddet olayları artar. Neden? Sen git fütursuzca kadınlara söv ve ergen topluluğu bunu sevsin, bu durumdan hoşlansın ve erkek kısım ergenlerin bu hoşlantısından yararlanma amacıyla birer Meriç'e dönüşsünler. Peki. O zaman haberlerde tecavüz, şiddet ve kadın cinayetleri görmeye devam. İşimiz zor.
Hemcinsime sövmeyin yazarlar. Aşağılamayın. Biraz saygı. Güzel kadınlarımızı bir deyyus karaktere emanet etmeyelim. *konfetiler*
#Şev
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UnWattpad İsyanları
RandomKitaplarımızda değindiğimiz konulara isyan edeceğimiz kitaba hoş geldiniz. Wattpad'deki klişeleri silmenin en iyi yolu, onlara neden olan görüş yanlışlıklarını düzeltmek. Bu kitapta da bunu yapacağız! Wattpad'in klişe kurgulardan, dünyanınsa kliş...